بازی GTA 6
آخرین اخبار جی‌تی‌ای خبر

بازی GTA 6: قیمت بازی چقدر است و پیش‌فروش آن از کی آغاز می‌شود؟

با معرفی بازی GTA 6 توسط راک استار گیمز، تب و تاب زیادی بین گیمرها به راه افتاده و بازار گمانه‌زنی و شایعه حسابی داغ است. اکنون دو سوال اصلی وجود دارد که همه به دنبال پاسخش هستند: بازی GTA 6 چه زمانی عرضه می‌شود؟ قیمت این بازی چقدر خواهد بود؟

پس از یک دهه انتظار، راک استار گیمز بالاخره در اواخر سال ۲۰۲۳ میلادی از بازی GTA 6 رونمایی کرد. تریلر معرفی این بازی نوید یک تجربه بی‌نظیر را می‌دهد که قرار است به بزرگترین و کامل‌ترین بازی مجموعه تبدیل شود. هنوز اطلاعات کمی درباره این بازی در اختیار داریم. تاریخ انتشار GTA 6 به‌طور دقیق مشخص نشده و ناشر فقط به پنجره انتشار سال ۲۰۲۵ اشاره کرده است. تازه این تاریخ مربوط به عرضه بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس/اس خواهد بود و هنوز زمان انتشار بازی برای کامپیوترهای شخصی اعلام نشده. در حال حاضر فقط می‌توانیم به گمانه‌زنی بپردازیم و انتظارات‌مان را با هم مرور کنیم.

بازی GTA VI

قیمت بازی GTA 6 چقدر خواهد بود؟

یکی از سوالات اصلی پیرامون بازی GTA VI مربوط به قیمت آن است. راک استار هنوز چیزی در این باره نگفته، اما بر اساس آنچه در بازار گیم متداول است، می‌توانیم قیمت بازی GTA 6 را پیش‌بینی کنیم. بازی قبلی این مجموعه یعنی GTA 5 در سال ۲۰۱۳ با قیمت معمول همان زمان یعنی ۶۰ دلار عرضه شد. در نسل جدید و با افزایش هزینه‌های تولید بازی، کمپانی‌های ناشر از جمله تیک-تو اینتراکتیو (ناشر مجموعه GTA) تصمیم گرفتند قیمت بازی‌های خود را افزایش دهند. بر همین اساس، تیک-تو بازی‌های NBA 2K24 و Marvel’s Midnight Suns را با قیمت ۷۰ دلاری عرضه کرد. بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد بازی GTA 6 که گفته می‌شود بودجه ۲ میلیون دلاری برای ساخت آن در نظر گرفته شده، با قیمت ۷۰ دلار روانه بازار خواهد شد. البته این موضوع به استانداردهای رایج صنعت بازی در زمان انتشار GTA 6 بستگی دارد و ممکن است قیمت بازی در آن زمان چیز دیگری باشد.

پیش‌فروش GTA 6 از چه زمانی شروع می‌‌شود؟

به‌طور معمول، راک استار پیش‌فروش بازی‌های خود را از چند ماه قبل از عرضه آنها آغاز می‌کند. برای مثال پیش‌فروش بازی Red Dead Redemption 2 از ۱۳۰ روز قبل از انتشار بازی در سال ۲۰۱۸ شروع شده بود. اگر GTA 6 مطابق انتظار در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۵ عرضه شود، احتمالا پیش‌فروش بازی از سپتامبر یا اکتبر سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. همچنین با توجه به تجربه پیش‌فروش‌های قبلی راک استار، احتمالا بازیکن‌ها با پیش‌خرید بازی GTA 6 به یک سری آیتم‌ها و جوایز اختصاصی نیز دسترسی پیدا می‌کنند و می‌توانند داخل بازی از آنها استفاده نمایند.

تاریخ انتشار بازی GTA 6 چه زمانی است؟

همان‌طور که گفتیم طبق اعلام راک استار گیمز، بازی GTA 6 قرار است در سال ۲۰۲۵ میلادی برای کنسول‌های نسل نهمی منتشر شود. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی اعلام نشده، اما احتمالا شاهد عرضه آن در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۵ خواهیم بود. در حال حاضر اطلاعاتی از زمان عرضه این بازی برای سایر پلتفرم‌ها از جمله PC در دست نیست.

منبع: Hindustantimes

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا قربانی
پاسخ

عالی

Morteza
پاسخ

من که حتما دیسک بازی gta 6 می خرم حالا هرچقدرم که گرون باشه

علی آیتی
پاسخ

خیلی خوب