آخرین اخبار ماینکرافت خبر

چگونه ویلیجرها را در ماینکرفت ۱.۲۱ پرورش دهیم؟

ویلیجرهای نسخه ۱.۲۱ ماینکرفت (Minecraft) تغییر چندانی نکرده‌اند، اما سودمندی آن‌ها همچنان به این معنی است که بسیاری از بازیکنان سعی می‌کنند تا آنجا که ممکن است برای اهداف تجاری، آن‌ها را در نزدیکی خود داشته باشند. اما چگونه می‌توان ویلیجرهای بیشتری را فراتر از آنچه در بازی تعیین شده، پرورش داد؟ این روند ممکن است ساده‌تر از آن چیزی باشد که فکر می‌کنید، اگرچه پرورش ویلیجر تا حدودی با پرورش ماب‌های حیوانات متفاوت است.

حتی بهتر از آن، باید بدانید که پرورش ویلیجرها به منابع زیادی نیاز ندارد. تا زمانی که آن‌ها تخت اضافی برای نگهداری فرزندان خود داشته باشند و غذای زیادی برای شاد نگه داشتن آن‌ها وجود داشته باشد، ویلیجرها حتی بدون کمک زیاد از سوی بازیکن، به تنهایی تولید مثل می‌کنند. با این حال، بررسی روند نحوه پرورش ویلیجرها در بروزرسانی Tricky Trials ماینکرفت در صورت ناآشنا بودن، ضرری ندارد. با مجله بازار همراه باشید.

منابع مورد نیاز برای این کار

بریا پرورش ویلیجرها در ماینکرفت به تخت و مقدار معینی غذا نیاز خواهید داشت.

بریا پرورش ویلیجرها در ماینکرفت به تخت و مقدار معینی غذا نیاز خواهید داشت.

برای پرورش هر ویلیجر در ماینکرفت ۱.۲۱، به دو منبع خاص نیاز دارید. شما به تختخواب برای ویلیجرهای والدین و فرزندان آن‌ها و همچنین غذاهای خاصی نیاز دارید. در زیر، منابع مورد نیاز و توضیح مختصری در مورد چگونگی بدست آوردن هر یک و آنچه ویلیجرها به آن‌ها نیاز دارند را خواهید دید:

  • تخت‌ها: با ترکیب سه بلوک چوب با سه بلوک پشمی (wool) همرنگ ساخته شده است. اگر هر دو والد ویلیجر از قبل تخت ندارند، پس به یک تخت برای ویلیجرهای تازه متولد شده نیاز دارید. مطمئن شوید که تعداد زیادی از آن‌ها را قرار دهید، به ویژه در منطقه‌ای که ویلیجرها بتوانند از دست ماب‌های دشمن در امان باشند.
  • هویج: می‌توان آن را در زمین‌های مزرعه روستایی در دشت‌ها و روستاهای برفی یافت یا خودتان پرورش دهید. آن‌ها همچنین گهگاه در صورت کشته شدن توسط husks, zombies, و zombie villagers دراپ می‌شوند. اگر هر دو والد حداقل ۱۲ هویج داشته باشند، ویلیجرها می‌توانند تولید مثل کنند.
  • سیب زمینی: شما می‌توانید در مزارع برفی، دشت و تایگا در مزرعه‌های روستایی آن‌ها را پیدا کرده یا خودتان آن‌ها را کشت کنید. این آیتم خوردنی می‌تواند توسط zombies, husks, و zombie villagers دراپ شود. اگر هر دو والدین حداقل ۱۲ سیب زمینی در انبار داشته باشند، می‌توانند تولید مثل کنند.
  • چغندر (Beetroots): در فارم‌های روستایی در حال رشد یافت می‌شود و همچنین می‌توانید آن را خودتان پرورش دهید. اگر هر دو والدین حداقل ۱۲ چغندر در انبارهای مربوطه خود داشته باشند، می‌توانند زاد و ولد کنند.
  • نان: از ترکیب سه تکه گندم با یک کرفتینگ تیبل تهیه می‌شود و همچنین می‌توان از صندوقچه‌ها در dungeons, mineshafts, strongholds, trial chambers, villages, woodland mansions, و bonus spawn chest لوت کرد. همچنین آن را می‌توان از ویلیجرهای کشاورز در سطح novice با امرالد خریداری کرد و هنگامی که وارد روستایی با افکت Hero of the Village می‌شوید، می‌توانید آن را از طرف ویلیجرهای کشاورز جایزه بگیرید. اگر هر دو ویلیجر والد حداقل سه تکه نان در انبارهای مربوطه خود داشته باشند، می‌توانند تولید مثل کنند.

&

;

چگونه ویلیجرها را در ماینکرفت ۱.۲۱ پرورش دهیم؟

دو ویلیجر در حال اقدام برای ادامه نسل در بروزرسانی 1.21 ماینکرفت

دو ویلیجر در حال اقدام برای ادامه نسل در بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت

برای پرورش ویلجرها در ماینکرفت ۱.۲۱، به غذاها و تخت‌های ذکر شده در بالا و همچنین دو روستایی در مجاورت یکدیگر نیاز دارید. تا زمانی که دو ویلیجرها نزدیک به هم باشند و غذای کافی و تخت اضافی داشته باشند، در نهایت مواد غذایی موجود در موجودی خود را مصرف کرده و وارد حالت عشق خواهند شد. آن‌ها سپس تولید مثل کرده و یک بچه ویلیجر به دنیا خواهند آورد. در ادامه به مراحل پرورش ویلیجر در ماینکرفت ۱.۲۱ اشاره خواهیم کرد، البته اگر نمی‌خواهید منتظر باشید تا ویلیجرها آن را به میل خود انجام دهند:

  1. با قرار دادن تخت‌های اضافی، دو ویلیجر را هر طور که صلاح می‌دانید، به هم نزدیک کنید. می‌توانید ویلیجرها را به حرکت وادار کنید یا آن‌ها را به داخل قایق هل دهید و قایق را به منطقه‌ای پارو بزنید یا قبل از شکستن قایق آن را بکشید تا روستاییان آزاد شوند.
  2. مواد غذایی لازم را در نزدیکی روستاییان روی زمین بیندازید. اگر آیتم‌های غذایی به اندازه کافی به آن‌ها نزدیک باشد، باید آن‌ها را بردارند و به موجودی خود اضافه کنند.
  3. در این مدت ویلیجرها را تا حد امکان به هم نزدیک کنید. اگر نیاز دارید ویلیجرها را با نرده‌ها یا بلوک‌های دیگر ببندید. در غیر این صورت، آن‌ها ممکن است در اطراف پرسه بزنند و به اندازه کافی به یکدیگر نزدیک نباشند تا تولید مثل کنند و این روند به طول انجامد.
  4. در نهایت ویلیجرها غذای خود را مصرف می‌کنند و وارد حالت عشق می‌شوند و سپس یک بچه ویلیجر را به دنیا می‌آورند.
هر آن چه که باید از ماد MineColonies ماینکرفت بدانید

نکته پایانی در مورد پرورش ویلیجرها در ماینکرفت

بچه ویلیجرها که در بازی ماینکرفت وجود دارند.

بچه ویلیجرها که در بازی ماینکرفت وجود دارند.

ویلیجرها به دلیل وجود یک آمار میل (willingness) پنهان که هنگام مصرف غذا افزایش می‌یابد، برای تولید مثل در ماینکرفت ۱.۲۱ به مواد غذایی نیاز دارند. با این حال، موارد خاصی وجود دارد که می‌تواند باعث توقف میل به تولید مثل شود، حتی اگر میزان تمایل به اندازه کافی بالا باشد. به طور خاص، اگر مستقیماً ویلیجرها را بکشید یا مقادیر قابل توجهی از یک روستا را نابود کنید، روستاییان وارد حالت عزاداری می‌شوند که این باعث می‌شود تا نتوانند برای مدتی تولید مثل کنند.

آموزش نحوه بدست آوردن smooth stone در ماینکرفت ۱.۲۱

علاوه بر این، باید مطمئن شوید که قانون بازی mob griefing شما روی true به جای false تنظیم شده است، و این را می‌توان با دستور /gamerule mobGriefing تغییر داد. اگر روی false تنظیم شود، ویلیجرها بلوک‌های محصول را برای جمع‌آوری غذا از مزارع یا برداشتن مواد غذایی از روی زمین نمی‌شکنند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟

میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohsen
پاسخ

چقدر سمه مه وارد حالت عزاداری میشن😂

اقدام برای ادامه نسل😂🖐️
پاسخ

Enderboyyyyy

یک ویلیجر نوجوان
پاسخ

به به 😂

کفترکاکل به سر
پاسخ

دو ویلیجر در حال اقدام برای ادامه نسل، شت:))