نام رسمی اساسینز کرید رد
اخبار بازی خبر

نام رسمی اساسینز کرید رد تایید شد؛ ادامه حضور در سایه‌ها

اگر شما هم جزو طرفداران اساسینز کرید رد هستید و می‌خواهید اطلاعات بیش‌تری در مورد آن بدانید نیازی نیست زیاد صبر کنید. شرکت یوبیسافت نه تنها از نام رسمی این نسخه رونمایی به عمل آورد، بلکه اظهار کرد تریلر جدید این بازی در هفته جاری منتشر خواهد شد.

اساسینز کرید رد با توجه به ایده‌هایی که دارد حسابی مورد توجه گیمرها قرار گرفته و انتظارات از آن حسابی بالا است. اثری که قصد دارد گیمرها را به ژاپن فئودال ببرد و کنترل یک سامورایی سیاه پوست و یک شینوبی مونث را در اختیار ایشان قرار دهد. پس از مدت‌ها حرف و حدیث شرکت یوبیسافت بالاخره سکوت خبری خود را شکست و به صحبت در مورد این پروژه مورد انتظار پرداخت که در ادامه به شکل مفصل‌تری به آن می‌پردازیم.

شایعه: نسخه ریمیک بازی اساسینز کرید اورجینال در دست ساخت است

یوبیسافت در حساب رسمی Assassin’s Creed در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) این گونه توضیح داد:«بازی Assassin’s Creed Codename Red به Assassin’s Creed Shadow تبدیل می‌شود. برای تریلر سینمایی بازی که در چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در دسترس قرار می‌گیرد منتظر بمانید.»

همان‌طور که با مطالعه متن قبلی متوجه شدید نام نسخه جدید این مجموعه محبوب اساسینز کرید شدوز خواهد بود (Shadows به معنی سایه‌ها است). علاوه بر این فردا تریلر سینمایی این اثر در دسترس قرار می‌گیرد تا بیش‌تر از هر زمان دیگری با حال و هوا و داستان آن آشنا شویم. هرچند که یک سری اطلاعات محدود حول محور این اثر وجود دارد، اما بدون شک از جزئیات جدید و جذاب استقبال خواهیم کرد.

نام رسمی اساسینز کرید رد

نام نسخه جدید مجموعه اساسینز کرید شدوز خواهد بود

ولی در این میان یک نکته جالب و غیرمنتظره وجود دارد. با توجه به بررسی‌هایی که یکی از کاربران پلتفرم ایکس در فروشگاه یوبیسافت انجام داده، به پلتفرم‌های مقصد آن پی برده است. ظاهرا اساسینز کرید شدوز در آینده‌ای نزدیک برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی منتشر خواهد شد. نکته عجیبی که وجود دارد به عرضه اثر مورد بحث برای پلی استیشن ۴ باز می‌گردد؛ کنسولی که در این نقطه از تاریخ حدود ۱۴ سال از عرضه ابتدایی آن می‌گذرد. اما نکته عجیب دیگری که می‌توان در موردش صحبت کرد عدم عرضه AC Shadows برای ایکس باکس وان است؛ آن هم در حال که کاربران پلی استیشن ۴ می‌توانند به تجربه آن بپردازند.

البته یکی از اینسایدرها با نام کاربری Shinobi602 اظهار می‌کند که این ادعا کذب بوده و خبری از عرضه اساسینز کرید رد یا همان شدوز برای پلی استیشن ۴ نخواهد بود. در طرفی دیگر یکی از طرفداران ادعا می‌کند که بازی مورد بحث در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۳ (۱۵ نوامبر ۲۰۲۴) از راه می‌رسد. به طور کلی اگر بخواهیم یک نتیجه منطقی بگیریم می‌توانیم بگوییم که AC Shadows در تاریخ مذکور برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی از راه خواهد رسید.

بازی چندنفره اساسینز کرید و اساسینز کرید بلک فلگ ریمیک در دست ساخت هستند

شرکت یوبیسافت اولین بار در مراسم یوبیسافت فوروارد سال ۲۰۲۲ از اساسینز کرید رد رونمایی کرد؛ ولی پس از آن در سکوت خبری فرو رفت. اما حالا و پس از گذشت نزدیک به دو سال این سکوت از میان رفته و با تریلری که فردا منتشر می‌شود می‌توانیم جزئیات بیش‌تری در مورد آن به دست بیاوریم. تنها نکته باقی مانده این است که به گفته یوبیسافت اساسینز کرید شدوز مانند نقش‌آفرینی‌های ۱۵۰ ساعته اخیر مجموعه نخواهد بود و تمرکز را روی کیفیت بیش‌تر خواهد گذاشت.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: IGN


ده بازی که ساعت‌ها تو دنیای اون‌ها غرق می‌شیم

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها