آخرین اخبار ماینکرافت خبر

آموزش نحوه بدست آوردن smooth stone در ماینکرفت ۱.۲۱

سنگ صاف (smooth stone) در ماینکرفت (Minecraft) 1.21 یکی از عناصر ساخت و ساز در بازی است و می‌توان از آن برای اهداف مختلف استفاده کرد٫ زیرا به راحتی قابل ساخت است و از نظر زیبایی برای چشم‌ها خوش آیند به نظر می‌رسد. برخی از بلوک‌ها در عنوان سندباکس موجانگ (Mojang) به شما این امکان را می‌دهند که بسازید، انچنت کنید و ارتقا دهید، در حالی که برخی دیگر به سادگی برای استفاده به عنوان بلوک‌های سازنده وجود دارند. در ادامه همه چیزهایی که در مورد گرفتن سنگ صاف در ماینکرفت ۱.۲۱ باید بدانید٫ وجود دارد.

نحوه ساختن smooth stone در ماینکرفت ۱.۲۱

طریقه ساخت سنگ صاف در بازی ماینکرفت

طریقه ساخت سنگ صاف در بازی ماینکرفت

کرفت کردن یکی از اساسی‌ترین کارها در Minecraft 1.21 است. وقتی در دنیای جدیدی هستید، باید یک کرفتینگ تیبل ایجاد کنید که بتوانید تقریباً هر آیتم یا بلوکی را از آن بسازید. علاوه بر این، شما همچنین به یک کوره برای ذوب کردن آيتم‌ها و بلوک‌ها نیاز دارید تا آن‌ها را به بلوک‌های جدیدی تبدیل کنید. برای ساخت سنگ صاف، ابتدا باید یک کوره آماده با مقداری زغال سنگ داشته باشید. شما همچنین باید بلوک های سنگی معمولی را که به طور طبیعی در جهان بازی تولید می‌شوند را استخراج کنید. هنگامی که این سنگ‌ها استخراج می‌شوند، به صورت سنگفرش دراپ می‌شوند. این سنگ‌فرش‌ها را می‌توان برداشت و داخل کوره‌ای قرار داد که آیتم‌های زغال سنگ هم در اسلات پایینی آن قرار دارند.

&

;

فرآیند ذوب بلافاصله آغاز شده و سنگفرش به یک سنگ معمولی تبدیل می شود. اگر کلنگی انچنتمنت سیلک تاچ داشته باشید، می‌توانید از تمام این فرآیند صرفنظر کنید که با آن می‌توانید مستقیماً بلوک‌های سنگی را همانطور که در دنیای بازی هستند٫ استخراج کنید. هنگامی که بلوک‌های سنگی بدست آمدند، آن‌ها باید یک بار دیگر به کوره بروند تا بیشتر ذوب شوند. هنگامی که فرآیند ذوب کامل شد، بلوک سنگ معمولی به سنگ صاف تبدیل می‌شود.

نحوه استفاده از سنگ صاف در ماینکرفت ۱.۲۱

در ادامه به کارهایی اشاره خواهیم کرد که می‌شود با smooth stone انجام داد٫ این کارها عبارتند از:

۱) تابلوهای سنگی صاف را بسازید

دستور تهیه تابلوی سنگی صاف در بازی ماینکرفت

دستور تهیه تابلوی سنگی صاف در بازی ماینکرفت

شما می‌توانید بلوک سنگ صاف در ماینکرفت ۱.۲۱ را به اسلب تبدیل کنید که سپس می‌تواند در سناریوهای مختلف ساختمان استفاده شود. هنگامی که سه بلوک سنگی صاف را به صورت افقی روی یک کرفتینگ تیبل قرار می‌دهید، سه تخته سنگ صاف ساخته می‌شود.

۲) کوره بلند کرفتینگ تیبل

دستور تهیه کرفتینگ برای کوره بلند در بازی ماینکرفت

دستور تهیه کرفتینگ برای کوره بلند در بازی ماینکرفت

کاربرد بعدی سنگ صاف در ماینکرفت ۱.۲۱ ساخت کوره بلند است. ممکن است برخی از بازیکنان جدید ندانند، اما انواع مختلفی از کوره‌ها در بازی وجود دارد. یکی از آن‌ها کوره بلند نام دارد که می‌تواند به بازیکنان کمک کند تا سنگ‌ها و مواد معدنی را بسیار سریعتر از یک کوره معمولی ذوب کنند. برای ساخت کوره بلند به یک کوره معمولی، سه سنگ صاف و پنج شمش آهن نیاز دارید. تصویر بالا دستور ساخت و ترکیب بندی را نشان می‌دهد.

بازیکن ماینکرفت قله اورست را توانسته در بازی بازسازی کند

۳) به عنوان بلوک های ساختمانی استفاده کنید

سنگ صاف را می‌توان در بازی ماینکرفت به عنوان بلوک ساختمانی استفاده کرد.

سنگ صاف را می‌توان در بازی ماینکرفت به عنوان بلوک ساختمانی استفاده کرد.

سنگ صاف در Minecraft 1.21 می‌تواند به عنوان بلوک ساختمانی برای ساخت سازه‌ها استفاده شود. البته متوجه خواهید شد که این بلوک‌ها دارای الگوی تکسچر عالی با حاشیه‌های خاکستری تیره هستند. این رنگ آن‌ها را برای کفپوش و سایر کارهای ساختمانی مانند سقف‌ها ایده آل می‌کند. حتی اگر برای ذوب کردن و ساخت آن‌ها زمان صرف شود، ارزش استفاده در انواع مختلف ساختمان‌ها را دارند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟

میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها