اخبار بازی خبر

اولین پوستر رسمی فصل دوم سریال آرکین منتشر شد

اولین پوستر رسمی فصل دوم سریال آرکین: لیگ آف لجندز (Arcane: League of Legends) منتشر شد. فصل اول این سریال در ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ منتشر شده بود و مدت نسبتاً زیادی است که طرفداران منتظر فصل دوم بودند. پخش فصل دوم سریال قرار است از ماه نوامبر ۲۰۲۴ آغاز شود.

کریستین لینکه و الکس ئی خالقان این سریال هستند که بر اساس مجموعه بازی League of Legends از استودیو رایت گیمز (Riot Games) ساخته شده است. داستان بازی درباره دو خواهر به نام‌های وی (Vi) و جینکس (Jinx) است که صداپیشگی آنها را به ترتیب هیلی استاینفلد و الا پرنل بر عهده دارند. این دو خواهر به نوعی درگیر نزاع بین دو شهر Piltover و Zaun می‌شوند. از دیگر صداپیشگان این سریال می‌توان به کوین آلخاندرو، کیتی لیونگ، جیسون اسپیساک، توکس اولاگوندویه، هری لوید، جی بی بلان، رید شانون و میک وینگرت اشاره کرد.

فصل دوم سریال آرکین

فصل اول سریال بسیار موفق بود و توانست در ۵۲ کشور در رده اول ۱۰ سریال برتر نتفلیکس قرار بگیرد. این سریال به عنوان یکی از بهترین اقتباس‌ها از بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود که توانسته از وبسایت راتن تومیتوز امتیاز ۱۰۰ درصد را کسب کند. سریال آرکین همچنین اولین سریال تلویزیونی استریمی بود که توانست برنده جایزه امی با عنوان «برنامه انیمیشنی برجسته» شود. با وجود همه این موفقیت‌ها اصلاً جای تعجب ندارد که نتفلیکس بخواهد هرچه سریع‌تر پخش فصل دوم سریال را آغاز کند. البته تولید آثار انیمیشنی زمان‌بر است و به همین دلیل بین فصل اول و دوم ۳ سال فاصله افتاد.

الا پرنل، صداپیشه سریال آرکین، طی مصاحبه‌ای درباره فصل دوم آن گفت:

اوه، سعی می‌کنم فصل اول را به خاطر بسپارم چون بیش از دو سال پیش بود. در واقع فقط به استودیو برگشتم تا مقداری ADR (جایگزینی دیالوگ‌های خودکار) را برای پایان فصل دوم تکمیل کنم. راستش من گریه کردم و فکر می‌کنم که سایر افراد هم گریه خواهند کرد. در واقع هیچکس بعد از دیدن آن حس خوبی نخواهد داشت.

سریال آرکین فقط یکی از اقتباس‌های موفق از بازی‌های ویدیویی در سال‌های اخیر است. از دیگر نمونه‌های موفق می‌توان به فیلم The Super Mario Bros. Movie و سریال‌های تلویزیونی The Last of Us و Fallout اشاره کرد. گفتنی است که الا پرنل در سریال فال اوت نیز حضور دارد.

پخش فصل دوم سریال آرکین از ماه نوامبر ۲۰۲۴ از شبکه نتفلیکس آغاز خواهد شد.

منبع: CBR


بهترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن که می‌تونید روی موبایل بازی کنید

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها