نظر سازندگان ماینکرفت در مورد مکان جدید trial chamber در بازی
مکانهای جدید اتاقهای آزمایشی (trial chamber) در آپدیت آتی ۱.۲۱ ماینکرفت (Minecraft) یکی از یکپارچهترین محتواهای افزوده شده توسط بروزرسانی بوده و واضح است که استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ (Mojang) میخواهد بازیکنان قبل از تاریخ انتشار بروزرسانی ۱.۲۱ در ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد)، تا حد امکان با این مکان آشنا باشند. برای این منظور، آنها ویدئویی را در کانال رسمی یوتیوب بازی با عنوان «همه چیز درباره اتاقهای آزمایشی» به اشتراک گذاشتند که در آن، براندون پیرس، یکی از عوامل موجانگ اظهار داشت: اتاقهای آزمایشی مکانی است که عمق زیادی در خود دارد، مکانیکهای مختلف زیادی دارد و من فکر میکنم این کاری است که ما قبلاً انجام نداده بودیم.
در این ویدیوی نزدیک به شش دقیقهای، پاول گربنو (Pavel Grebnev)، توسعهدهنده C++ Pearce و موجانگ به جزئیات اتاقهای آزمایشی ماینکرفت ۱.۲۱، چالشهایی که بازیکنان با آن روبهرو خواهند بود و این که چگونه طراحی این مکان را بر اساس اتاقهای اصلی سیاهچالها انجام دادهاند، توضیح داد. این دو همچنین به پیچیدگی و چالش توسعه بلوکهای اسپاونر آزمایشی (trial spawner block) و مکانیک جدید گیم پلی ominous trial اشاره کردند. سارا بووینگ (Sarah Boeving)، آرتیست موجانگ، برخی از الهامات طراحی اتاقهای آزمایشی را نیز به اشتراک گذاشت، او گفت که از معماری آمریکایی، به لطف فراوانی بلوکهای کوپر/تاف جدید، dispenser trap ها, copper bulb lighting ها و یک حس باستانی مانند با موضوعی صنعتی استفاده کرده است.
&
;
توسعه دهندگان و آرتیستهای بازی همچنین در مورد ایده اولیه بلوکهای vault اتاقهای آزمایشی صحبت کردند که اول ایده آن به عنوان یک ماشین شبیه به Gachapon شروع شد اما در نهایت به یک دستگاه مهر و موم شده و تقریباً زنده تبدیل شد. طراح صوتی بازی یعنی تام کزلینک اولوسون (Tom Koselnik Olovsson) دیدگاههایی را در مورد چگونگی زنده شدن جلوههای صوتی بلوک vault و اسپاونر آزمایشی نیز به اشتراک گذاشت. به طور کلی، به نظر میرسد که تیم سازنده ماینکرفت در موجانگ (Mojang) مشتاقانه منتظر نحوه تعامل و تجربه بازیکنان با اتاقهای آزمایشی است و بدون شک بازیکنان نیز مشتاقانه منتظر هستند تا ببینند با آخرین مکان اضافه شده به بازی چه کاری میتوانند انجام دهند.
آیا اتاقهای آزمایشی در ماینکرفت ۱.۲۱ طرفداران را راضی خواهد کرد؟
طی چند ماه گذشته، طرفداران توانستهاند از اتاقهای آزمایشی در اسنپ شاتهای نسخه جاوا و پیشنمایشهای نسخه بدراک بازدید کنند، البته در شرایطی که موجانگ هنوز روی آپدیت بازی کار میکرد. با این حال، اتاقهای آزمایشی که در تاریخ ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد) به بازی اصلی اضافه میشود، حداقل در ابتدا نشاندهنده وضعیت نهایی خود خواهد بود و این که آیا میتواند انتظارات را برآورده کند؟ پاسخ باید در هفتههای آینده آشکار شود، اما به نظر میرسد بازیکنان تا کنون تحت تأثیر اتاقهای آزمایشی در نسخههای بتای اخیر قرار گرفتهاند. علاوه بر این، فرض کنید بازیکنان با این مکانهای جدید مشکلات فاحشی پیدا کنند. در این صورت، موجانگ همیشه میتواند آنها را پس از انتشار بروزرسانی ۱.۲۱ اصلاح کرده و اطمینان حاصل کند که بازیکنان ماینکرفت بهترین تجربه ممکن را خواهند داشت.
با در نظر گرفتن همه چیز، به نظر میرسد بازیکنان میانکرفت اتاقهای آزمایشی را به لطف عوامل متعدد تأیید میکنند. ماب جدید برییز و اسکلتون باتلاقی چالشهای مبارزهای جدیدی را ارائه خواهند کرد، بلوکهای vault به هر بازیکن این امکان را میدهند تا آنها را به صورت چند نفره لوت کنند که این باعث ایجاد نوعی عدالت در این مکان شده و از طرفی هم باعث میشود تا دست همه به آیتمهای باارزش برسد.
در روزهای آینده، طرفداران باید در بروزرسانی Tricky Trials ماینکرفت در مورد حمایت یا تنفر خود از اتاقهای آزمایشی کاملاً صریح باشند و نظر خود را اعلام کنند. تا آن زمان، موجانگ احتمالاً به ایجاد هیجان رسانهای برای آخرین بروزرسانی محتوایی خود ادامه داده و امیدوار خواهد بود که نتیجه کارش برای بازیکنان و طرفداران ماینکرفت جذاب باشد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.
منبع: sportskeeda
دهتا از بهترین بازیهایی که هیچ وقت منتشر نشدند
باید بیاد این مکان
مشکله نالو هل کون بعد بشین مکان بساز