تیموتی شالامی در بتمن
اخبار سینما و انیمیشن خبر

تریلر فیلم Batman: The Brave and the Bold با حضور تیموتی شالامی

هرچند که رابرت پتینسون در نقش بتمن جا خشک کرده و احتمالا به همین زودی‌ها شوالیه تاریکی را رها نمی‌کند، یکی از طرفداران در اقدامی جالب دست به ساخت تریلر فیلم Batman: The Brave and the Bold زده است. در این تریلر ما شاهد حضور جنسن اکلز و تیمومی شالامی در قالب نقش‌های بتمن و رابین هستیم.

دنیای سینمایی دی سی در حال حاضر به دو قسمت تبدیل شده. یکی از این دو بخش به فیلم‌های مستقل با دنیاهای مجزا مربوط می‌شود که داستان خاص خود را دارند و زیاد به سایر پروژه‌های دنیای دی سی اهمیت نمی‌دهند، درست مانند بتمنِ مت ریوز و جوکرِ تاد فیلیپس. در طرفی دیگر ما DCU را داریم که جیمز گان سکان هدایت آن را به دست گرفته و قرار است در طی سال‌های آینده و از طریق فیلم‌های مختلف یک دنیای ابرقهرمانی مشترک و منسجم را به وجود آورده و راه MCU را دنبال کند.

حضور کیانو ریوز در قالب شخصیت بتمن؛ ترکیب جان ویک و شوالیه تاریکی

نقش بتمن نسخه مت ریوز فعلا در اختیار رابرت پتینسون قرار دارد که حسابی در کار خود موفق بوده و در حال حاضر برای ایفای نقش در قسمت دوم مجموعه آماده می‌شود. اما جیمز گان تا به حال بازیگری را برای نقش بتمن انتخاب نکرده و ما در حال حاضر از هویت شوالیه تاریکی در DCU خبر نداریم. در همین حین طرفداران در حال رویا پردازی هستند و از بازیگرهای مختلفی برای گرفتن این نفش یاد می‌کنند. یکی از این نام‌ها که در چند وقت اخیر زیاد به کار برده شده به جنسن اکلز مربوط می‌شود؛ بازیگری که با ایفای نقش شخصیت سولجر بوی در سریال The Boys حسابی درخشید و بر سر زبان‌ها افتاد.

تیموتی شالامی در بتمن

جنسن اکلز گزینه خوبی برای نقش بتمن است

حال یک کانال یوتیوبی معروف که با نام KH Studio فعالیت می‌کند در اقدامی جالب تریلر فیلم Batman: The Brave and the Bold را با بازی جنسن اکلز در نقش بتمن درست کرده. نکته جالب دیگر در این تریلر حضور تیموتی شالاما در نقش رابین است؛ بازیگری که به خاطر حضور در آثاری نظیر تلماسه و ونکا در سال‌های اخیر به محبوبیت زیادی رسیده. شما می‌توانید در ادامه این تریلر جذاب را مشاهده کنید:

همان‌طور که در ویدیو قرار داده شده مشاهده کردید کانال KH Studio در بسیاری از جاها از ویدیوهای بتمنِ کریستین بیل و بتمنِ بن افلک استفاده کرده که هر دو آن‌ها در این مقطع از زمان از نقش بروس وین کنار گذاشته شده‌اند. اما با این حال دیدن اکلز و شالامی در نقش شوالیه تاریکی و دستیار جوانش فوق‌العاده جذاب به نظر می‌رسد. اگر راستش را بخواهید ظاهر این دو روی نقش‌هایشان حسابی نشسته است و شرکت برادران وارنر به راستی می‌تواند از آن‌ها به عنوان گزینه‌های جدی استفاده کند.

ویدیو جدیدی از انیمیشن سینمایی بتمن بیاند منتشر شد

علاوه بر موارد ذکر شده کانال KH Studio ماجرا را یک قدم رو به جلو می‌برد و مت ریوز را به عنوان کارگردان فیلم Batman: The Brave and the Bold معرفی می‌کند. مت ریوز که در حال حاضر روی فیلم بتمن: پارت ۲ فعالیت می‌کند پیش از این و با ساخت آثاری نظیر جنگ سیاره میمون‌ها توانایی‌های خود را به خوبی به تصویر کشیده است. گفتنی است که تریلر مورد بحث کاملا ساختگی است و به هیچ وجه توسط شرکت دی سی و برادران وارنر به رسمیت شناخته نمی‌شود.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: کافه‌بازار


 

ترسناک‌ترین بازی‌های تاریخ که همه ازشون می‌ترسند

 

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MR.minus
پاسخ

اکثر صحنه هاش برای صحنه های سه گانه ی نولان بود.
از بن افلک هم داشت.

پرهام
پاسخ

پیشنهاد می کنم هرکی سریال پسران ( the boys) رو ندیده حتما ببینه ، بعد از دیدنش از یه نگاه دیگه به ژانر ابرقهرمانی نگاه می کنید ، این رو به بهانه حضور جنسن اکلز توی این تریلیر گفتم چون دد سریال پسران هم حضور داره ، اگه بخوام یه جمله از سریال پسران بگم اینه : معمولا ابرقهرمان ها با شرور ها مبارزه می کنند ، اما اینجا ابرقهرمان ها شرور ها هستن و گروهی با نام ” پسران ” با ابرقهرمان ها مبارزه می کنند

احمد سدر
پاسخ

تدوین از ۵ بتمن در یک تریلر ، این تریلر رو در زیرزمین منطقه جلغوزآباد ماساچوست ساخته شده