رد دد ردمپشن ۲
اخبار بازی خبر

ماد جدید بازی رد دد ردمپشن ۲ قابلیت‌های دوال سنس را به نسخه PC اضافه می‌کند

اواخر سال جاری میلادی، طرفداران بازی Red Dead Redemption 2 می‌توانند ششمین سالگرد عرضه این بازی را جشن بگیرند. این بازی اکشن ماجراجویی کمپانی راک‌استار، به قدری بزرگ و پرجزئیات است که هنوز هم می‌توان از کشف اسرار و نکات جدید در آن لذت برد. اگر اخبار مربوط به بازی رد دد ردمپشن ۲ را دنبال کنید، توجه می‌شوید که تقریباً هر روز یک نکته مخفی در این بازی توسط بازیکن‌ها کشف می‌شود.

اما اگر مدت زیادی است که رد دد ردمپشن ۲ را بازی می‌کنید و به دنبال یک تغییر بزرگ در این بازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که یکی از مادهای جدید بازی را که توسط یکی از طرفداران طراحی شده است، نصب و امتحان کنید. این ماد جدید RDR2 – DSX نام دارد و به گفته سازنده‌اش، تجربه بازی رد دد ردمپشن ۲ را به کلی تغییر می‌دهد.

این ماد توسط یکی از کاربران سایت نکسوس‌مادز به نام Shtivi ساخته شده و قابلیت پشتیبانی از دسته‌های دوال سنس کنسول PS5 را برای نسخه ویندوزی بازی فراهم می‌کند. به این ترتیب در هنگام اجرای بازی رد دد ردمپشن ۲ ویژگی‌های جدیدی به دسته دوال سنس اضافه می‌شوند که تجربه بازی را جذاب‌تر می‌کنند.

رد دد ردمپشن ۲

یکی از ویژگی‌های جدیدی که با استفاده از این ماد در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد، امکان استفاده از قابلیت تریگرهای انطباقی دسته دوال سنس است. از طریق این ویژگی در هنگام استفاده از برخی سلاح‌ها، کمان، طناب و چوب ماهیگیری، تریگرهای انطباقی فعال می‌شوند و تجربه واقعی‌تری را به گیمر منتقل می‌کنند.

همچنین چراغ‌های LED روی دسته اکنون با توجه به میزان سلامتی شما در بازی می‌توانند به رنگ قرمز یا سبز دربیایند. همچنین مقدار استقامت شخصیت اصلی از طریق روشن و خاموش شدن LED دسته نشان داده می‌شود و هرچه میزان استقامت کاهش پیدا کند، این روشن و خاموش شدن سریعتر خواهد بود (شبیه حالت نفس نفس زدن.)

زمانی که از قابلیت Dead Eye در بازی استفاده کنید، نورهای LED به رنگ قرمز درمی‌آیند و با کاهش سطح این ویژگی، نور قرمز به آرامی محو می‌شود.

احتمالاً لازم به یادآوری نیست که این ماد صرفاً برای نسخه ویندوزی بازی رد دد ردمپشن ۲ در دسترس است و برای آنکه بتوانید از قابلیت‌های جالب آن بهره‌مند شوید، باید یک دسته دوال سنس را به کامپیوتر خود وصل کنید.

این ماد به طور رایگان ارائه شده، اما برای وصل کردن دسته به کامپیوتر به برنامه DSX نیاز دارید که به صورت پولی در استیم عرضه شده است.

منبع: Gamingbible


ده‌تا از بهترین بازی‌هایی که هیچ وقت منتشر نشدند

بهترین بازی‌های لغو شده

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها