فصل چهارم سریال The Boys
اخبار سینما و انیمیشن خبر

فصل چهارم سریال The Boys شروع خیره کننده‌ای داشت

فصل چهارم سریال The Boys شروع بسیار خوبی را تجربه کرد. طبق اعلام استریم پرایم ویدیو (Prime Video) تعداد بینندگان افتتاحیه این فصل در مقایسه با فصل سوم حدود ۲۱ درصد افزایش داشت. البته آمار و ارقام دقیقی در این رابطه ارائه نشده است، اما این خبر نشان می‌دهد که سریال ابرقهرمانی ساخته اریک کریپک، برای سه فصل متوالی توانسته تعداد مخاطبان خود را افزایش دهد.

کمپانی آمازون همچنین اعلام کرده که فصل چهارم سریال The Boys از نظر تعداد بیننده در چهار روز اول پخش، در بین تمام سریال‌های این کمپانی که تا به حال فصل جدیدی از آنها ساخته شده، رتبه دوم را به دست آورده است. رتبه اول از این نظر، در اختیار فصل دوم سریال Reacher قرار دارد.

فصل چهارم سریال The Boys

به طور کلی، فصل چهارم سریال پسران، از زمان شروع پخش در هفته گذشته آمار بسیار خوبی را به ثبت رسانده و بیشترین تعداد بینندگان را به خودش اختصاص داده است. در چهار روز اول پخش، این سریال در رتبه اول پربیننده‌ترین سریال‌های پرایم ویدیو قرار داشت. بر اساس آمارهای ارائه شده، حدود ۶۰ درصد از بینندگان سریال غیر آمریکایی بوده‌اند. بیشترین تعداد بینندگان خارجی سریال The Boys از کشورهایی مثل برزیل، انگلستان و هند هستند.

فصل چهارم سریال پسران، ماجراهای مربوط به گروهی با همین نام را دنبال می‌کند که تلاش می‌کنند توطئه‌های بزرگی را کشف نمایند و یک ابرقهرمان فاسد به نام هوم‌لندر (Homelander) با بازی آنتونی استار را از بین ببرند. از دیگر شخصیت‌های اصلی این سریال می‌توان به هیویی (جک کواید)، بیلی بوچر (کارل اربن)، استارلایت (ارین موریارتی)، مادرز میلک (لاز آلونسو)، فرنچی (تومر کاپون) و کیمیکو (کارن فوکوهارا) اشاره کرد.

سه قسمت اول فصل چهارم سریال پسران در تاریخ ۱۳ ژوئن منتشر شده‌اند. اپیزود چهارم در تاریخ ۲۰ ژوئن منتشر شده و سایر اپیزودها نیز با فاصله یک هفته‌ای در دسترس قرار می‌گیرند. این فصل در مجموع هشت اپیزود دارد.

سریال The Boys با فصل پنجم به پایان می‌رسد

در توضیحات رسمی که برای فصل چهارم سریال پسران ارائه شده، چنین آمده است:

در فصل چهارم، جهان در آستانه نابودی است. ویکتوریا نیومن بیش از هر زمان دیگری به Oval Office نزدیک شده که تحت سلطه هوم‌لندر قرار دارد. بوچر که تنها چند ماه از زندگیش باقی مانده، پسر بکا و همچنین رهبری گروه پسران را از دست داده است. سایر اعضای تیم از دروغ‌های او خسته شده‌اند. حالا که خطر در بالاترین سطح خود قرار دارد، آنها باید راهی برای همکاری با یکدیگر پیدا کنند تا قبل از اینکه خیلی دیر شود، دنیا را از خطر نابودی نجات دهند.

چندی پیش اعلام شد که فصل پنجم سریال The Boys هم ساخته می‌شود و داستان سریال در این فصل برای همیشه خاتمه پیدا می‌کند.

منبع: IGN


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان

امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها