استریم کای سنات و کوین هارت
اخبار بازی اخبار سینما و انیمیشن خبر

استریم کای سنات و کوین هارت رکورد بازدید توییچ را شکست

استریم اخیر کای سنات که به همراه کوین هارت و یک سری سلبریتی دیگر به نمایش درآمد، باعث شد که او رکورد توییچ خود را یکبار دیگر بشکند و پربازدیدترین استریم خود تا به امروز را داشته باشد. بدین ترتیب او جایگاه خود به عنوان استریمر اول ایالات متحده آمریکا را تثبیت کرد.

کای سنات که این روزها حسابی موفق عمل می‌کند و استریم‌های فوق‌العاده پربازدیدی دارد، به تازگی رکورد خود را هم شکست. او با دعوت کوین هارت، کمدین و بازیگر معروف آمریکایی، در کنار چند تن از دوستان خود نمایش جذابی در خانه خود به پا کرد که هزاران نفر را به تماشا نشاند. سنات در چند وقت اخیر به خاطر دعوت از سلبریتی‌ها و تجربه بازی‌های ویدیویی نظیر الدن رینگ طرفداران متعددی را به دست آورده است.

هنگامی که کای سنات در سال ۲۰۲۳ به بهترین استریمر سال تبدیل شد معروفیت فزاینده‌ای به دست آورد و همین موضوع به وی اجازه داد که سلبریتی‌ها را به استریم خود دعوت کند. پیش از این او با دعوت نیکی میناژ موفق شد به رکورد ۳۴۸,۵۹۳ بازدید کننده همزمان در توییچ برسد و رکورد شخصی‌اش (در آن زمان ) را پشت سر بگذارد. این رپر معروف آمریکایی تاثیر بسزایی در این رکورد شکنی داشت و باعث شد که کای سنات پس از بن شدن در آوریل ۲۰۲۳ به صورت مجدد محبوبیت خود را به دست آورد. بدین ترتیب استریم مشترک سنات و میناژ در حال حاضر سومین استریم پربازدید تاریخ این فرد محسوب می‌شود.

اما Kai Cenat به تازگی رکورد ۷۲۱,۷۰۰ بیننده همزمان را ثبت کرده که از استریم مشترک ابتدایی او با کوین هارت به مراتب بیش‌تر است. اولین استریم مشترک این دو نفر توانست چیزی بیش از ۳۰۰,۰۰۰ نفر را به صورت همزمان سرگرم کند. اما استریم جدید او که رکورد ۷۲۱,۷۰۰ نفر را به جا گذاشته علاوه بر خود کوین هارت شامل دورسکی، بازیگر و کمدین آمریکایی، و چند نفر از دوستان دیگر کای سنات هم می‌شد.

این استریم رکورد شکن که با عنوان Sleepover به پخش درآمد در واقع یک مهمانی دور همی و خنده‌دار بود که در طی آن به بازسازی صحنه‌های معروف مجموعه کینگدام هارتز پرداخته شد. با توجه به داده‌های پست توییتری Stream Chart، استریم Sleepover با گذر کردن از استریم نینجا توانست به پربازدیدترین نمایش تاریخ توییچ در بین آمریکایی‌ها تبدیل شود. اما این پایان موفقیت‌هایی نبود که کای سنات با پخش این استریم به دست آورد.

استریم کای سنات و کوین هارت

تماس تصویری کوین هارت با لبران جیمز هم یکی از غافلگیری‌های بامزه این استریم بود

استریم Sleepover در حال حاضر یازدهمین استریم تاریخ پلتفرم توییچ در تمامی کشورها محسوب می‌شود. هرچند که حضور کوین هارت به عنوان یکی از معروف‌ترین آدم‌های دنیا در این رکورد بی‌تاثیر نبود، اما نمی‌توان تلاش‌های کای سنات را زیر سوال برد. این استریمر جوان به تازگی به تیتر اول بسیاری از رسانه‌ها تبدیل شده و خبرهای هیجان‌انگیزی را به وجود آورده است. برای مثال او در حین استریم الدن رینگ توانست رقم شگفت‌انگیز ۱۰۰,۰۰۰ دلار را به دست آورد؛ آن هم به خاطر اینکه توانست در اولین تلاش یکی از باس فایت‌های این بازی را شکست دهد.

علاوه بر این‌ها باید بدانید که سنات در استریم اسلیپ‌اور بیش از ۲۰۰,۰۰۰ دنبال کننده جدید به دست آورد تا به مجموع ۱۱ میلیون دنبال کننده در توییچ برسد. او با این دستاورد نه تنها از شراود (Shroud) به عنوان یکی از قدیمی‌های این حوضه پیشی گرفت، بلکه حالا به نهمین کانال توییچ از لحاظ تعداد دنبال کننده‌ها تبدیل شد. البته توجه داشته باشید که به وجود آوردن حاشیه هم تاثیر زیادی در کسب این دستاوردها داشت. برای مثال هنگامی که او از برند لباس کانیه وست با نام YZY انتقاد کرد و با این رپر بزرگ وارد درگیری شد توانست توجهات زیادی به سمت خود جذب کند.

درگیری‌های این استریمر با کانیه وست زمانی بالا گرفت که کانیه جواب کای سنات را دارد و او را یک «گیاه صنعتی» خطاب کرد (اشاره به اینکه سنات هیچ هنری ندارد). البته استریمر مورد بحث هم جواب نسبتا محترمانه‌ای داد و اظهار کرد که او فقط از شکل لباس‌ها انتقاد کرده و این پاسخ شدید از سوی کانیه غیرضروری بوده است. به هر حال به نظر می‌رسد این استریمر جوان روز به روز محبوب‌تر می‌شود و چیزی نمی‌تواند به مانع وی تبدیل شود.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Game Rant


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایانامسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها