اخبار سینما و انیمیشن خبر

دنباله فیلم برادران سوپر ماریو به صورت رسمی تایید شد

پس از آن که انیمیشن اقتباسی از سری بازی‌های سوپر ماریو یعنی فیلم The Super Mario Bros. Movie توانست موفقیت‌های مختلف و متعددی را به دست بیاورد، نینتندو و ایلومینیشن بالاخره ساخت دنباله آن را تایید کردند.

فیلم برادران سوپر ماریو یکی از بزرگ‌ترین آثار اقتباسی از بازی‌های ویدیویی در طول تاریخ است. با وجود نقش‌های متوسط منتقدان، این اثر مورد استقبال میلیون‌ها نفر از مخاطبان قرار گرفته و عملکرد موفقی را در باکس افیس به ثبت رساند. شخصیت‌های محبوب و پر‌تعداد دنیای سوپر ماریو و داستان‌ها و دنیا‌های متعدد باعث می‌شوند که سازندگان فیلم The Super Mario Bros. Movie هیچ کمبودی برای ساخت آثار بعدی نداشته باشند. حال ایلومینیشن و نینتندو به عنوان سازندگان این فیلم خبر از همکاری دوباره و بازگشت برادران سوپر ماریو به پرده سینما دادند.

بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳؛ از اپنهایمر تا سوپر ماریو جدید!

در فیلم The Super Mario Bros. Movie شاهد هنر‌نمایی بازیگران مشهور و شناخته‌شده در نقش‌های اصلی بودیم. به این واسطه کریس پرت در نقش ماریو لوله‌کش مشهور دنیای بازی‌ها، چارلی دی در نقش برادرش یعنی لوئیجی، آنیا تیلور جوی در نقش پرنسس پیچ، جک بلک در نقش بوزر شخصیت منفی اصلی، ست روگن در نقش دانکی کونگ و کیگان مایکل کی در نقش تود ظاهر شده‌اند. فیلم برادران سوپر ماریو به بسیاری از جنبه‌های دنیای جذاب Mario اشاره کرده و نشان داد که چگونه ماریو با همکاری لوئیچی، پیچ، دانکی کونگ، تود و دیگر شخصیت‌ها با پادشاه کوپاها مقابله می‌کند.

دنباله فیلم The Super Mario Bros. Movie
احتمالا در دنباله برادران سوپر ماریو شاهد سفر شخصیت‌های اصلی به جزیره یوشی خواهیم بود

طبق اعلام نینتندو و ایلومینیشن، دنباله فیلم برادران سوپر ماریو در تاریخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۵ (۳ آوریل ۲۰۲۶) اکران خواهد شد. به جز تایید رسمی، اطلاعات دیگری از دنباله فیلم The Super Mario Bros. Movie منتشر نشده و مشخص نیست که چه داستانی روایت خواهد شد. با این حال با توجه به سکانس بعد از تیتراژ پایانی، انتظار می‌رود که شاهد اضافه شدن یوشی و سفر شخصیت‌های ماریو، لوئیجی و پیچ به جزیره یوشی باشیم. علاوه بر فیلم‌های برادران سوپر ماریو، این احتمال وجود دارد که شاهد ساخت آثار فرعی بر اساس سری بازی‌های Luigi’s Mansion و Donkey Kong باشیم.

 شوخی با ماریو کارت در قسمت جدید سریال سیمپسون ها + ویدیو

فیلم The Super Mario Bros. Movie در اوایل سال گذشته میلادی اکران شد. این اثر که با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شده، ۱.۳۶ میلیارد دلار فروش داشت. به واسطه این حجم از درآمد فیلم برادران سوپر ماریو پس از باربی، به عنوان دومین اثر پرفروش سال ۲۰۲۳ معرفی شده و در جدول پر‌فروش انیمیشن‌های سینمایی تاریخ در رتبه سوم قرار گرفت.

نظر شما در مورد ساخت و اکران دنباله فیلم The Super Mario Bros. Movie چیست؟ آیا اثر اول را تماشا کرده و از طرفداران آن هستید؟ آیا برادران سوپر ماریو را بهترین اقتباس سینمایی از بازی‌های ویدیویی می‌دانید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Collider


ده بازی فان و سرگرم‌کننده برای دوران عید

ده بازی فان و سرگرم‌کننده برای دوران عید

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها