رد دد ردمپشن 3
اخبار بازی خبر

رونمایی از گرافیک رد دد ردمپشن ۳ در یک دموی گرافیکی

ما در حال حاضر فاصله بسیاری زیادی تا عرضه بازی رد دد ردمپشن ۳ داریم و حالا حالاها باید منتظر بمانیم. با این حال در صورت نصب مادهای مختلف و بهبود گرافیکی رد دد ردمپشن ۲ می‌توانیم چیزی شبیه به نسخه سوم را تداعی کنیم.

در حال حاضر حدود ۶ سال از عرضه بازی رد دد ردمپشن ۲ می‌گذرد که در طی همین چند وقت در تاریخ ویدیو گیم جاودانه شد؛ یک اثر جاه‌طلبانه و عظیم دیگر از شرکت راک‌استار که ما را به تحسین از آن مجبور می‌کند. با توجه به همین موضوع عجیب نیست که گیمرها نمی‌توانند از دست این بازی دل بکنند و به سراغ آثار دیگر بروند. به همین دلیل هم آن‌ها سعی می‌کنند با تغییرات مختلف و تنوع دادن به جنبه‌های متفاوت این بازی آن را تازه نگه دارند و بهانه بیش‌تری برای سرگرم شدن داشته باشند.

داچ باید به شخصیت اصلی رد دد ردمپشن ۳ تبدیل شود

اما در زمان نوشتن این مقاله هیچگونه خبری از ساخت رد دد ردمپشن ۳ وجود ندارد و ما مطمئن نیستیم که آیا راک‌استار می‌خواهد این فرنچایز را ادامه بدهد یا خیر. اعضای این شرکت در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی جی تی ای VI گذاشته‌اند و ترجیح می‌دهند به چیز دیگری فکر نکنند. اما تا زمانی که نسخه سوم عرضه شود طرفداران نمی‌توانند دست از رویا پردازی بردارند. به همین دلیل هم یکی از طرفداران گرافیک Red Dead Redemption 2 را به نحوی ارتقا داده که احتمالا شماره سوم مجموعه حالتی شبیه آن خواهد داشت. شما می‌توانید این ویدیو را که توسط یوتیوبری به نام DubStepZz درست شده در ادامه مشاهده کنید:

همان‌طور که مشاهده کردید این ویدیو آنقدری واقع گرایانه و چشم‌نواز است که آدم حس می‌کند با رد دد ردمپشن ۳ از سال‌های آینده روبرو است. این بازی روی کارت گرافیک ۳۰۹۰ Ti و پردازنده i9-12900KS روی بالاترین تنظیمات اجرا می‌شود و یک خروجی ۴K و ۶۰ فریم بر ثانیه ارائه می‌دهد. ویدیو مذکور آرتور مورگانِ دل‌ها را در حالی نشان می‌دهد که در دنیای زیبای رد دد ردمپشن ۲ قدم می‌زند و شب‌های زیبای شهر سنت دنیس را از کف خیابان مشاهده می‌کند. چراغ‌های موجود در خیابان و مردمی که در سطح شهر راه می‌روند هیچ وقت تا این اندازه طبیعی به نظر نرسیده‌اند.

رد دد ردمپشن 3

شهر سنت دنیس هیچ وقت آنقدر زیبا نبوده است

البته نماهای این ویدیو به شهر سنت دنیس خلاصه نمی‌شود و در بخش‌هایی از آن می‌توان آرتور را در حین سوارکاری با اسبش در تپه‌های Countryside مشاهده کرد. فقط توجه داشته باشید که این ویدیو توسط یک سری مادهای گرافیکی و پچ‌های مختلف ارتقا داده شده تا رسما شاهد اثری نزدیک به رد دد ردمپشن ۳ باشیم. هرچند که نسخه دوم رد دد زیبا است و چشم‌نواز به نظر می‌رسد، اما بدون مادهای گرافیکی نمی‌تواند تا این حد واقع‌گرایانه باشد.

ماد رد دد ردمپشن ۲ صورت جان مارستون را مانند نسخه ابتدایی می‌کند

علاوه بر این موارد باید بدانید که اجرای چنین چیزی فقط روی سیستم‌های قدرتمند ممکن است و رایانه‌های شخصی متوسط و رو به پایین احتمالا از پس اجرای آن بر نمی‌آیند. بازی Red Dead Redemption 2 به خودی خود یک ویدیو گیم سنگین به شمار می‌رود و نصب مادهای گرافیکی و بالا بردن تنظیمات تا بالاترین حد ممکن سخت‌افزار قدرتمندی طلب می‌کند.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBible


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایانامسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ایرانی
پاسخ

محمد

Afatsom
پاسخ

سلام
ویدئو ۴۸۰ p برای نمایش کیفیت ؟

ماتریکسی
پاسخ

آخه این که مپ ردد ۲ هست اوستا

ماتریکسی
پاسخ

این مپ ردد ۲ هست ۰۱۵۲۸۵۰۵۲۱

ماتریکسی
پاسخ

این مپ ردد ۲ هست چجوری ممکنه گرافیک ردد۳ رو نشون بده

Kamyar
پاسخ

حداقل ویدیو رو با کیفیت بیشتر میزاشتید نه ۴۸۰

....
پاسخ

این که ردد دو آخه😒

....
پاسخ

این که ردد دو آخه😒😒😒😒😒😒

کاپیتان ماری‌جوآنا
پاسخ

موندم روی ردد ۳ یا جی تی ای ۶ تمرکز کنم ( سیستم رو بترکونم )

نامشخص
پاسخ

راکستار GTAVI رو بده بیرون بعد بره دمو ردد ۳ بده

Asghar
پاسخ

سلام این عکسا الکیه و اون عکس شهر سنت دنیس از یک ویدئو گیمپلی بازی با گرافیک الترا و ۶۰ اف پی اس بوده فکر نکنید مردم خرن

Asghar
پاسخ

سلام عکس بالا فقط یه اسکرین شات از یک گیمپلیه که تو یوتیوب هست