انیمه Kaiju No. 8
اخبار سینما و انیمیشن خبر

تیتراژ ابتدایی و پایانی انیمه Kaiju No. 8 منتشر شد؛ OneRepublic در دنیای انیمه‌ها

انیمه Kaiju No. 8 به عنوان یکی از آثار مورد‌انتظار امسال، بالاخره پخش خود را شروع و عملکرد موفقی را به ثبت رساند. به همین مناسبت استودیو Production I.G اقدام به انتشار تیتراژ ابتدایی و پایانی این اثر کرده که در قالب آن‌ها آهنگ‌هایی از Yungblud و OneRepublic پخش می‌شود.

تیتراژ ابتدایی انیمه کایجو شماره ۸ تفاوت‌های زیادی با این اثر داشته و به شکل انیمیشن‌های سه‌بعدی ساخته شده است. این تیتراژ حاوی سکانس‌های ترسناک مختلفی بوده و در قالب آن شاهد کایجو‌های متعددی هستید. نمونه چنین تیتراژی را کمتر انیمه‌های پخش شده در طول‌های سال‌های گذشته دیده‌ایم. آهنگ تیتراژ ابتدایی انیمه Kaiju No. 8 که Abyss نام دارد، توسط یانگ‌بلاد اجرا شده و می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید:

در تضاد با تیتراژ ابتدایی، تیتراژ پایانی انیمه کایجو شماره ۸ هماهنگی بیشتری با این اثر دارد. این تیتراژ به صورت دو‌بعدی طراحی شده و Production I.G نما‌های زیبایی را به تصویر کشیده است. استودیو مذکور برای ساخت تیتراژ پایانی انیمه Kaiju No. 8 با گروه وان‌ریپابلیک همکاری کرده که نتیجه آن آهنگ Nobody است. این تیتراژ را می‌توانید از طریق لینک زیر تماشا کنید:

تیتراژ پایانی انیمه کایجو شماره ۸

تیتراژ پایانی انیمه Kaiju No. 8

نمایی از تیتراژ پایانی انیمه کایجو شماره ۸ که آهنگ آن توسط گروه OneRepublic اجرا شده است

انیمه کایجو شماره ۸ بر اساس مانگایی با همین نام، اثر نائویا ماتسوموتو ساخته شده است. روند چاپ این مانگا از سال ۲۰۲۰ شروع شده و پس از انتشار ۱۲ جلد هنوز ادامه دارد. انیمه Kaiju No. 8 محصولی از استودیو Production I.G است که پیش از آثار متعددی از جمله Haikyu و Psycho-Pass را ساخته. 

بهترین انیمه های سال ۲۰۲۴ که باید تماشا کنید + ویدیو

انیمه کایجو شماره ۸ شرایطی را نشان می‌دهد که هیولاهای خطرناکی در ژاپن ظاهر می‌شوند. در این شرایط یک سازمان نظامی به نام Japan Defense Force تشکیل می‌شود که وظیفه خنثی کردن تهدید‌های کایجو را بر‌عهده دارد. کافکا هیبینو شخصیت اصلی انیمه Kaiju No. 8 بوده که به دلیل عدم موفقیت در پیوستن به Japan Defense Force، اجساد کایجو را سطح شهر جمع می‌کند. اما یک اتفاق غیر‌منتظره باعث می‌شود که زندگی کافکا متحول شود.

نظر شما در مورد انیمه کایجو شماره ۸ و تیتراژ ابتدایی و پایانی آن چیست؟ آیا اپیزود‌های پخش شده از این اثر را تماشا کرده و از طرفداران آن هستید؟ نظرات خود را در این رابطه با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


بهترین بازی‌های کامپیوتری و کنسولی که روی موبایل هم اجرا می‌شوند

بهترین بازی‌های کامپیوتری و کنسولی که روی موبایل هم اجرا می‌شوند
تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها