آخرین اخبار باب اسفنجی و پاتریک خبر

شما شبیه کدام یک از شخصیت‌های باب اسفنجی هستید؟ دو قلو خود را پیدا کنید

تا به حال فکر کرده‌اید که اگر در دنیای باب اسفنجی و شهر بیکینی باتم به زندگی می‌پرداختید شبیه به کدام شخصیت بودید؟ این تست که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم با سنجش ویژگی‌های شخصیتی، دو قلو شما که بیش‌ترین شباهت را به آن دارید مشخص خواهد کرد.

باب اسفنجی شلوار مکعبی و سایر ساکنین شهر بیکینی باتم شخصیت‌های جالبی دارند و می‌توان هرگونه تیپ شخصی خاصی را در آن‌ها پیدا کرد. از اختاپوسِ افسرده و گوشه‌گیر گرفته تا پاتریک که اصلا به چیزی فکر نمی‌کند و الکی خوش است؛ بیکینی باتم به خاطر کاراکترهای رنگارنگ و متفاوت خود جلوه جذابی دارد. اما اگر شما در یک دنیای موازی قرار بود در قالب یکی از این شخصیت‌ها زندگی کنید، بیش‌تر به کدام یک از آن‌ها شباهت داشتید؟

 ۱۰ تا از تماشایی‌ترین لحظات سریال باب اسفنجی

هرچند که این سوال کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما می‌توانید با انجام تستی که برای شما قرار می‌دهیم به پاسخ آن برسید. این تست که توسط وبسایت BuzzFeed تعبیه شده، ویژگی‌های شخصی شما نظیر رنگ، غذا، ارتباطات و تفریحات مورد علاقه شما را جویا می‌شود تا نزدیک‌ترین پاسخ را ارائه دهد. البته توجه داشته باشید که نتایج این تست شخصیت‌های فرعی مجموعه باب اسفنجی را به تصویر می‌کشد و خبری از چهره‌های معروف نظیر خود باب و پاتریک نخواهد بود. شما می‌توانید با کلیک روی لینکی که در ادامه قرار داده شده به انجام این تست بامزه بپردازید:

اگر به انجام این تست بپردازید و سوال‌ها را با دقت جواب دهید، شبیه‌ترین کاراکتر به ویژگی‌های شما را نشان می‌دهد. برای مثال خود من شبیه به شخصیت «مرد مارشملویی» یا «Marshmallow Guy» بودم. در توضیحات شخصیت مذکور این توضیحات آورده شد:«تو فرد کم صحبتی هستی و از تنهایی لذت می‌بری. البته این بدان معنی نیست که دوست داشتنی نباشی. تو به خوبی می‌دانی چگونه از دوست خود که نیاز به کمک دارد مراقب کنی. از این مهم‌تر، تو می‌دانی که چطور از خودت مراقبت کنی!»

تست شخصیت شناسی باب اسفنجی
شما بیش‌تر به کدام شخصیت شبیه بودید؟

نکته بامزه این است که اگر به مطالعه کامنت‌های این مطلب بپردازید متوجه می‌شوید که بیش‌تر افراد نیز به همین مرد مارشملویی از دنیای باب اسفنجی شباهت دارند. حال برای اینکه متوجه شوید شما در کدام گروه قرار می‌گیرید بهتر است از طریق لینک مذکور به تکمیل تست بپردازید. هنگامی که به نتیجه آزمون رسیدید، آن را در قسمت کامنت‌ها با ما و سایر کاربران کافه‌بازار در میان بگذارید.

منبع: BuzzFeed


۱۰ بازی معرفی نشده که باید منتظرشون باشیم

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vnaba
پاسخ

جزیره قارچی