فیلم اسپایدمن 4
اخبار سینما و انیمیشن خبر

۲۰ سال پیش به فیلم اسپایدرمن ۴ اشاره شده بود؛ امکان بازگشت توبی مگوایر

شرکت سونی حدود ۲۰ سال پیش و در حین داستان اسپایدرمن ۲ به آینده مرد عنکبوتیِ نسخه توبی مگوایر اشاره کرده بود. با توجه به این ایستراگ مگوایر برای فیلم اسپایدرمن ۴ باز می‌گردد و اتفاقات هیجان‌انگیزی را رقم خواهد شد.

شرکت سونی در طی چند سال اخیر در حال دست و پنجه نرم کردن با دنیای اسپایدرمن سونی (SSU) بوده و همچنان در تلاش است که مسیر بهتر و روشن‌تری را برای آن به وجود آورد. با وجود اینکه دو فیلم اختصاصی ونوم حداقل از لحاظ اقتصادی موفق بوده‌اند، آثاری نظیر موربیوس و مادام وب به فجایعی غیرقابل بخشش تبدیل شدند که هیچ نگاه مثبتی نسبت به آن‌ها وجود ندارد. با توجه به همین موضوع آینده فیلم کریونِ شکارچی (Kraven The Hunter) هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و نمی‌توان زیاد به موفقیتش امیدوار بود. ولی در طرف دیگر و با اکران موفق فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، سونی متوجه شد که یک منبع طلای بزرگ دارد؛ چرا که طرفداران هنوز هم درباره مرد عنکبوتی نسخه توبی مگوایر و اندرو گارفیلد هیجان‌زده هستند.

اطلاعات جدید فیلم اسپایدرمن ۴ نگران کننده به نظر می‌رسد

با این تفاسیر سونی در انتخاب برنامه خود برای آینده شخصیت اسپایدی به مشکل خورده و نمی‌داند که قرار است کدام یک از نسخه‌ها را در صدر ماجراهای SSU قرار دهد (حال این نسخه می‌تواند مربوط به هالند، گارفیلد یا مگوایر باشد). در حالی که بازگرداندن اندرو گارفیلد و توبی مگوایر یک راه‌حل طولانی مدت نیست، اما می‌تواند به صورت موقت نیازهای سونی را برآورده سازد. خوشبختانه سم ریمی در حدود ۲۰ سال پیش زمینه این نیاز موقت را به وجود آورد و راه را برای بازگشت توبی مگوایر در فیلم اسپایدرمن ۴ فراهم کرد.

در طی فیلم اسپایدرمن ۲ که در سال ۲۰۰۴ اکران شد، در یکی از سکانس‌ها شخصیت جی. جونا جیمسون و دستیارش با نام هافمن در حال انتخاب یک لقب مناسب برای اتو اتاویوس هستند. در ابتدا دو لقب Doctor Octopus و Science Squid توسط جیمسون رد می‌شوند و در این میان ناگهان نام دکتر استرنج به میان می‌آید. همین موضوع می‌تواند نشانگر این باشد که شخصیت دکتر استرنج در دنیای مرد عنکبوتی سم ریمی وجود دارد و بعید است که سازندگان فیلم به صورت اتفاقی از این نام یاد کرده باشند. به هرحال جی. جونا جیمسون لقب دکتر اختاپوس را بر می‌گزیند و آن را ایده خودش معرفی می‌کند؛ آن هم در حالی که هافمن بیچاره در ابتدا این لقب را پیشنهاد داد.

در آن زمان این سکانس صرفا یک جوک و ایستراگ ساده برای طرفداران بود که بتوانند از آن لذت ببرند؛ چرا که در آن زمان کسی انتظار نداشت جادوگر اعظم دنیای مارول را روی پرده سینما ببیند. از طرفی دیگر ما خبر نداریم که منظور از دکتر استرنج همان جادوگری باشد که بندکیت کامبربچ نقش آن را ایفا کرده است. شاید منظور دستیار جیمسون نسخه معمولی اسفتن استرنج باشد که هنوز یک پزشک جراح معروف محسوب می‌شود. هرچند که این سکانس در آن زمان از اهمیت زیادی برخوردار نبود ولی در حال حاضر و با توجه به گسترش چشم‌گیر دنیای سینمایی مارول می‌تواند روی فیلم اسپایدرمن ۴ حسابی تاثیرگذار باشد.

فیلم اسپایدمن 4

دستیار جی. جونا جیمسون حدود ۲۰ سال پیش از اسم دکتر استرنج یاد کرد

نسخه مرد عنکبوتی توبی مگوایر پس از وقایع «راهی به خانه نیست» متوجه مولتی‌ورس شد و فهمید که اسپایدرمن‌های مختلفی در جهان‌های متفاوت برای نگهداری از مردمان خود مبارزه می‌کنند. شاید داستان فیلم اسپایدرمن ۴ به نحوه‌ای رقم بخورد که توبی مگوایر نتواند به تنهایی از پس مشکلات به وجود آمده برآید. در چنین شرایطی او ممکن است از دکتر استرنج کمک بخواهد تا پیتر پارکرِ نسخه تام هالند و اندرو گارفیلد را به کمک او بفرستد.

گزارش‌ها از حضور همزمان تام هالند و تام هاردی در فیلم اسپایدرمن ۴ حکایت دارند

با توجه به صحبت‌های مطرح شده دکتر استرنج موجود در دنیای مرد عنکبوتی سم ریمی می‌تواند تمام نیازهای شرکت سونی را برای SSU تامین کند؛ چرا که امکان سفر بین دنیاهای مختلف را امکان‌پذیر می سازد. البته باید اشاره کنیم که شرکت سونی بالاخره به یک مرد عنکبوتی نیاز دارد و باید در زودترین زمان ممکن آن را به عنوان چهره SSU معرفی کند. مادام وب در فیلم اختصاصی خود پیش‌بینی کرد که یک پیتر پارکر در دنیا وجود دارد، ولی هنوز به مرد عنکبوتی تبدیل نشده است.

حال اگر کمی خوش‌بین باشیم همه این مسائل در کنار هم می‌تواند زمینه خوبی برای فیلم اسپایدرمن ۴ فراهم آورد. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Screen Rant


ده بازی نوستالژی پلی استیشن ۱ که همه گیمرها باید تجربه کنند

ده بازی نوستالژی پلی استیشن ۱ که همه گیمرها باید تجربه کنند</a

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mas
پاسخ

ولی بنظرم مردعنکبوتی ۴ ساخته نمیشه ، حداقل مردعنکبوتی شگفت انگیز احتمالش قوی تره

Sina Hoseyni
پاسخ

من به شخصه خیلی خوشحال میشم که مرد عنکبوتی ۴ با هنرنمایی توبی مگوابر ساخته بشه ولی داستان فیلم چهارم بنظرم بعد اتفاقات فیلم مرد عنکبوتی ۳ سم ریمی و نو وی هوم هست ویلین فیلم چهارم هم بنظر من یا میستریو باشه با بازیگر دیگه یا والچر باشه گربه سیاه هم احتمالا واسه هنرنمایی تو این فیلم میاد ولی پیتر رو باید یه ذره کوچیک باید جوان ترش کنن.