سختتر شدن بدست آوردن یک اچیومنت ماینکرفت با بروزرسانیهای جدید
ماینکرفت با هر بروزرسانی، ویژگیها و مکانیکهای جدیدی دریافت میکند. اگر کسی به نسخهی چند سال پیش بازی نگاه کند و سپس آن را با نسخهی مدرن مقایسه کند، از حجم تغییرات صورتگرفته شگفتزده خواهد شد. این عنوان سندباکس دارای «ادونسمنتها» (Advancements) یا پیشرفتهای جالب بسیاری است که در ازای انجام وظایف خاصی در بازی به بازیکنان اعطا میشوند. این موارد میتوانند به سادگیِ ادونسمنت «ماینکرافت» باشند که با ساختن یک کرفتینگ تیبل (Crafting Table) بدست میآید، یا چیزی پیچیدهتر مانند «بیکنیتور» (Beaconator) برای ساختن یک بیکن (Beacon) در بازی ماینکرفت میتواند کارساز باشد.
ادونسمنتها میتوانند بسیار چالشبرانگیز باشند و بسیاری از بازیکنان موافق خواهند بود که «چگونه به اینجا رسیدیم؟» (How Did We Get Here?) دشوارترین نوع برای بدست آوردن است. برای چالشبرانگیزتر شدن اوضاع، این ادونسمنت با هر بروزرسانی جدید ماینکرفت سختتر میشود. با مجله بازار همراه باشید.
چالش فزایندهی ادونسمنت How Did We Get Here? در بازی ماینکرفت
ادونسمنت یاد شده در بازی ماینکرفت با هر بروزرسانی چالشبرانگیزتر میشود.
برای کسانی که نمیدانند، دلیلی وجود دارد که چرا اکثر بازیکنان ادونسمنت «چگونه به اینجا رسیدیم؟» (How Did We Get Here?) را چالشبرانگیزترین ادونسمنت در ماینکرفت میدانند. برای بدست آوردن آن، باید مجموعهای از افکتهای استاتوس (Status Effects) بطور همزمان روی بازیکن اعمال شوند.
در اینجا تمام این افکتهای استاتوس آورده شدهاند:
- جذب (Absorption)
- بد اومن (Bad Omen)
- کوری (Blindness)
- Conduit Power
- تاریکی (Darkness)
- لطف دلفین (Dolphin’s Grace)
- مقاومت در برابر آتش (Fire Resistance)
- درخشش (Glowing)
- عجله (Haste)
- قهرمان روستا (Hero of the Village)
- گرسنگی (Hunger)
- آلوده (Infested)
- نامرئی بودن (Invisibility)
- افزایش پرش (Jump Boost)
- شناوری (Levitation)
- خستگی استخراج (Mining Fatigue)
- تهوع (Nausea)
- دید در شب (Night Vision)
- اوزینگ (Oozing)
- سم (Poison)
- نشان حمله (Raid Omen)
- بازسازی (Regeneration)
- مقاومت (Resistance)
- سقوط آهسته (Slow Falling)
- کندی (Slowness)
- سرعت (Speed)
- قدرت (Strength)
- تریال اومن (Trial Omen)
- تنفس در آب (Water Breathing)
- ضعف (Weakness)
- بافتنی (Weaving)
- خشکیدگی (Wither)
- ویند چارجد (Wind Charged)
تمام این افکتهای استاتوس تنها با معجونها بدست نمیآیند. بازیکنان باید با مابهای دشمن مانند واردن (Warden)، الدر گاردیان (Elder Guardian) و آیتمهایی مانند شالکر (Shulker) تعامل داشته باشند تا هر افکت استاتوس در لیست را به طور همزمان دریافت کنند. همچنین بازیکنان باید آیتمهایی مانند گوشت فاسد، ماهی بادکنکی و غیره مصرف کنند تا افکتهای استاتوس مورد نیاز را بدست آورند.
آنچه این وضعیت را چالشبرانگیزتر میکند، این است که هر بروزرسانی جدید که افکتهای استاتوس بیشتری اضافه میکند، یک آیتم دیگر به لیست طولانی موجود اضافه میشود. به عنوان مثال، افکتهایی مانند Weaving, Wind Charged, Levitation, Raid Omen اخیراً اضافه شدهاند. این بدان معنا است که تا پایان سال، بازی ممکن است افکتهای استاتوس بیشتری دریافت کرده و کسب این ادونسمنت را دشوارتر سازد.
به عنوان مثال، بروزرسانی آتی Mounts of Mayhem افکت استاتوس «نفس ناتیلیوس» (Breath of the Nautilus) را اضافه خواهد کرد که در حین سوار شدن بر ناتیلیوس اهلیشده، از اتمام اکسیژن بازیکن جلوگیری میکند. این بدان معنا است که تا پایان سال، به لیست افکتهای استاتوس این ادونسمنت یک مورد دیگر اضافه خواهد شد. اگر بازیکنی برای بدست آوردن ادونسمنت «How Did We Get Here?» جدی است، اکنون بهترین زمان برای انجام آن است. هر چقدر بیشتر صبر کنند، دستیابی به آن برایشان سختتر خواهد شد.
ذکر این نکته حائز اهمیت است که در حال حاضر، این یک «ادونسمنت» (Advancement) و نه یک «اچیومنت» (Achievement) در ماینکرفت است. این بدان معنا است که این مورد تنها برای نسخه جاوا (Java Edition) و نه نسخه بدراک (Bedrock Edition) در دسترس است. شاید در آینده، توسعهدهندگان آن را به نسخه پرطرفدارتر این بازی سندباکس منتقل کنند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.
منبع: sportskeeda
سایلنت هیل اف ترسناکترین بازی ساله؟ میزگیم با امید لنون
Beta feature
نظرات