جفری رایت در فصل دوم سریال The Last Of Us
اخبار سینما و انیمیشن خبر

جفری رایت در تصاویر پشت صحنه فصل دوم سریال لست آف آس

جفری رایت بازیگر سریال Westworld و فیلم The Batman به عنوان صداپیشه در بازی The Last of Us Part II هم حضور داشت. حالا این بازیگر قرار است در فصل دوم سریال لست آف آس، به تکرار نقش خودش در بازی بپردازد. فصل دوم سریال لست آف آس با الهام از بازی دوم این مجموعه ساخته می‌شود و روی شخصیت الی و روند تکامل این شخصیت تمرکز دارد.

با اینکه اکثر بازیگران سریال ربطی به بازی ندارند، اما از قبل اعلام شده بود که جفری رایت که نقش آیزاک دیکسون را در بازی دوم ایفا کرده، در سریال نیز در همین نقش ظاهر می‌شود.

«در ادامه به بخش‌های مهمی از داستان بازی The Last of Us Part II اشاره خواهد شد.»

جفری رایت در فصل دوم سریال The Last Of Us

یکی از کاربران توییتر با نام CaptCanuck66 تصاویری را از پشت صحنه فصل دوم سریال لست آف آس منتشر کرده که در آنها جفری رایت در قالب شخصیت آیزاک، یک یونیفرم نظامی به تن دارد. البته لباس رایت در این تصویر کمی نظامی‌تر از بازی است. همچنین تصویری از یک فرد نظامی دیگر منتشر شده که احتمالاً از اعضای گروه آیزاک باشد.

البته رایت اولین بازیگری نیست که نقش خودش از بازی را در سریال نیز ایفا می‌کند. قبلاً مارلی دندریج نقش شخصیت مارلین در بازی را در فصل اول سریال نیز ایفا کرده بود. با این حال اکثر بازیگران سریال سابقه حضور در بازی‌های لست آف آس را ندارند. چیزی که حضور جفری رایت در سریال را اهمیت می‌بخشد، ارتباطی است که او با یکی دیگر از شخصیت‌های جدید و مهم داستان دارد.

مجموعه‌ای که طرفداران سریال لست آف آس باید پیش از فصل دوم تماشا کنند

در بازی لست آف آس ۲، آیزاک رهبر یک گروه نظامی به نام جبهه آزادی واشینگتن بود. گروهی از بازماندگان که توانستند FEDRA را در سیاتل سرنگون کنند. آیزاک با اینکه در ابتدا با شخصیت ابی (یکی از پروتاگونیست‌های بازی) رابطه خوبی دارد، اما خیلی زود تبدیل به یک شخصیت منفی می‌شود. حضور او در بازی بسیار مهم است، چون قدرت زیادی دارد و یکی از سکونتگاه‌های اصلی بازی در اختیار او و گروهش است.

قبلاً حضور شخصیت‌های مختلف از بازی در فصل دوم سریال لست آف آس تایید شده بود. اما به نظر می‌رسد رایت در نقش آیزاک یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های فصل دوم خواهد بود. نمی‌دانیم او از چه زمانی وارد داستان می‌شود و در چند اپیزود حضور دارد. سازنده‌ها قبلاً گفته بودند که تمام اتفاقات بازی دوم را نمی‌توانند در یک فصل به نمایش بگذارند. اما به هر حال بازگشت شخصیت آیزاک و سایر شخصیت‌های بازی نشان می‌دهد که خط داستانی اصلی سریال مطابق با بازی جلو خواهد رفت.

پخش فصل دوم سریال لست آف آس از سال ۲۰۲۵ در شبکه HBO آغاز می‌شود.

منبع: Screenrant


ده بازی نوستالژی پلی استیشن ۱ که همه گیمرها باید تجربه کنند

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها