بسیاری از طرفداران ماینکرفت از جریمه کار با سندان هنگام انچنت کردن ناراحت هستند
ماینکرفت دارای مکانیکهای متعددی است که بازی را جالب و در برخی موارد چالشبرانگیزتر میکنند. به عنوان مثال، بازیکنان میتوانند از آیتمهای مختلفی برای ساختن معجونهای خاص و کسب تواناییهایی مانند تنفس در آب و دید در شب استفاده کنند. با این حال، برخی از جنبههای بازی به نظر میرسد بدون دلیل موجهی آزاردهنده هستند.
یکی از بازیکنان ماینکرفت، u/LaughOk6775، پستی را در سابردیت بازی منتشر کرد و به این نکته اشاره نمود که جریمه کار با سندان (anvil’s work penalty) همچنان در بازی وجود دارد و هیچ منطقی پشت آن نیست. این کاربر اظهار داشت که این مکانیک بازیکنان معمولی را مجازات میکند، در حالی که بازیکنان با تجربه را مجبور میکند تا کتابها را با ترتیب دقیق ترکیب کنند و برای به پایان رساندن ارتقای ابزارهای عالی صبر کنند، به جای اینکه به تدریج آنها را ارتقا دهند.
او افزود که انچنتمنت مندینگ (Mending)، هدف تعادل اصلی در برابر «ابزارهای فوقالعاده» که به طور بینهایت قابل تعمیر هستند را تضعیف میکند، و باعث میشود این استفاده از این انچنتمنت اجباری به نظر برسد، در حالی که استفاده عادی از سندان آزاردهنده میشود. این مکانیک بازیکنان جدید را با قوانین پنهان خود اذیت میکند و ارتقا را به جای بازی، به اجتناب کردن از درگیر شدن به تله تبدیل میکند. منتشرکننده اصلی پست پیشنهاد داد که استودیوی موجانگ (Mojang Studios) کل مکانیک سندان را بازطراحی کند تا با نسخه مدرن بازی متناسبتر باشد.
u/Oofername با این دیدگاه موافقت کرد و افزود که هزینههای انچنتمنت باید بر اساس ابزار فعلی، از جمله هزینههای تعمیر آن باشد تا تعمیر ابزارهای انچنت نشده ارزان باقی بماند، حتی اگر تعمیر بهترین تجهیزات گران شود. u/TheyCallMeSpadoodles گفت که مکانیکهای سندان را در سرور خود با استفاده از یک افزونه (plugin) تغییر داده و محدودیتها را حذف کرده است. او اضافه کرد که تلاش برای ترکیب کتابها و دیدن پیام «خیلی گران!» () برایش خستهکننده بوده است. u/Fenris_uy گفت که مکانیک تعمیر سندان، حتی اگر جریمه کار قبلی را نادیده بگیریم، نیاز به بازطراحی دارد. این کاربر اشاره کرد که چگونه یک الماس فقط ۲۵% از یک بیل را تعمیر میکند، در حالی که کل آن ابزار تنها با یک الماس ساخته شده است که منطقی نیست.
برخی مکانیکهای ماینکرفت نیاز به بازطراحی دارند
زینها در ماینکرفت در سال ۲۰۲۵ قابل ساخت شدند.
ماینکرفت بیش از ۱۵ سال است که وجود دارد و بروزرسانیهای زیادی را برای حفظ جذابیت و تازگی دریافت کرده است. با این حال، برخی از جنبههای بازی همچنان منطقی نیستند. به عنوان مثال، یکی از نگرانیهای اصلی غیرقابل ساخت بودن زین (saddles) بود.
زینها برای سوار شدن بر اسب، خوک، یا مورد نیاز هستند، زیرا این مابها به بازیکنان اجازه میدهند دنیا را کاوش کنند. با این حال، زینها تنها میتوانستند در چستهای موجود در معابد صحرایی یا جنگلی یافت شوند. این موضوع منطقی نبود، زیرا آنها آیتمهای اساسی هستند که تجربه بازی را بهبود میبخشند.
خوشبختانه توسعهدهندگان امسال توانایی ساخت زینها را اضافه کردند. با این حال، جنبههای دیگری از بازی، مانند مکانیکهای سندان، ساخت معجون (potion brewing)، و تجارت با ویلیجرها (villager trading)، باید بازطراحی شوند تا جالبتر و سرگرمکنندهتر بشوند. آیا شما با جریمه کار با سندان و نیاز به بازطراحی مکانیکهای قدیمی در ماینکرفت موافق هستید؟ نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.
منبع: sportskeeda
چطوری پارتنر گیمر پیدا کنیم؟ میزگیم ازدواجی با سایه و حمید
Beta feature
Beta feature
نظرات