بازار کرفت
آخرین اخبار ماینکرافت خبر

بازار کرفت | غوغای شرکت کنندگان قبل از برگزاری ایونت

عنوان سندباکس ماینکرفت از همان ابتدای عرضه اتفاقات مهمی را در سراسر جهان رقم زده و گیمرها و طرفداران بازی بسیار از آن لذت برده‌اند. اما در آن زمان اکثر طرفداران و بازیکنان ایرانی بخاطر محدودیت‌هایی که وجود داشت، از شرکت در این ایونت محروم مانده بودند. اما دیگر از این خبرها نیست و کافه بازار به عنوان اولین اپ استور ایرانی توانسته در این حوزه پرچم دار باشد و اولین ایونت تخصصی طرفداران ماینکرفت را با نام بازار کرفت راه اندازی کند. اگز شما هم جزو طرفداران بازی باشید و درجه خلاقیتتان از حد گذشته است، هنوز هم دیر نشده و می‌توانید از طریق لینک پایین، در ایونت بازار کرفت ثبت نام کرده و با ساختن سازه‌های مختلف و سپس به اشتراک گذاشتن آن با دیگران کاربران، آن را در معرض نمایش بگذارید و با کسب رای شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنید.

صفحه ثبت نام ایونت بازار کرفت

ایونت بازار کرفت قرار است مجموعه‌ای از چند تورنمنت مختلف باشد که همگی حول چالش‌های مختلف بازی ماینکرفت برگزار می‌شوند. شما می‌توانید در هر کدام از این رقابت‌ها شرکت کرده و با استفاده از توانمندی‌های خود، قدم به قدم به سمت پیروزی پیش بروید و جوایز متعددی را بدست آورید. حال خبر جالبی که برای شما داریم، این است که تعداد ثبت نام کنندگان بیش از پیش شده و افراد بسیاری در تلاش هستند تا جایگاه پیروزی را بدست بیاورند. شرکت کنندگان از سراسر کشور بسیار مصمم در تلاش هستند تا با استفاده از ابزارهای مختلف موجود در داخل بازی و منابع گسترده‌ای از بلوک‌ها، مچ حریفان خود را در این بازی سندباکس و خلاقانه بخوابانند و قدرت ذهن خود را به دیگران ثابت کنند.

در حال حاضر هنوز این مسابقه که در واقع مینی ایونت است، برگزار نشده و قرار است بعد از برگزاری و اختتامیه، مقدمه‌ای برای یک ایونت بزرگ‌تر و با جایزه‌های نفیس‌تر باشد. با این اوصاف بازیکنان منتظر برگزاری ایونت بازار کرفت نشده‌‌ و هر کدام با ساخت سازه‌ها و بیلدهای مختلف دست به کار شده‌اند که بسیار جالب و جذاب هستند. البته لازم به ذکر است که بازیکنان با این کار خود را برای معرفی اولین تورنمنت بازار کرفت یعنی بیلد بتل آماده می‌کنند که در آن توانایی بازیکنان در ساختن بیلدهای جذاب به چالش کشیده خواهد شد. در این رقابت ۵۰۰ بازیکن شروع به ساختن بیلدهایی می‌کنند و در ادامه بیلدهای ساخته شده توسط بازیکنان ‌در سه مرحله به داوری گذاشته می‌شوند و در نهایت ۱۰ بیلد برتر انتخاب شده و به سازندگان آن‌ها ۱۰ اکانت اورجینال بازی ماینکرفت به عنوان جایزه تعلق می‌گیرد.

همانطور که تصاویر را مشاهده می‌کنید، متوجه خواهید شد که بازیکنان شرکت کننده در بیلد بتل ایونت بازار کرفت از طرفداران حرفه‌ای هستند و در حالی که مسابقه برگزار نشده، غوغا کرده‌اند! روزانه سرور دیسکورد بازار کرفت میزبان بیلدهای ساخته شده گوناگونی توسط بازیکنان شرکت کننده است که همین باعث می‌شود تا سطح رقابت‌ها و میزان هیجان هم طبیعتا بالا برود. اگر شما هم هنوز در ایونت بازار کرفت ثبت نام نکرده‌اید و دوست دارید تا چالش‌های جذاب و هیجان انگیزی را تجربه کنید، حتما در رقابت‌های شیرین بازار کرفت شرکت کنید.

صفحه ثبت نام ایونت بازار کرفت

دوباره لازم به ذکر است که اولین تورنمنت بازار کرفت یعنی بیلد بتل هنوز در اول راه بوده و رقابت‌های بزرگی در راه است که شما با شرکت در آن و اگر تلاش زیادی داشته باشید، با برنده شدن، بتوانید از دریافت جوایز شگفت انگیزی بهره مند شوید. اگر در اولین تورنمنت ینی مسابقه بیلد بتل از بازار کرفت است برنده شوید، یک اکانت اورجینال ماینکرفت جایزه خواهید گرفت. این اکانت‌ها از وبسایت رسمی ماینکرفت خریداری شده‌ و ارزش بالایی دارند. همچنین متعاقبا جوایز تورنمنت‌های بعدی در زمان آینده اعلام خواهد شد.

سوالات متداول

در ادامه پاسخ برخی از سوالات متداول مخاطبان ارائه شده است. چنانچه سوال دیگری دارید می‌توانید وارد دیسکورد بازار کرفت شوید و از قسمت Tickets سوال خود را برای ما ارسال کنید.

بازار کرفت چیست؟

بازار کرفت یک تورنمنت مخصوص علاقمندان به بازی ماینکرفت است که شامل چند تورنمنت دیگر می‌شود. اولین رقابت از این سری، بیلد بتل نام دارد که در آن بازیکن‌ها باید بیلدهای تعیین شده را بسازند. در پایان به ۱۰ بیلد برتر جایزه تعلق می‌گیرد.

آیا برای ثبت نام باید هزینه‌ای پرداخت کنم؟

خیر؛ حضور در تورنمنت بازار کرفت کاملاً رایگان است و برای مسابقه دادن لازم نیست هیچ هزینه‌ای بپردازید.

با چه پلتفرمی باید بازی کنم؟

شما می‌توانید هم با موبایل و هم با PC در این تورنمنت شرکت کنید.

مسابقه چه زمانی برگزار می‌شود؟

تورنمنت‌های بازار کرفت با فاصله زمانی کوتاه از یکدیگر برگزار می‌شوند. تاریخ برگزاری این تورنمنت‌ها از جمله بیلد بتل را می‌توانید در کانال دیسکورد بازار کرفت مشاهده کنید.

آیا حتماً باید اکانت دیسکورد داشته باشم؟

بله؛ اطلاع‌رسانی درباره ثبت نام و مراحل هر تورنمنت صرفاً از طریق دیسکورد خواهد بود. بنابراین لازم است در این پلتفرم حضور داشته باشید.

رقابت به شکل گروهی برگزار می‌شود یا تکی؟

بعضی از تورنمنت‌ها تکی هستند و برخی دیگر به صورت گروهی برگزار می‌شوند.

منبع: بازار


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟

میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پاسخ

[…] بازار کرفت | غوغای شرکت کنندگان قبل از برگزاری ایونت […]