اخبار سینما و انیمیشن خبر

نمایش نبرد بین خیر و شر در تازه‌ترین تریلر فصل هفتم انیمه My Hero Academia

انیمه مدرسه قهرمانانه من آماده است تا در فصل جدید خود داستانی هیجان‌انگیز و اکشن را روایت کند. پس از مدت‌ها انتظار، در فصل بهار سال ۲۰۲۴ فصل هفتم انیمه My Hero Academia به نمایش گذاشته خواهد شد. حال استودیو Bones تریلر تازه‌ای از فصل جدید انیمه مای هیرو آکادمیا منتشر کرده که نبرد بین قهرمانان و شخصیت‌های منفی را نشان می‌دهد.

در تریلر جدید فصل هفتم انیمه My Hero Academia شاهد اتحاد دوباره بهترین قهرمانان و شرور‌های دنیای این اثر هستیم. این فصل ادامه‌دهنده آخرین نبرد بین دکو و شیگاراکی با همراهی همه برای یکی است. اما مطمئنا او در این مسیر تنها نیست. از شوتو گرفته تا اوچاکو و هاکس، تمامی کاراکتر‌های محبوب در فصل جدید انیمه مدرسه قهرمانانه من حضور خواهند داشت.

بهترین انیمه های سال ۲۰۲۴ که باید تماشا کنید + ویدیو

با قضاوت بر اساس تریلر تازه، به نظر می‌رسد جنگی بزرگ روایت می‌شود، زیرا دابی باری دیگر با گروه تودوروکی مواجه می‌شود. در قبال توگا می‌بینیم که او در برابر اوچاکو قرار گرفته و دکو مشکلات خاص خودش را دارد. او بزرگ‌ترین هدف شخصیت‌های منفی بوده و همه برای یکی با تمام توان در تلاش است که کوسه او را به دست بیاورد.

تریلر جدید انیمه My Hero Academia

انیمه مدرسه قهرمانانه من
روند چاپ مانگا مدرسه قهرمانانه همچنان ادامه داشته و انیمه باید بخش‌های زیادی را اقتباس کند

در حال حاضر، فصل هفتم انیمه My Hero Academia برای شروع نمایش از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۴ می ۲۰۲۴) برنامه‌ریزی شده است. پیش از این تاریخ، از روز ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ (۶ آوریل ۲۰۲۴) مجموعه‌ای از اپیزود‌های ویژه با محوریت خلاصه قسمت‌های قبل از فصل هفتم به نمایش گذاشته خواهد شد.

تریلر جدید فصل هفتم انیمه My Hero Academia منتشر شد + ویدیو

انیمه مدرسه قهرمانانه من در دنیایی جریان دارد که افراد با توانایی‌های مختلف به نام کوسه متولد می‌شود. محوریت اصلی داستان شخصیت ایزوکو میدوریا است که همیشه آرزوی قهرمان شدن را داشته. اما این هدف او با یک مانع بزرگ مواجه است. میدوریا جزو معدود افرادی است که بدون هیچ قدرتی به دنیا آمده. در چنین شرایطی او با تمام توان تلاش می‌کند که هر طور شده قدرت به دست آورده و به ابر‌قهرمان تبدیل شود. این سماجت میدوریا باعث می‌شود که سر راه بزرگ‌ترین قهرمان ژاپن یعنی آل مایت قرار گرفته و با به دست آوردن قدرت او زندگی‌اش را متحول و به آکادمی قهرمانان بپیوندد.

نظر شما در مورد فصل هفتم انیمه My Hero Academia و مبارزاتی که در تازه‌ترین تریلر این اثر نمایش داده می‌شود، چیست؟ آیا مشتاقانه منتظر شروع فصل جدید و نمایش ادامه ماجراهای دکو و دوستانش هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


بهترین بازی‌های امسال | میزگیم با امید لنون

بهترین بازی‌های امسال | میزگیم با امید لنون

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mmk1386
پاسخ

❤️❤️❤️❤️❤️❤️🔥🔥🔥🔥🔥

tara
پاسخ

تا اردیبهشت که من فسیل میشممممممم