اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

جورج آر آر مارتین نسخه رنگ آمیزی کتاب خاندان اژدها را رونمایی کرد

جورج آر آر مارتین خبر خوبی را در مورد سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) قبل از شروع فصل دوم آن به اشتراک گذاشت. وستروس در دوران تارگرین‌ها به عنوان یک کتاب رنگ‌آمیزی که صحنه‌های کلیدی از اسپین‌آف بازی تاج و تخت را به نمایش می‌گذارد، دوباره به تصویر کشیده شده است. خاندان اژدها یک کتاب رنگ‌آمیزی با ۷۵ تصویر از صحنه‌های کلیدی فیلم، شخصیت‌ها و نمادهای مهم ارائه خواهد کرد. وبلاگ جورج آر آر مارتین این کتاب را همراه با دو نمونه قابل دانلود معرفی کرد که در یکی از آن‌ها آلیسنت های تاور (Alicent Hightower) و رینیرا (Rhaenyra) و در دیگری کاراکسس (Caraxes) اژدها به تصویر کشیده شده است.

پیش نمایش کتاب نیز در صفحه محصول رندوم هاوس موجود است و هیچ کدام از تصاویر هیچ گونه خشونت و ابتذال موجود در سریال را نشان نمی‌دهند. مارتین حتی طرفداران را تشویق کرد تا از نمونه‌های وبلاگش به عنوان تزئینات در خانه خود استفاده کنند. محتویات کتاب رنگ‌آمیزی در خلاصه داستان آمده است: «از درگیری بین رینیرا و آلیسنت تا دیمون که ارتش کرابفیدر را می‌سوزاند، سلطنت امپراتوری تارگرین در وستروس را با کتاب رنگ‌آمیزی رسمی خاندان اژدها کشف کنید». ابعاد جلد شومیز ۱۰×۱۰ اینچ است و دارای تصاویر پیچیده‌ای است که تکمیل کار رنگ آمیزی آن ساعت‌ها طول می‌کشد.

طبق توضیحات، طرفداران قرار است کتاب را به عنوان یک حواس پرتی و سرگرمی نگاه کرده و کار کنند. این کتاب رنگ آمیزی با بیش از ۷۵ تصویر اصلی و کاغذ ضخیم، راهی را به شما ارائه می‌دهد تا دراماتیک‌ترین لحظات نمایش بسیار محبوب را دوباره زنده کنید. این کتاب با قیمت ۱۸.۹۹ دلار لیست شده و اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است (۷ می در دسترس خواهد بود).

انیمیشن‌های اسپین آف از سریال بازی تاج و تخت در دست ساخت هستند

نسخه رنگی رونمایی شده کتاب خاندان اژدها

نسخه رنگی رونمایی شده کتاب خاندان اژدها

نسخه رنگی رونمایی شده کتاب خاندان اژدها

نسخه رنگی رونمایی شده کتاب خاندان اژدها

مارتین در ماه دسامبر تایید کرد که دو انیمیشن اسپین آف بازی تاج و تخت نیز در دست ساخت هستند. مارتین در یک پست وبلاگ توضیح داد: همانطور که اتفاق می‌افتد، من و HBO پروژه‌های انیمیشنی خودمان را داریم که در دنیای A SONG OF ICE & FIRE اتفاق می‌افتد. طبق آخرین بروز رسانی، این پروژه‌ها در مراحل اولیه توسعه باقی مانده و هنوز چراغ سبز برای ادامه توسعه دریافت نکرده‌اند. مارتین همچنین به دو اثر انیمیشن دیگر اشاره کرد که متعاقباً متوقف شدند، اما او قصد دارد این انیمیشن‌ها را بعداً احیا کند یا با رسانه‌های دیگر ساخت آن را ادامه دهد. Nine Voyages اسپین آفی از وقایع House of the Dragon با تمرکز بر داستان کورلیس ولاریون (Corlys Velaryon)، پس از حذف آن به عنوان یک اقتباس لایو اکشن به دلیل محدودیت‌های بودجه، به عنوان یک سریال انیمیشن نیز در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: انیمه سینمایی ارباب حلقه ها امسال اکران خواهد شد

فصل اول سریال خاندان اژدها در میان مخاطبان و منتقدان، که اکثر آن‌ها هنوز در مورد پایان بد سریال بازی تاج و تخت در حال بحث و جدل هستند، شگفت‌انگیز بود. استقبال از قسمت پایانی آن سریال، برنامه‌های اسپین آف، از جمله سریال دنباله‌ای درباره جان اسنو را دچار اختلال  کرد. فصل دوم سریال خاندان اژدها در تاریخ ۱۶ ژوئن در مکس پخش خواهد شد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

معرفی ترسناک‌ترین بازی‌های تاریخ ویدئو گیم

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها