کاپیتان سوباسا
اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

خالق کاپیتان سوباسا از شروع دوران جدید این اثر خبر داد

یوئیچی تاکاهاشی که به عنوان خالق یکی از طولانی‌ترین آثار صنعت مانگا و انیمه یعنی کاپیتان سوباسا شناخته می‌شود، از پایان دوران فعلی و ادامه داستان فوتبالیست ها به شکل غیر‌منتظره‌ای خبر داد.

یوئیچی تاکاهاشی چندین دهه است که روی مانگا Captain Tsubasa و داستان‌های مجموعه فوتبالیست ها کار می‌کند. سری اول انیمه اقتباسی این اثر در دهه ۱۹۸۰ پخش و محبوبیت زیادی به دست آورد. امسال خالق کاپیتان سوباسا اعلام کرد که از دنیای مانگا بازنشست خواهد شد، زیرا این مجموعه طولانی به پایان رسیده است. خوش‌بختانه این امر به معنای کنار رفتن فوتبالیست ها نیست و تاکاهاشی اعلام کرده که برنامه‌های مختلفی برای ادامه مانگا Captain Tsubasa در نظر دارد.

بهترین انیمه های سال ۲۰۲۴ که باید تماشا کنید + ویدیو

یوئیچی تاکاهاشی در نامه‌ای به طرفداران اعلام کرده که با وجود بازنشستگی از دنیای مانگا، همچنان مشغول ساخت داستان‌های جدید است. وی در این نامه نوشته است: «از شما بابت ادامه حمایت از کاپیتان سوباسا متشکرم. حالا که تصویر‌گری آخرین بخش از مانگا را تمام کرده‌ام، احساس آرامش کرده و بالاخره می‌توانم بدون نگرانی نسبت به ضرب‌الاجل‌ها به صورت آزادانه زندگی کنم. در آینده نیمه بازنشسته خواهم بود، اما همچنان قصد دارم که به فعالیت‌های خلاقانه‌ام ادامه دهم.»

فوتبالیست ها

مجموعه کاپیتان سوباسا به شکل متفاوتی ادامه پیدا می‌کند

یوئیچی تاکاهاشی اعلام کرده که داستان‌های تازه‌ای را در قالب جدیدی از طریق وب سایت Captain Tsubasa World منتشر خواهد کرد. طبق توضیحات خالق مجموعه فوتبالیست ها، فصل‌های جدیدی که به این واسطه منتشر خواهند شد، طرح‌های اولیه بدون رنگ‌آمیزی هستند. این رویکرد موجب می‌شود که یوئیچی تاکاهاشی بتواند داستان‌ها را در سریع‌ترین زمان به خوانندگان ارائه کند.

خالق مجموعه فوتبالیست ها اعلام بازنشستگی کرد

مانگا Captain Tsubasa: Rising Sun جدید‌ترین اثر از مجموعه فوتبالیست ها است که آخرین شماره آن هفته گذشته منتشر شد. در سال ۲۰۱۸ مجموعه جدید کاپیتان سوباسا شروع به پخش کرد که فصل اول آن پس از ۵۲ قسمت به پایان رسید. حدود چهار سال بعد نمایش فصل دوم این اثر آغاز شد که هنوز هم ادامه دارد.

نظر شما در مورد ادامه مانگا کاپیتان سوباسا به شکل متفاوت از آثار رسمی چیست؟ آیا از طرفداران مجموعه فوتبالیست ها بوده و علاقه دارید که همچنان بخش‌های تازه‌ای از این اثر را تماشا کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


بهترین بازی‌های جدیدی که باید امسال منتظرشون باشیم

بهترین بازی‌های جدیدی که باید امسال منتظرشون باشیم

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها