ایستراگ رد دد ردمپشن 2
اخبار بازی خبر

پیدا شدن یک شخصیت ترسناک در رد دد ردمپشن ۲ که پیش از این دیده نشده بود

با توجه به اینکه گیمرها میلیون‌ها ساعت به تجربه رد دد ردمپشن ۲ پرداخته‌اند تقریبا نکته و رازی باقی نمانده که پیدا نشده باشد. با این حال یکی از گیمرها به تازگی با یک ان پی سی ترسناک برخورد کرده که تا به حال پیش از این با وی برخورد نکرده بودیم؛ شخصیتی که به نظر می‌رسد بیماری خاصی دارد.

بازی Red Dead Redemption 2 حدود ۶ سال پیش منتشر شده و با توجه به علاقه‌ای که طرفداران به آن دارند، احتمالا گوشه گوشه آن توسط گیمرها جست و جو شده است. با این حال ظاهرا شرکت راک‌استار گیمز آنقدری جزئیات مختلف در این بازی تحسین شده قرار داده که پس از این همه مدت بازهم چیزهای جدیدی در سطح آن پیدا می‌شود. درست در آن لحظه‌ای که فکر می‌کنیم که تک‌تک شخصیت‌ها، ایستراگ‌ها و آیتم‌های رد دد ردمپشن ۲ را پیدا کرده‌ایم یک مورد عجیب و ناشناخته در مقابل‌مان قرار می‌گیرد.

رد دد ردمپشن ۳ نباید به خاطر گناهان رد دد ردمپشن ۲ مجازات شود

حال جدیدترین این اکتشاف‌های ظاهرا تمام نشدنی توسط یکی از کاربران پلتفرم ردیت با نام digitalmasked منتشر شده است. طبق گفته این کاربر او حدود ۸ یا ۹ دفعه به تجربه بازی مورد بحث پرداخته و به تک تک گوشه‌های آن سر زده، اما تا به حال با این شخصیت ترسناک و عجیب برخورد نکرده. او در ادامه یک ویدیو از این ان پی سی عجیب و غریب به اشتراک گذاشته که وی را در حال نواختن بانجو (نوعی ساز) به تصویر می‌کشد. شما می‌توانید در ادامه این ویدیو را مشاهده کنید:

البته Digitalmasked از واژه‌های مناسبی برای توصیف این شخصیت استفاده نکرده؛ چرا که ان پی سی مورد بحث به یک بیماری دچار است که در دنیای واقعی هم وجود دارد. ما این بیماری را با نام سندروم پروتئوس یا نوروفیبروماتوز می‌شناسیم که در طی آن تومورهای خوش‌خیم غیرسرطانی در بدن فرد رشد می‌کنند. این تومورها شکل عجیب و ترسناکی به فرد میزبان می‌دهند و بیش‌تر از هر چیزی باعث بیماری‌های روحی و روانی در میزبان می‌شوند؛ چرا که آن‌ها به خاطر ظاهر متفاوت‌شان همواره از اجتماع و اجماع مختلف طرد خواهند شد.

ایستراگ رد دد ردمپشن 2

این ان پی سی برخلاف ظاهر ترسناکش با کسی کاری ندارد و در یک گوشه به بانجو زدنش می‌پردازد

این ان پی سی متفاوت بازی رد دد ردمپشن ۲ را ظاهرا می‌توان در منطقه Butcher Creek پیدا کرد. با توجه به لحن تند کاربر مذکور خطاب به ان پی سی مورد بحث، بسیاری از کاربران به انتقاد از او پرداختند؛ چرا که این بیماری در دنیای واقعی و برای آدم‌های معمولی هم رخ می‌دهد. اما خب اگر فردی برای اولین بار این ان پی سی را ببیند و از او بترسد نمی‌توان کسی را سرزنش کرد.

رد دد ردمپشن ۳ یک نقطه اشتراک بزرگ با جی تی ای VI خواهد داشت

اما با وجود این شکل و شمایل منحصر به فرد ظاهرا کاربران زیادی پیش از این موفق به پیدا کردن او نشده بودند. اگر به کامنت‌های این پست در ردیت نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید این فرد که از سندروم پروتئوس رنج می‌برد برای بیش‌تر گیمرها تازگی دارد و کم‌تر بازیکنی موفق به پیدا کردن وی شده است. حال با توجه به عظمت و بزرگی بازی رد دد ردمپشن ۲ اگر کسی تا به حال موفق به پیدا کردن این ان پی سی نشده باشد اصلا جای تعجب وجود ندارد.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBible


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها