انیمه Leviathan
اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

تصاویر و تریلر انیمه Leviathan منتشر شد؛ اثر جدید سازنده Beastars

استودیو Orange که پیش از این انیمه Beastars را ساخته، با انتشار تصاویر و تریلر از محصول جدید خود به نام انیمه Leviathan رونمایی کرده است.

استودیو Orange به واسطه تولید آثاری مثل Trigun Stampede ،The Land of The Lustrous و Beastars توانسته نامی برای خود در صنعت انیمه دست و پا کند. این استودیو مدتی پیش از کار روی یک پروژه جدید خبر داد، اما اعلام جزئیات آن را به زمان دیگری موکول کرد. حال این اثر به صورت رسمی رونمایی شده تا طرفداران Orange بدانند این استودیو مشغول ساخت چه انیمه‌ای بوده است. انیمه مذکور با نام Leviathan شناخته شده و از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود.

تاریخ پخش انیمه Suicide Squad Isekai ؛ انتشار تریلر شخصیت کلی‌فیس

انیمه لوایتن بر اساس رمانی با همین نام اثر اسکات وسترفلد، ساخته شده است. این رمان در سال ۲۰۰۹ منتشر و سپس دو دنباله به نام‌های Behemoth و Goliath در دسترس قرار گرفت. این سه‌گانه در نسخه غیر‌واقعی از جنگ جهانی اول جریان داشته که در قالب آن قدرت‌های مرکز از ماشین‌های جنگی استفاده کرده و کشورهای تفاهم سه‌گانه به سراغ موجودات دستکاری‌شده به لحاظ ژنتیکی رفته‌اند. تریلر و تصاویر انیمه Leviathan را در زیر مشاهده می‌کنید:

در خلاصه داستان انیمه لوایتن چنین آمده است: «الکساندر فردیناند، شاهزاده امپراتوری اتریش-مجارستان، در حال فرار است. مردم علیه او قیام کرده‌اند. عنوان پادشاهی دیگر ارزش ندارد. تنها چیزی که برای او باقی مانده، یک استورم‌واکر جنگ‌زده و خدمه وفادار است. درین شارپ، یک دختر معمولی است که با پوشش یک فرد مذکر در سرویس هوایی بریتانیا خدمت می‌کند. با وجود مهارت‌ها، درین در معرض خطر کشف شدن هویتش قرار دارد. با شروع جنگ بزرگ، مسیر زندگی الک و درین با هم تلاقی می‌کند. هر دو سوار بر لوایتن، ماجراجویی فوق‌العاده‌ای در سراسر جهان را شروع می‌کنند که زندگی آن‌ها را برای همیشه تغییر می‌دهد.»

چگونه ناروتو و وان پیس به کمک هم انیمه و مانگا را به جایگاه فعلی رسانده‌اند

نظر شما در مورد انیمه Leviathan و محتوا‌های منتشر شده از آن چیست؟ آیا از طرفداران استودیو Orange بوده و تولیدات آن را تماشا کرده‌اید؟ آیا انیمه لوایتن با استقبال مواجه خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


ده‌تا از بهترین بازی‌هایی که هیچ وقت منتشر نشدند

ده‌تا از بهترین بازی‌هایی که هیچ وقت منتشر نشدند

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها