فیلم ونوم: رقص آخر
اخبار سینما و انیمیشن خبر

فیلم ونوم: رقص آخر اندرو گارفیلد را به مرد عنکبوتی SSU تبدیل می‌کند

طبق اتفاقاتی که در طی فیلم ونوم: رقص آخر رخ می‌دهد می‌توان حدس‌های محتملی در مورد مرد عنکبوتی دنیای اسپایدرمن سونی زد. ظاهرا اتفاقات این فیلم به گونه‌ای رقم می‌خورند که باید منتظر تبدیل اندرو گارفیلد به اسپایدی اصلی SSU باشیم.

فیلم ونوم: رقص آخر قرار است به سه‌گانه تام هاردی در نقش شخصیت ونوم پایان دهد و درباره یک سری خط‌های داستانی نتیجه‌گیری کند. هرچند که هنوز اطلاعات زیادی در مورد این فیلم که در پاییز اکران می‌شود در دسترس نیست، اما می‌توان فرضیه‌های خوبی مطرح کرد. دنیای اسپایدرمن سونی از زمان شکل گرفتن عملکرد دست و پا شکسته‌ای داشته و انگار هنوز تکلیفش با خودش مشخص نیست. در حالی که این دنیا مجموعه‌ای از ویلن‌های مختلف را به تماشاچیان معرفی می‌کند، اما هنوز مرد عنکبوتی مشخصی ندارد که بتواند در مقابل این آنتاگونیست بایستد. نکته عجیب این است که شرکت سونی حق امتیاز کامل را برای استفاده از اسپایدرمن دارد و اینکه چرا هنوز او را به SSU اضافه نکرده، موجب به وجود آمدن علامت سوال بزرگی شده است.

دنباله‌های اسپایدرمن توبی مگوایر و اندرو گارفیلد پس از «راهی به خانه نیست» چه شدند؟

ولی با وجود این تفاسیر ما هنوز امیدهای خود را از دست نداده‌ایم. فیلم مادام وب به گونه‌ای تمام شد که ما توانستیم شاهد به دنیا آمدن پیتر پارکر باشیم؛ اما هنوز مشخص نیست که این پیتر در بزرگسالی به کدام یک از نسخه‌های اسپایدی تبدیل می‌شود. با این حال فیلم ونوم: رقص آخر می‌تواند همه‌چیز را مشخص کند و دید واضح‌تری نسبت به این موضوع به ما بدهد. حال با توجه به بررسی‌های که صورت گرفته انتظار می‌رود که اندرو گارفیلد یا همان مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز به چهره اصلی دنیای اسپایدرمن سونی تبدیل شود.

دنیای اسپایدرمن سونی هنوز مرد عنکبوتی مشخصی ندارد

از زمانی که SSU آغاز شده تا به حال اشاره مستقیمی به خود مرد عنکبوتی صورت نگرفته است. به نظر می‌رسد شرکت سونی قصد دارد پیش از معرفی ابرقهرمان اصلی خود کمی به ویلن‌ها میدان بدهد و بگذارد که آن‌ها ریشه‌های خود را مستحکم کنند. هنگامی که تصویر اسپایدرمن نسخه توبی مگوایر در تریلر فیلم موربیوس به نمایش درآمد بسیاری از ما فکر کردیم که او قرار است به اسپایدی بعدی SSU تبدیل شود. اما خب همان‌طور که می‌دانید این تصویر از فیلم نهایی حذف شد تا یکبار دیگر دست‌های خود را داخل پوست گردو پیدا کنیم.

هرچند که فیلم مادام وب به دنیا آمدن پیتر پارکر در سال ۲۰۰۳ را به تصویر کشید، اما بازهم پاسخ مشخصی به ما نداد. یک سری از طرح‌های مفهومی به حضور احتمالی تام هالند در این فیلم اشاره داشتند که باز هم به واقعیت نپیوست. با این حال ویلن‌های دنیای اسپایدرمن سونی در حال خودنمایی و خرابکاری هستند و هیچکسی وجود ندارد که در مقابل‌شان ایستادگی کند. به همین خاطر اگر سونی بالاخره از اسپایدی اصلی خود رونمایی به عمل آورد باید توضیح دهد که او در طی این مدت کجا بوده و چرا تا به حال در رویدادهای به وجود آمده دخالت نکرده است.

فیلم ونوم: رقص آخر

ریس ایفان در واقع بازیگر نقش دکتر کانرز در فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز است

لیست بازیگران فیلم ونوم: رقص آخر به فرضیه اندرو گارفیلد اعتبار بیش‌تری می‌دهد

در تریلر فیلم ونوم: رقص آخر ما ریس ایفان را در حالی می‌بینیم که پشت یک وسیله نقلیه نشسته و به ساز زدن می‌پردازد. اگر فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست و صحنه‌های پس از تیتراژ آن را دیده باشید، بدون شک ادی براک با بازی تام هاردی را می‌بیند که در یک بار نشسته و مشغول میل کردن نوشیدنی است. در همین حین او از دنیای تام هالند خارج شده و به دنیای اصلی خود باز می‌گردد؛ جایی که تریلر فیلم ونوم: آخرین رقص تازه آغاز می‌شود. در واقع صحنه‌هایی که در تریلر مذکور مشاهده کردیم تنها دقایقی پس از اتمام No Way Home جریان دارند. اما ربط ریس ایفان به این قضایا چیست؟ ریس ایفان در واقع بازیگر نقش دکتر کانرز در فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز با بازی اندرو گارفیلد است.

آیا دنیای اسپایدرمن سونی می‌تواند موفق باشد؟

بدین ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که ونوم و مرد عنکبوتی نسخه اندرو گارفیلد از یک دنیا هستند (با علم بر اینکه پس از No Way Home ادی براک به دنیای اصلی خود باز می‌گردد). اما در این میان ممکن است یک باگ داستانی به وجود آید. چرا هر دو دوست ریس ایفان سالم است؟ مگر یکی از دست‌های دکتر کانرز قطع نشده بود؟ خب اگر شما هم چنین ایده‌ای دارید باید به یاد آورید که در Spider-Man: No Way Home قهرمانان فیلم تلاش می‌کنند که نقص‌های ویلن‌ها را رفع کرده و آن‌ها را به دنیای خود بازگردانند. بدین ترتیب اگر دکتر کانرز با توجه به قدرت‌های مارمولک‌گونه خود دستش را احیا کرده باشد همه چیز منطقی به نظر می‌رسد.

به طور ساده‌تر به نظر می‌رسد که ادی براک و پیتر پارکرِ نسخه گارفیلد در یک دنیای مشترک هستند و باید منتظر بازگشت این بازیگر محبوب به دنیای SSU باشیم. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Screen Rant


ده‌تا از بهترین بازی‌هایی که هیچ وقت منتشر نشدند

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها