بازی Instruments of Destruction
اخبار بازی خبر

معرفی بازی Instruments of Destruction؛ تخریب ساختمان‌ها با وسایل نقلیه

یک ژانر محبوب از بازی‌های مبتنی بر فیزیک واقع‌گرایانه وجود دارد که در آن باید با وسایل نقلیه، به تخریب محیط بپردازیم. بازی Instruments of Destruction که ابتدا در سال ۲۰۲۲ به‌صورت دسترسی اولیه (Early Access) منتشر شد، یکی از همین بازی‌هاست. اگر از تخریب کردن در مقیاس بزرگ لذت می‌برید و به بازی‌های این سبک علاقه‌مند هستید، این بازی مخصوص خودتان است. تریلر گیم‌پلی آن را در ادامه مشاهده کنید تا با حال و هوایش بیشتر آشنا شوید.

در بازی Instruments of Destruction بیش از ۵۰ مرحله مختلف وجود دارد که در آنها باید ساختمان‌ها را تخریب کنید و مراقب باشید به وسیله نقلیه خودتان آسیبی وارد نشود. بیش از ۱۰۰ مدل وسیله در بازی وجود دارند که انواع بولدوزر، تراکتور، هلیکوپتر، تانک و … را شامل می‌شوند. مراحل بازی کمتر از ۵ دقیقه طول می‌کشند و در هر مرحله اهداف جانبی هم وجود دارد. بعد از تمام کردن مراحل بازی، یک نسخه چالشی‌تر از آنها آزاد می‌شود که ارزش تکرار کردن مرحله را بالا می‌برد.

مهمترین ویژگی بازی Instruments of Destruction لذتبخش بودن گیم‌پلی آن است. خراب کردن ساختمان‌ها حس بسیار خوبی به همراه دارد. وسیله نقلیه شما به نرمی هدایت می‌شود و معمولا پیش نمی‌آید که در گوشه‌ای از محیط بازی گیر کنید؛ در غیر این صورت بازی می‌توانست خسته‌کننده و حتی آزاردهنده باشد.

معرفی بازی Denizen؛ ترکیب GTA و The Sims با دوربین اول‌شخص

جالب است بدانید که این بازی توسط استودیوی Radiangames ساخته شده که موسس آن فردی به نام لوک اشنایدر، از اعضای تیم سازنده بازی Red Faction: Guerilla است. اشنایدر که طراحی تکنیکی و بخش چندنفره این بازی را در کارنامه دارد، در سال ۲۰۱۰ از استودیوی Volition (که حالا منحل شده) جدا شد و به ساخت بازی‌های مستقل موبایلی روی آورد. بازی Instruments of Destruction بزرگترین ساخته مستقل او تا به امروز است که تبحرش در ساخت بازی‌های مبتنی بر فیزیک واقعی را ثابت می‌کند.

اشنایدر اعلام کرده که برای ساخت بازیش از بازی Blast Corps که در سال ۱۹۹۷ برای کنسول نینتندو ۶۴ عرضه شده بود الهام گرفته است. البته ایده اولیه او به شکلی بود که گیم‌پلی بازی روی مبارزات تمرکز داشت و شامل المان‌های روگ‌لایک می‌شد. اما در نهایت اشنایدر به این نتیجه رسید که آن ایده جواب نمی‌دهد و بهتر است هدف اصلی بازی، تخریب کردن ساختمان‌ها با فیزیک واقع‌گرایانه باشد.

منبع: PCGamer


میزگیم مافیایی | بهترین بازی‌های مافیایی و گانگستری تاریخ

میزگیم مافیایی | بهترین بازی‌های مافیایی و گانگستری تاریخ

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها