آخرین اخبار ماینکرافت خبر

راهنمای فانتوم ممبران ماینکرفت: نحوه دریافت، استفاده و موارد دیگر

اکثر بازی‌های ویدیویی بقا محور با جهان‌های بزرگی که دارند، نیازشان بر این است که بازیکن منابع مختلفی را برای زنده ماندن خود جمع‌آوری کند و ماینکرفت هم از این قاعده مستثنی نیست. یکی از منابع اصلی آیتم‌های کمیاب و مفید این بازی سندباکس، ماب‌های موجود در آن هستند. آن‌ها معمولاً آیتم‌هایی را به محض مردن دراپ می‌کنند که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را برداشته و در تلاش خود برای زنده ماندن، کاوش و ساختن چیزهایی استفاده کنند.

یکی از ماب‌هایی که کمتر در بازی ماینکرفت دیده می‌شود، فانتوم است که یک موجود پرنده دشمن است و بازیکنانی را که از خواب پریده‌اند را شکار می‌کند. شکست دادن این ماب پرنده مانند که در ارتفاعات بالا پرواز می‌کنند، چالش برانگیز است. با این حال، پس از انجام این کار، بازیکنان ایتم ممبران فانتوم را پاداش می‌گیرند، آیتمی که بسیار تاثیرگذار و مفید است. در این مقاله، با مجله بازار همراه باشید تا همه چیزهایی که در مورد ممبران فانتوم‌ها در ماینکرفت وجود دارد را بدانید.

فانتوم چیست؟

فانتوم‌ها در بازی ماینکرفت که در حال حمله به بازیکنان هستند.

فانتوم‌ها در بازی ماینکرفت که در حال حمله به بازیکنان هستند.

فانتوم یکی از موجودات جذاب‌تر در میان فهرست کوچک ماب‌های دشمن در بازی ماینکرفت است. این ماب‌ها یک مکانیسم اسپاون منحصر به فرد دارند و آن هم این است که وقتی بازیکنی در حالت Survival برای سه روز یا بیشتر در بازی نخوابیده یا نمرده باشد، فانتوم شروع به ظاهر شدن در آسمان خواهد کرد. پس از اسپاون شدن در آسمان شب، فانتوم ها از ارتفاعات بلند شیرجه می‌زنند تا به بازیکنان حمله کنند. با این حال، ورود آن‌ها به بازی می‌تواند به عنوان فرصتی برای بدست آوردن ممبران‌های فانتوم (phantom membrane) تلقی شود، زیرا این ماب پرنده منبع انحصاری این آیتم مفید است.

چگونه ممبران فانتوم را در بازی ماینکرفت بدست آوریم؟

استیو در حال کشتن یک فانتوم در بازی ماینکرفت

استیو در حال کشتن یک فانتوم در بازی ماینکرفت

کشتن یک فانتوم به بازیکنان ماینکرفت این شانس را می‌دهد که یک ممبران فانتوم را بدست آورند. فانتوم‌ها به طرز شگفت انگیزی در بازی ماب آهسته‌ای هستند و می‌توان به سادگی با خارج شدن از مسیر خود به راحتی از آن‌ها گذشت. هنگامی که بازیکن از نیش یک فانتوم جان سالم به در ببرد، معمولاً زمان زیادی خواهد داشت تا قبل از پرواز به سمت آسمان تاریک، یک یا دو ضربه به این موجود وارد کند. توصیه می‌شود که گیمرها از سلاحی با انچنتمنت Looting استفاده کنند تا تعداد دفعات دراپ از ماب یاد شده را افزایش دهند، زیرا این کار به طور قابل توجهی کارایی پرورش ممبران فانتوم را افزایش می‌دهد.

۱۰ چیزی که همه بازیکنان ماینکرافت حداقل یک‌بار تجربه کرده‌اند

استفاده از ممبران فانتوم در بازی ماینکرفت

از یک ممبران فانتوم می‌توان برای ترمیم الیتراهای آسیب دیده روی anvil استفاده کرد. این آیتم کاربردهای جالبی دارد، زیرا آیتمی است که از یک ماب در حال پرواز بدست می‌آید و برای تعمیر آیتمی که به عنوان بال بازیکن در آسمان عمل می‌کند، استفاده می‌شود. یک ممبران فانتوم می‌تواند برای بازیابی ۱۰۸ نقطه durability یک الیترا (elytra) استفاده شود که حدود ۲۵٪ از durability کل بال‌ها است.

طرفدار Plants vs Zombies مدل‌های سه بعدی را با تم ماینکرفت ساخته‌ است

علاوه بر این، ممبران فانتوم به عنوان یک ماده تشکیل دهنده برای ساخت معجون در ماینکرفت، به ویژه Slow Falling از نعجون Awkward عمل کند. برای انجام این کار، بازیکنان باید آیتم گفته شده را در اسلات بالای یک brewing stand قرار دهند و معجون Awkward را در پایین آن قرار دهند، و stand را با blaze powder قدرت بدهند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک گذاشته و از دیگر مطالب ماینکرفتی ما دیدن کنید.

منبع: sportskeeda


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟

میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها