طرفدار ماینکرفت ایدههای جالبی برای شیلدهای جدید پیشنهاد میکند
مبارزه یکی از مکانیکهای اصلی ماینکرفت است و این بازی دارای سلاحهای زیادی است که به بازیکنان امکان میدهد با مابهای خطرناک در دنیای بلوکی مبارزه کنند. با این حال، وقتی صحبت از دفاع کردن به میان میآید، تنها یک نوع سپر یا همان شیلد برای مقابله با تمام تهدیدات وجود دارد. با افزایش تنوع سلاحها، شاید زمان آن رسیده باشد که استودیوی موجانگ (Mojang Studios) انواع بیشتری از شیلدها را اضافه کند. یکی از بازیکنان ماینکرافت، u/Diamond_JMS، پستی را در سابردیت بازی به اشتراک گذاشت که ایدههای او را برای انواع مختلف شیلدها با تواناییهای منحصر به فردشان نشان میداد. این کاربر همچنین تصاویر مفهومی و حتی انیمیشنهایی از جمله دستور ساخت برای هر شیلد جدید را اضافه کرد.
پستکننده اصلی توضیح داد که مکانیک پَری (parry) چگونه کار میکند و مطمئناً میتواند مبارزه را بسیار جالب کند. این ایده بر اساس پری کلاسیک بنا شده بود، یعنی زمانبندی یک بلاک درست قبل از حمله برای فعال کردن یک افکت ویژه! در این نسخه که توسط ردیتور به اشتراک گذاشته شده، شیلدها میتوانستند هنگام بلاک کردن انفجارها استان (stun) شوند.
&
;
پری کردن با سپرهای بزرگتر به دلیل آن تأخیر سختتر خواهد بود، اما آنها ناکبک (knockback) بیشتری وارد کرده و به طور موقت سلاح مهاجم را غیرفعال درست شبیه به نحوه غیرفعال کردن سپرها توسط تبر میکنند. در برخی موارد، هم سپر و هم تبر میتوانستند با هم غیرفعال شوند. این پست همچنین چهار انچنتمنت (enchantment) جدید را پیشنهاد کرد:
- کوبیدن (Pummeling): ناکبک اضافی هنگام پری کردن اضافه میکند.
- رفلکشن (Reflection): پرتابهها را به سمت جایی که از آن آمدهاند بازمیگرداند.
- استان (Stun): مدت زمان استان سلاح را افزایش میدهد؛ مابها حتی ممکن است برای مدتی بازیکن را فراموش کنند.
- رسپیت (Respite): بازیکن را کمی در پریهای موفق التیام میبخشد.
این کاربر اعتراف کرد که این انچنتمنتها هنوز کمی خام هستند و از بازخورد، به ویژه ایدههایی برای انچنتمنتهای مختص به سپرهای کوچک (buckler) استقبال کرد. این کانسپت از مادهای Guarding و Shield Expansion الهام گرفته شده بود. u/Mrfireball2012 گفت که ایده سپر ندرایت عالی است، حتی اگر فقط دوام بالایی داشته باشد. u/mogley1992 گفت که با Mending و Unbreaking III، سپرها هرگز نخواهند شکست. او همچنین آرزو کرد که از تریمها بتوان به کمک بنرها برای طرحهای جذابتر استفاده کرد و توانایی چیدن چندین تریم بطور همزمان را میخواستند.
u/-2Braincells گفت که در مورد تریمها به جای بنرها مطمئن نیست، اما ایده داشتن سپرهای مختلف با تواناییهای منحصر به فرد را دوست داشته است. u/CustomDeaths1 پیشنهاد کرد که تریمها به عنوان لایه پایه، با بنرهای روی آن، که همچنان از کنارهها و پشت قابل مشاهده باشند. آنها همچنین تصور میکردند که از ممبران فانتوم برای شفاف کردن کامل قسمتهایی از بنرها استفاده شود تا تریم از زیر آن نمایان شود. u/beesinpyjamas پیشنهاد کرد که تریمها باید در کنار بنرها اضافه شوند، نه اینکه جایگزین آنها شوند. بازیکنان میتوانند سپرهای موجود را ارتقا دهند، با تریمهایی که به عنوان یک قاب تزئینی در اطراف طرح بنر عمل میکنند.
بهبود مبارزات در ماینکرفت
بروزرسانی کاپر ماینکرفت به زودی برای بازی منتشر میشود.
ماینکرفت در سال ۲۰۲۵ بروزرسانیهای عالی دریافت کرده است و با گیم دراپ آینده که بر مفیدتر کردن بیشتر کاپر تمرکز دارد، به نظر میرسد که روند بروزرسانیهای عالی ادامه خواهد یافت. مس یا همان کاپر عمدتاً برای اهداف تزئینی استفاده میشد و احساس میشد یک نقص بزرگ در بازی است. خوشبختانه، گیم دراپ بعدی همه اینها را برطرف خواهد کرد. پس از رفع این مشکل، استودیوی موجانگ باید به بهبود مبارزه با افزودن انواع مکانیکها و ابزارهای جدید نگاهی بیندازد.
آنها مطمئناً میتوانند از این پست الهام بگیرند و سپرهای منحصر به فرد و حتی انواع سلاحها را اضافه کنند. به نظر شما چه ایدههای دیگری میتوانند مبارزه در ماینکرافت را جذابتر کنند؟ نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.
منبع: sportskeeda
دوست داشتنیترین یوتیوبر گیمر ایران کیه؟ میزگیم با علیرکسا

SHREK
فقط اند رو باید آپدیت کنه 🗿🚬