جزئیات انیمه Suicide Squad Isekai
اخبار سینما و انیمیشن انتخاب سردبیر خبر سینما

انیمه Suicide Squad Isekai ؛ هر آن چه که باید بدانید

انیمه جوخه انتحار ایسکای یکی از آثار جدید سال ۲۰۲۴ است که در فصل تابستان به نمایش گذاشته خواهد شد. حضور شخصیت‌های شناخته‌شده دنیای دی سی و روایت ماجراجویی متفاوت آن‌ها در یکی از محبوب‌ترین ژانر‌های انیمه موجب شده‌اند که Suicide Squad Isekai اثری مورد‌انتظار باشد. در این مطلب هر آن چه باید در مورد این اثر بدانید را با شما در میان می‌گذاریم. با مجله بازار همراه باشید.

انیمه سویساید اسکواد ایسکای محصول مشترک بخش ژاپن برادران وارنر و استودیو WIT، سازنده سه فصل اول انیمه اتک آن تایتان، است. این اثر گروه محبوب Suicide Squad و اعضای مشهور آن را وارد دنیایی عجیب با حضور موجودات افسانه‌ای از جمله اژدها می‌کند. جمع شدن تعدادی از شخصیت‌های منفی و ضد‌قهرمان‌های دنیای DC نوید یک تجربه هیجان‌انگیز، اکشن، خشن و تماشایی را می‌دهند. با توجه به موفقیت‌های فیلم The Suicide Squad، به کارگردانی جیمز گان، آیا انیمه Suicide Squad Isekai هم قادر به جذب مخاطبان خواهد بود؟ برای دریافت جواب این سوال باید تا زمان شروع پخش اثر مذکور صبر کنیم.

ژانر ایسکای چیست؟

انیمه ایسکای

در ژانر ایسکای شخصیت‌های مختلف به شکل‌های متنوع وارد دنیایی جدید و نا‌شناخته می‌شوند

ایسکای در لغت به معنای دنیای دیگر است. در آثار این سبک شخصیت‌های مختلف به شکل‌های متفاوت وارد قلمرو‌ها و دنیا‌های خارق‌العاده و در عین حال ناشناخته می‌شوند. کاراکتر‌ها مجبور هستند که برای بقا به سرعت با جهان جدید سازگار شده و راه خود را پیدا کنند. از بین انیمه‌های محبوب سبک Isekai می‌توان The Rising of the Shield Hero و Sword Art Online را نام برد که شخصیت‌های اصلی خود را در دنیا‌های فانتزی با شرایط خاص به تصویر می‌کشند.

تعداد اپیزود‌های انیمه Suicide Squad Isekai مشخص شد ؛ انتشار برنامه پخش

انیمه‌های ایسکای شخصیت‌های عادی را از دنیای ما برداشته و به جهان‌های دیگر که عمدتا فضای فانتزی دارند، منتقل می‌کند. به این واسطه علاقه‌مندان آثار تخیلی که کم تعداد هم نیستند، می‌توانند در دنیای برگرفته از قوه تخیل ساندگان غرق شوند. ترکیب داستان‌های هیجان‌انگیز، فضای خیالی محسور‌کننده، اکشن نفس‌گیر و سکانس‌های طنز‌آمیز، ایسکای را به تجربه‌ای محبوب تبدیل کرده‌اند. ژانر Isekai آزادی‌های گسترده‌ای را در اختیار سازندگان قرار دادند تا شخصیت‌های خود را به هر چیزی که دوست دارند، تبدیل کنند. در طول تاریخ سبک ایسکای، شخصیت‌هایی را دیده‌ایم که به موارد مختلفی، از موجودات خطرناک گرفته تا اشیای بی‌جان تبدیل شده‌اند. Isekai به لطف ویژگی غیر‌قابل پیش‌بینی بودن و ارائه ماجراجویی جالب‌توجه موجب می‌شود که آثار آن را با هیجان دنبال کنید.

معرفی گروه Suicide Squad

جوخه انتحار یکی از گروه‌های شناخته‌شده و مشهور کمیک‌های دی سی است. به طور کلی، Suicide Squad گروهی از شخصیت‌های منفی و ضد‌قهرمان است که توسط یک سازمان دولتی، معمولا آماندا والر و سازمان A.R.G.U.S، برای انجام ماموریت‌های خطرناک و پر‌خطر به کار گرفته می‌شود. این ماموریت‌ها اغلب محرمانه بوده و شامل مبارزه با تهدیداتی می‌شوند که قهرمانان از پس آن‌ها برنمی‌آیند.

اعضای گروه Suicide Squad معمولا افرادی با توانایی‌ها و مهارت‌های خارق‌العاده بوده که در سمت نادرستی قرار گرفته‌اند. در ازای کاهش مجازات یا سایر مشوق‌ها، به این افراد فرصت داده می‌شود که با انجام ماموریت‌های خطرناک گذشته خود را جبران کنند. این گروه معمولا شامل شخصیت‌های مشهور از جمله هارلی کویین، ددشات و کاپیتان بومرنگ است. هر یک از شخصیت‌ها قدرت و انگیزه‌های خاص خود را دارند. برای جلوگیری از فرار و عدم اطاعت از دستورات، نانو بمب‌هایی در بدن اعضای جوخه انتحار کار گذاشته شده و آماندا والر هر زمان که بخواهد می‌تواند آن‌ها را بکشد.

انیمه Suicide Squad Isekai چه زمانی پخش می‌شود؟

جوکر در انیمه Suicide Squad Isekai

انیمه Suicide Squad Isekai زودتر از ژاپن، در آمریکا نمایش داده می‌شود

انیمه سویساید اسکواد ایسکای در دو تاریخ متفاوت در کشور‌های آمریکا و ژاپن به نمایش گذاشته خواهد شد. روند نمایش این اثر در آمریکا با پخش سه اپیزود از سرویس‌های مکس و هولو در تاریخ ۷ تیر ۱۴۰۳ (۲۷ ژوئن ۲۰۲۴) شروع می‌شود. پس از این تاریخ پخش انیمه Suicide Squad Isekai به صورت هفتگی ادامه پیدا کرده و در ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ (۱۵ اوت ۲۰۲۴) به پایان می‌رسد. این اثر در مجموع ۱۰ اپیزود خواهد بود. انیمه جوخه انتحار ایسکای خوددر ژاپن را در تاریخ ۱۶ تیر ۱۴۰۳ (۶ ژوئیه ۲۰۲۴) شروع خواهد کرد.

انیمه Suicide Squad Isekai چه داستانی را روایت می‌کند؟

در حال حاضر جزئیات زیادی از داستان انیمه سویساید اسکواد ایسکای اعلام نشده است. با این حال خلاصه داستان این اثر از سوی سازندگان منتشر شده است. بر این اساس، داستان انیمه Suicide Squad Isekai از گاتهام، شهر پر از جرم و جنایت شروع می‌شود. آماندا والر به عنوان رئیس سازمان A.R.G.U.S، گروهی از مجرمان را دور هم جمع می‌کند تا ماموریت خاصی را انجام دهند. این افراد عبارتند از هارلی کویین، ددشات، پیس‌میکر، کلی‌فیس و کینگ شارک. اعضای جوخه انتحار به واسطه یک دروازه جادویی به دنیای ایسکای با حضور موجودات افسانه‌ای و اژدها منتقل می‌شوند. آن‌ها تنها ۷۲ ساعت وقت دارند تا به دنیای خودشان برگردند، وگرنه نانو بمب داخل بدن‌شان منفجر می‌شود.

شخصیت‌ها و صداپیشه‌های انیمه Suicide Squad Isekai

شخصیت‌های اصلی انیمه Suicide Squad Isekai

چهار عضو جوخه انتخار ماموریت متفاوتی را تجربه خواهند کرد

همانطور که از نام انیمه سویساید اسکواد ایسکای مشخص است، شخصیت‌های اصلی آن اعضای گروه جوخه انتحار هستند. هارلی کویین (دکتر هارلین کویینزل) که از محبوب‌ترین شخصیت‌های DC بوده و تا‌کنون در آثار اقتباسی بسیاری از جمله فیلم، سریال انیمیشنی و بازی ویدیویی حضور داشته، عضو اصلی گروه Suicide Squad محسوب می‌شود. او در ابتدا به عنوان روان‌شناس در تیمارستان آرکام حضور داشت، اما تحت تاثیر جوکر قرار گرفته و به دستیار شاهزاده جرم و جنایت تبدیل می‌شود. شخصیت جوکر که معمولا در کنار هارلی کویین دیده می‌شود، در انیمه Suicide Squad Isekai حضور دارد. آن ناگاسه، صداپیشه ریکو آمانای در فصل دوم جوجوتسو کایسن، در اثر مذکور به عنوان هارلی کویین ظاهر شده است. در مقابل یوچیرو اومه‌هارا صداپیشگی جوکر را بر‌عهده داشته است.

تریلر جدید انیمه Suicide Squad Isekai با محوریت جوکر منتشر شد + ویدیو

ددشات (فلوید لاوتون) دیگر شخصیت اصلی انیمه سویساید اسکواد ایسکای است. تخصص او استفاده از سلاح‌های گرم بوده و یک تک‌تیر‌اندازی عالی محسوب می‌شود. ددشات یکی از مرگبار‌ترین قاتل‌های دنیای دی سی بوده که در خارج از جوخه انتحار، بیشتر از همه با بتمن درگیر است. پس از دستگیری و عضویت در گروه Suicide Squad به دلیل حفاظت از خانواده‌اش، ددشات با تهدید‌های متعددی مقابله کرده است. در انیمه سویساید اسکواد ایسکای، ریگو یاماگوچی به جای ددشات صحبت می‌کند. تریلر معرفی شخصیت ددشات را در زیر مشاهده می‌کنید:

پیس‌میکر (کریستفور اسمیت) سومین عضو گروه جوخه انتحار است. او ضد‌قهرمانی عجیب و غریب است که تعهدش به صلح باعث می‌شود دست به هر کاری بزند. به دلیل همین رویکرد پیس‌میکر بیشتر یک ضد‌قهرمان محسوب می‌شود. او مهارت‌های بسیاری داشته و برای پیش‌برد اهدافش از انواع سلاح‌ها استفاده می‌کند. به لطف فیلم سینمایی The Suicide Squad و نقش‌آفرینی جان سینا، پیس‌میکر شهرت زیادی پیدا کرده است. تاکهیتو کویاسو، از قدیمی‌ترین صداپیشه‌های صنعت انیمه که در آثار متعددی از جمله جوجوتسو کایسن (در نقش توجی فوشیگورو) و اتک آن تایتان (در نقش زیک یگر) حاضر بوده، به جای پیس‌میکر صحبت کرده است. تریلر منتشر شده به منظور معرفی شخصیت پیس‌میکر را در زیر می‌بینید:

کلی‌فیس (باسیل کارلو) یکی از عجیب‌ترین اعضای گروه سویساید اسکواد است. این ابر‌شرور دنیای دی سی به شکل‌های مختلفی در کمیک‌ها به تصویر کشیده شده است. با این حال در اغلب موارد بدن او حالتی شبیه به گل رس داشته و از قدرت‌های تغییر شکل بهره می‌برد. این شخصیت در آثار اقتباسی متعددی از جمله بازی Batman: Arkham City، انیمیشن Batman: Hush و سریال Gotham ظاهر شده است. جون فوکویاما، صداپیشه کورو سنسی در انیمه Assassination Classroom، وظیفه صداپیشگی کلی‌فیس را بر‌عهده دارد. تریلر معرفی شخصیت کلی‌فیس در زیر قابل تماشا است:

کینگ شارک، آخرین عضو گروه جوخه انتحار، یک کوسه انسان‌نما است. او پسر پادشاه کوسه‌ها بوده و به واسطه توانایی‌های خاصش قادر به زندگی در زیر و ورود آزادانه به خشکی است. او می‌تواند بخش زیادی از حملات فیزیکی را دفع کرده و بافت‌های بدن خود را احیا کند. به لحاظ شخصیت‌پردازی و نمایش رفتار‌های کودکانه و خنده‌دار در عین خشونت بالا، کینگ شارک در انیمه Suicide Squad Isekai شبیه به فیلم The Suicide Squad با صداپیشگی سیلوستر استالونه است. سوبارو کیمورا، صداپیشه آئوی تودو در انیمه جوجوتسو کایسن، به جای کینگ شارک صحبت کرده است. برای آشنایی با شخصیت کینگ‌شارک می‌توانید تریلر زیر را مشاهده کنید:

از دیگر شخصیت‌های حاضر در سویساید اسکواد ایسکای می‌توان به ریک فلگ، آماندا والر و کاتانا اشاره کرد. در زمان نگارش این مطلب صداپیشه‌های دوبله انگلیسی این اثر معرفی نشده‌اند. به همین دلیل احتمال حضور بازیگران فیلم‌های Suicide Squad از جمله جان سینا، مارگو رابی، ادریس البا، ویل اسمیت و جرد لتو وجود دارد.

سازندگان انیمه Suicide Squad Isekai

کلی فیس در انیمه Suicide Squad Isekai

استودیو Wit با ساخت آثاری از جمله اتک آن تایتان در بین بهترین سازندگان انیمه قرار گرفته است

انیمه جوخه انتحار ایسکای محصولی از استودیو ویت است. این استودیو تا‌کنون آثار مختلف و متعددی از جمله Vivy: Fluorite Eye’s Song، فصل‌های اول تا سوم اتک آن تایتان، Spy × Family (با همکاری استودیو CloverWorks) و فصل اول Vinland Saga را ساخته است. اری اوسادا در کنار کارگردانی انیمه Suicide Squad Isekai، نویسندگی این اثر را بر‌عهده داشته است. او در این باره گفته است: «بسیار خوشحال هستم که به عنوان کارگردان روی این انیمه جدید اقتباسی از شخصیت‌های جوخه انتحار کار می‌کنم. نمی‌توانم مستقیم اشاره کنم، اما شخصیت منفی محبوبم در انیمه Suicide Squad Isekai حضور دارد. امیدوارم از تماشای این اثر لذت ببرید». کنیچیرو سوهیرو، آهنگ‌ساز انیمه Re:Zero، وظیفه ساخت موسیقی انیمه سویساید اسکواد ایسکای را بر‌عهده دارد.

بهترین انیمه های سال ۲۰۲۴ که باید تماشا کنید + ویدیو

نظر شما در انیمه Suicide Squad Isekai چیست؟ آیا این اثر توانسته نظر شما را جلب کند و آن را به لیست انیمه‌های مورد‌انتظار خود اضافه کرده‌اید؟ ترکیب جوخه انتحار و سبک ایسکای به تجربه سرگرم‌کننده‌ای تبدیل خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: مجله بازار و Collider


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟

میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آپتیموس پرایم
پاسخ

حالا حتما از هرچی باید یه انیمه وجود داشته باشه؟ همون فیلمش خوب بود دیگه