انیمه Shangri-La Frontier
اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Shangri-La Frontier اعلام شد؛ نمایش تریلر جدید

سرویس کرانچی‌رول نه تنها تریلر جدیدی از فصل دوم انیمه Shangri-La Frontier منتشر کرده، بلکه تاریخ نمایش این اثر را به اطلاع علاقه‌مندان رسانده است.

در یکی از سریع‌ترین باز‌گشت‌های تاریخ انیمه، با این که فصل اول انیمه مرز شانگری لا در اوایل سال ۲۰۲۴ به پایان رسیده، فصل دوم این اثر قرار است در فصل پاییز امسال به نمایش گذاشته شود. استودیو C2C برای اولین بار در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۳ دنبال‌کنندگان صنعت انیمه را با راکورو هیزوتومه و متحدان مجازی‌اش آشنا کرده و نشان داد که چگونه یک بازی واقعیت مجازی می‌تواند به تجربه‌ای هیجان‌انگیز تبدیل شود. انیمه Shangri-La Frontier برخی از بهترین سکانس‌های اکشن تمام دوران را به نمایش گذاشته است. حال این اثر قصد دارد که با فصل دوم باری دیگر علاقه‌مندان انیمه را با خود همراه کند.

فصل دوم انیمه Shangri-La Frontier تایید شد + ویدیو

اولین قسمت از فصل دوم انیمه مرز شانگری لا قرار است در تاریخ ۲۲ مهر ۱۴۰۳ (۱۳ اکتبر ۲۰۲۴) به نمایش گذاشته شود. استودیو C2C تریلر جدیدی از این اثر منتشر کرده که چالش‌های زیادی در کمین راکورو را به نمایش می‌گذارند. با این وجود که سری بازی‌های دارک سولز به شکل انیمه اقتباس نشده‌اند، اما انیمه Shangri-La Frontier به خوبی توانسته کم‌کاری استودیو Fromsoftware را جبران کند. تازه‌ترین تریلر فصل دوم این اثر را در زیر مشاهده می‌کنید:

انیمه مرز شانگری لا داستان یک گیمر جوان به نام راکورو هیزوتومه را روایت می‌کند که مهارت‌هایش در تجربه بازی‌های ویدیویی را به آثار ضعیف اختصاص داده است. پیدا کردن ایرادات مختلف و استفاده از آن‌ها برای قوی‌تر شدن، راکورو را به بهترین بازیکن آثار واقعیت مجازی تبدیل کرده است. یک روز راکورو تصمیم می‌گیرد که بازی مشهور Shangri-La Frontier را تجربه کند. اما خیلی زود متوجه سطح دشواری بالای این اثر می‌شود. آیا راکورو با تکیه بر مهارت‌های خود قادر به تمام کردن این بازی خواهد بود؟

معرفی بهترین انیمه‌های شونن تاریخ – بخش اول

نظر شما در مورد انیمه مرز شانگری لا و تریلر جدید فصل دوم آن چیست؟ آیا از طرفداران انیمه Shangri-La Frontier بوده و فصل اول آن را تماشا کرده‌اید؟ نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


بهترین بازی‌های ورزشی با محمدرضا احمدی | میزگیم فوتبالی

بهترین بازی‌های ورزشی با محمدرضا احمدی | میزگیم فوتبالی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها