آخرین اخبار ماینکرافت خبر

خنده‌دارترین دلایل مرگ بازیکنان ماینکرافت از نظر خودشان

بازی ماینکرفت بیش از ۱۵ سال است که وجود دارد و میلیون‌ها بازیکن دنیای آن را کاوش کرده‌اند. تقریباً همه آن‌ها تجربه‌های مشابهی داشته‌اند؛ از قبیل گذراندن اولین شب در یک گودال یا کلبه‌ای گِلی در حالت بقا (Survival) و از لذت یافتن الماس گرفته تا ترس از مواجهه با کریپرها (Creepers)، هر بازیکنی این تجربیات تلخ و شیرین را پشت سر گذاشته است.

به تازگی یکی از کاربران ردیت به نام yBlackjack در ساب‌ردیت r/Minecraft پستی منتشر کرد و از بازیکنان خواست تا قابل اجتناب‌ترین و احمقانه‌ترین روش‌هایی که در این دنیای سندباکس جان باخته‌اند را به اشتراک بگذارند. صاحب پست اضافه کرد که در حال ساختن یک ماب اسپاونر (Mob Spawner) در مپ Skyblock بوده که به دلیل یک ارور ورودی از موس، که ناشی از گیر کردن تکه‌ای چیپس زیر آن بوده، سقوط کرده و مرده است. او در تلاش برای بیرون آوردن چیپس بوده و در همین حین، از روی بلوک به پایین افتاده است.

چگونه یک آبشار طبیعی و زیبا در ماینکرافت بسازیم؟ (راهنمای گام به گام) + ویدئو

کاربری به نام chopchunk سه مورد از احمقانه‌ترین دلایل مرگی را که به خاطر می‌آورد، ذکر کرد. یکی از آن‌ها همان حالت کلاسیک «کندن مستقیم به سمت پایین» هنگام معدن‌کاوی بود که منجر به سقوط او در یک حوضچه گدازه شد. دلیل دوم، تلاش برای سُر خوردن (گلاید کردن) در بعد نِدِر (Nether) با استفاده از اِلیترا (Elytra) بود، اما فراموش کرده بود که این آیتم را به تن کند. دلیل سوم نیز گیر افتادن و کشیده شدن توسط یک فارم اسپاونر زامبی بود که خودش ساخته بود، که این اتفاق باعث شد محتاط‌تر شده و هنگام ساخت اتاقک نهایی فارم، اطراف آن آب بگذارد.

واکنش طرفداران ماینکرفت به طرح خنده‌دار یک ماب دشمن با تم قلاب ماهیگیری
تصویر منتشر شده توسط بازیکن ماینکرفت

تصویر منتشر شده توسط بازیکن ماینکرفت

MingleLinx به یکی دیگر از روش‌های کلاسیک مردن در ماینکرفت اشاره کرد، به ویژه زمانی که بازیکن از مکانیک‌های کمتر شناخته‌شده بازی بی‌اطلاع است. این کاربر گفت که برادرش از او خواسته در نِدِر بخوابد تا «قدرت» بگیرد. نکته خنده‌دار این بود که با وجود منفجر شدن تخت، او زنده ماند، اما وقتی دوباره از او خواسته شد، دوباره در دام افتاد.

کاربری به نام Accurate_Mongoose_20 با وجود داشتن تنها نیم قلب سلامتی، برای بازیابی آن، وارد یک بوته توت شیرین (Sweet Berry Bush) شد تا از آن بخورد. گیر کردن در این بوته‌های خاردار می‌تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی، آسیب غافلگیرکننده‌ای وارد کند. u/Good-Potential6276 اضافه کرد که توسط توپ تی‌ان‌تی که خودش ساخته بود، منفجر شد. تی‌ان‌تی (TNT) می‌تواند کاملاً ناپایدار باشد و برای جلوگیری از سوانح، کار با این آیتم نیازمند دقت است.

۵ دلیل برای اینکه ماینکرفت می‌تواند حس یک بازی ترسناک را القا کند

geffenmcsnot گفت که به‌طور تصادفی به آیرون گالم (Iron Golem) حمله کرده، در حالی که گالم مشغول مبارزه با زامبی‌ها بوده است. این امر باعث شد تا گالم با بازیکن دشمن شود. آیرون گالم‌ها ماب‌های (موجودات) غیرتهاجمی هستند، اما اگر بازیکن به آن‌ها یا ویلیجرهای نزدیک حمله کند، تنها چند ضربه از این غول آهنی کافی است تا تمام پوینت‌های سلامتی را از بین ببرد.

مکانیک‌های جذاب گیم‌پلی ماینکرفت

زین‌ها بالاخره در ماینکرفت قایل ساخت شده‌اند.

زین‌ها بالاخره در ماینکرفت قایل ساخت شده‌اند.

شروع یک دنیای جدید در ماینکرفت برای اولین بار می‌تواند برای مبتدیان گیج‌کننده باشد، حتی اگر با اصول اولیه بازی آشنا باشند. به عنوان مثال، قانون نانوشته «هرگز مستقیماً به سمت پایین حفاری نکن» یا «در نِدِر نخواب»، مواردی هستند که بازیکنان به مرور زمان و غالباً با مردن، یاد می‌گیرند. آنچه جالب‌تر است، این است که از آنجایی که بازی چندین بار در سال بروزرسانی می‌شود، بسیاری از ویژگی‌ها و مکانیک‌های جدید تغییر می‌کنند. بنابراین، بازیکنان جدید ممکن است هرگز ندانند که بازی در گذشته چگونه بوده است.

تماشای فیلم ماینکرفت با دوبله فارسی

به عنوان مثال، آیتم زین (Saddle) را در نظر بگیرید. برای بیش از یک دهه، بازیکنان مجبور بودند برای بدست آوردن زین، دنیای بازی را کاوش کرده و چست‌ها را پیدا کنند. اما با بروزرسانی‌های اخیر، زین را می‌توان به راحتی ساخت. بازیکنان جدید هرگز لذت پیدا کردن زین و در نهایت امکان سوار شدن بر اسب یا خوک را درک نخواهند کرد. آیا شما هم تجربه مشابهی از مردن‌های احمقانه در ماینکرافت دارید که مایل به اشتراک‌گذاری آن باشید؟ نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


چطوری پارتنر گیمر پیدا کنیم؟ میزگیم ازدواجی با سایه و حمید

میزگیم با سایه و حمید

 

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها