بهترین قسمت‌های باب اسفنجی
آخرین اخبار باب اسفنجی و پاتریک خبر

بهترین اپیزودهای باب اسفنجی شلوار مکعبی: چگونه در رستوران خرچنگی استخدام شویم؟

در این قسمت از مجموعه مقالات بهترین اپیزودهای باب اسفنجی شلوار مکعبی به سراغ اپیزودی می‌رویم که کمی با سایرین متفاوت است. در این قسمت می‌توانیم با نحوه استخدام شدن در رستوران خرچنگی و سیاست‌های کاری آن آشنا شویم.

قسمت ۹ از فصل سوم سریال SpongeBob SquarePants که به اعتقاد بسیاری از افراد بهترین اپیزود تاریخ سریال محسوب می‌شود، طبق معمول از دو بخش داستانی تشکیل شده است. این دو بخش با نام‌های Wet Painter و Krusty Krab Training Video شناخته می‌شوند و هرکدام روایتگر یک داستان جذاب هستند. اما آنچه که برای ما جذاب‌تر به نظر می‌رسد قسمتی است که ویدیوی آموزشی استخدام در رستوران خرچنگی به نمایش در می‌آید. اما پیش از رسیدن به آن بیایید در مورد بخش اول صحبت کنیم.

بهترین اپیزودهای باب اسفنجی شلوار مکعبی: باب و دوستان به انتقام جویان تبدیل می‌شوند

بخش اول این قسمت از باب اسفنجی Wet Painters نام دارد که در طی آن باب و پاتریک در رستوران خرچنگی ایجاد دردسر می‌کنند. آقای خرچنگ هم که می‌خواهد سر آن‌ها را گرم کند و از دست‌شان راحت شود، به آن‌ها دستور می‌دهد که اتاقش را رنگ کنند. او برای اینکار یک رنگ همیشگی و فوق‌العاده قوی به باب و پاتریک می‌دهد و خطاب به ایشان می‌گوید که اگر در این کار خطا کنند و روی چیزی لکه بیندازند تنبیه سختی در انتظارشان خواهد بود. آن‌ها شروع به کار کرده و الحاق اتاق را به خوبی رنگ می‌کنند.

اما ماجرا زمانی به آشوب کشیده می‌شود که آن‌ها به یک مشکل بزرگ بر می‌خورند؛ اولین دلاری که آقای خرچنگ در عمر خود به دست آورده توسط این رنگ کثیف می‌شود. هرچند که تنها یک قطره کوچک روی این دلار ریخته بود، باب اسفنجی و پاتریک در حین درست کردن آن خرابکاری بزرگی به وجود آوردند. آن‌ها نه تنها دلار مورد بحث را کاملا در رنگ غرق می‌کنند بلکه کل اتاق را به کثافت می‌کشند و یک نقطه سالم در آن باقی نمی‌گذارند.

بهترین قسمت‌های باب اسفنجی

استخدام شدن در رستوران خرچنگی سخت‌تر از آنچه است که فکر می‌کنید

در همین حین آقای خرچنگ وارد اتاق می‌شود و به همین خاطر باب و پاتریک حسابی از پیامدهای اشتباهشان می‌ترسند. اما آقای خرچنگ واکنش غیرمنتظره‌ای نشان می‌دهد. او به محض ورود به اتاق شروع به خندین می‌کند و این دو دوست خنگ را مورد تمسخر قرار می‌دهد. ظاهرا رنگی که او به باب و پاتریک داده بود یک رنگ دائمی محسوب نمی‌شد و صرفا با بزاق دهان از بین می‌رفت. در ادامه او دلار خود را لیس می‌زند تا آن مانند روز اولش براق سالم شود.

اما در بخش دوم این قسمت از باب اسفنجی شاهد یک ویدیو غیرمنتظره هستیم؛ ویدیویی که نحوه استخدام در رستوران خرچنگی را نشان داده و قول می‌دهد در پایان از فرمول پخت همبرگر خرچنگی رونمایی کند. اولین نکته جالبی که در مورد رستوران خرچنگی متوجه می‌شویم به گذشته آن مربوط می‌شود. ظاهرا این رستوران در ابتدا یک خانه سالمندان بود که ساکنین پیر و از کارافتاده شهر بیکینی باتم در آن زندگی می‌کردند. اما آقای خرچنگ با نهایت بی‌رحمی این سازه را از آن‌ها می‌گیرد و با اعمال یک سری تغییرات آن را به رستوران اختصاصی خود تبدیل می‌کند.

در ادامه این ویدیو متوجه می‌شویم که رستوران خرچنگی مشتری‌های خود و پول آن‌ها را در اولویت اول خود قرار می‌دهد؛ دقیقا همان‌چیزی که از آقای خرچنگ انتظار داریم. در این ویدیو به نحوه برخورد با مشتری‌ها و نحوه مرتب نگه داشتن محیط کار هم اشاره می‌شود که در طی آن به راحتی می‌توان متوجه افسردگی شدید اختاپوس شد. او نه صبر کافی برای مشتریان دارد و نه می‌تواند محیط کارش را تمیز نگه دارد. هنگامی که پاتریک وارد رستوران می‌شود و روند سفارش دادن را کمی طول می‌دهد اختاپوس حسابی دیوانه می‌شود و سر خود را محکم به صندوق پول می‌کوبد.

بهترین اپیزودهای باب اسفنجی شلوار مکعبی: باب به راک‌استار تبدیل می‌شود

اما رستوران خرچنگی بدون مزاحمت‌های پلانکتون معنی خود را از دست می‌دهد. ظاهرا این شخصیت منفور از همان روز اول در صدد دزدیدن فرمول پخت همبرگر خرچنگی بوده؛ اما هیچ وقت موفق به کسب آن نشده است. او در این ویدیوی آموزشی هم خیلی سریع لو می‌رود و آقای خرچنگ او را به بیرون می‌اندازد. اما درست و در زمانی که به نحوه پخت همبرگر مورد بحث می‌رسیم ویدیو به اتمام می‌رسد و متوجه می‌شویم که خبری از دستور پخت همبرگر خرچنگی نیست.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Screen Rant


ده بازی نوستالژی پلی استیشن ۱ که همه گیمرها باید تجربه کنند

ده بازی نوستالژی پلی استیشن ۱ که همه گیمرها باید تجربه کنند</a

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها