آپدیت جدید ماینکرفت
آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

هرآنچه که باید در مورد Tricky Trialهای بازی ماینکرفت در آپدیت ۱.۲۱ بدانید + ویدیو

به روز رسانی جدید ماینکرفت شامل یک سری چالش‌ها و ماموریت‌های جدید می‌شود که تحت عنوان Tricky Trials در دسترس قرار می‌گیرند. این چالش‌های جدید در واقع یک سری دانجن خطرناک هستند که توسط تله‌ها و دشمنان متعدد مسلح شده‌اند و فوق‌العاده خطرناک هستند.

به روز رسانی جدید بازی ماینکرفت که Tricky Trials نام دارد یک سری چالش‌های جذاب را به بازی اضافه می‌کند. این آپدیت هم درست مانند آپدیت‌های دیگر شامل دشمنان، کراپ‌ها و آیتم‌های ویژه جدیدی می‌شود که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را به دست آورده و به راه خود ادامه دهند. Tricky Trialها در حال حاضر هم برای نسخه بدراک و هم برای نسخه جاوا در دسترس قرار دارند تا بتوانید به سراغ‌شان بروید. البته توجه داشته باشید که این چالش‌های جدید در دو نسخه مذکور بازی یک سری تفاوت‌های جزئی دارند.

چگونه بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت مبارزات بازی را چالش‌برانگیزتر می‌کند؟

بیش‌تر تمرکز به روز رسانی جدید ماینکرفت روی Trial Chamberها است؛ یک سری مکان‌های دانجن گونه که در طی آن‌ها بازیکن باید بر تله‌ها و دشمنان متعدد موجود غلبه کند و به راهش ادامه دهد. نکته جالب توجه این است که برخی از نقاط این دانجن‌ها توسط بلاک‌های جدیدی ساخته شده‌اند که با آپدیت ۱.۲۱ در دسترس قرار گرفتند. علاوه بر این باید بدانید که Tricky Trialها هر سری به صورت اتفاقی درست می‌شوند و هر دفعه که واردشان شوید با چینش متفاوتی از تله‌ها و دشمنان روبرو خواهید بود. با توجه به همین موضوع غیرممکن است که دو Trial Chamber که پا به آن‌ها می‌گذارید دقیقا مانند یکدیگر باشند. شماا می‌توانید در ادامه ویدیو رسمی Tricky Trialها را ببینید:

راستی باید بدانید که بازی ماینکرفت به شما اجازه می‌دهد با دوستان خود به دل این چمبرها بزنید. از آنجایی که Trial Chamberها توسط دشمنان خطرناک و قدرتمندی پر شده‌اند بهتر است به صورت گروهی و به اتفاق دوستان خود به سراغ‌شان بروید. به طور کلی این دانجن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که چالش برانگیز باشند و لحظات دشواری را برای گیمر رقم بزنند. با این حال در پایان آن‌ها یک سری آیتم‌ها و جوایز ارزشمند وجود دارد که ارزش این همه سختی را داشته باشد. استودیو موجانگ سلاح گرز یا Mace را هم با آپدیت ۱.۲۱ به بازی اضافه کرده که می‌توانید با استفاده از آن به راحتی زره دشمنان را بشکنید و آسیب قابل توجهی به ایشان بزنید.

آپدیت جدید ماینکرفت

این آپدیت دشمنان جدیدی را به ماینکرفت می‌آورد

پیش از این هنگامی که یک Patrol Raid Captain را می‌کشتید دچار حالت Bad Omen می‌شدید، اما با تغییراتی که در آپدیت جدید اعمال شده این حالت زمانی فعال می‌شود که محتویات Ominous Bottle را بنوشید. نوشیدن محتویات این بطری برای به دست آوردن Ominous Trial Key ضروری خواهد بود. اما چگونه می‌توان این بطری را به دست آورد؟ این آیتم معمولا پس از شکست دادن Raid Captainها یا در Trial Chamberها پیدا خواهد شد. حال هنگامی که از Ominous Bottle استفاده کنید رویدادهای جدیدی تحت عنوان Ominous Events رخ می‌دهند که تجربه ماینکرفت را به مراتب برای شما سخت‌تر می‌کنند.

اما مکانیک جدید دیگری که در دسترس قرار گرفته به سیستم ساخت و ساز خودکار مربوط می‌شود؛ به گونه‌ای که می‌توانید به کمک رد استون کاری کنید که آیتم مورد نظرتان به صورت خودکار تولید شود (بدون اینکه خودتان دخالتی داشته باشید). شما برای ساخت این Crafter به پنج Iron Ingot، یک Crafting Table معمولی، دو Red Stone Dust و یک Dropper نیاز خواهید داشت. هنگامی که Crafter درست شد می‌توانید صدها آیتم مختلف را بدون اینکه تک تک به ساختن‌شان بپردازید به دست آورید و در زمان صرفه‌جویی کنید.

با گذر از این بحث‌ها به دشمنان جدید بازی ماینکرفت می‌رسیم. به طور کلی این به روز رسانی جدید محتویات جدیدی برای گیمرهای عاشق مبارزه ارائه می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توانیم به دو ماب جدید با نام The Bogged و The Breeze اشاره کنیم. Bogged در واقع یک متغیر جدید از Skeleton است که به سمت گیمر تیرهای سمی پرتاب می‌کند. هرچند که این دشمنان جدید مانند Skeletonها در مقابل آتش ضعیف هستند، اما استعداد خاصی در مخفی شدن دارند و می‌توانند در Trial Chamberها حسابی شما را به چالش بکشند.

چگونه مکان جدید trial chambers را در بازی ماینکرفت ۱.۲۱ لوت کنیم؟

حال اگر بخواهیم در مورد دشمن جدید دیگر صحبت کنیم باید بدانید که ‌Breeze برای افرادی که Blaze را می‌شناسند آشنا به نظر می‌آید. Breezeها یک سری توپ بادی را به سمت گیمر پرتاب می‌کنند که گیمر را به سمت عقب هل می‌دهند. بدین ترتیب درگیری مستقیم و تن به تن با این دشمنان جدید ممکن است حسابی چالش برانگیز باشد. البته اگر بر Breezeها غلبه کنید آیتمی به عنوان Breeze Rod به دست می‌آورید که برای ساخت Wind Charge برای Mace به کار می‌رود.

نظر شما درباره آپدیت جدید ماینکرفت چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Screen Rant


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایانامسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها