بازی داستان اسباب بازی
اخبار بازی خبر

گرافیک خیره کننده بازی داستان اسباب بازی + ویدیو

در سال‌های گذشته ما با چندین نسخه از ویدیو گیم‌های فرنچایز داستان اسباب بازی یا همان Toy Story روبرو شده‌ایم که اکثرا مدت زمان زیادی از عرضه آن‌ها می‌گذرد. اما به تازگی یک تریلر جذاب از بازی جدید این مجموعه منتشر شده که با موتور گرافیکی آنریل انجین ۵ ساخته شده است.

اولین نسخه مجموعه انیمیشن Toy Story که ما ایرانی‌ها آن را با نام داستان اسباب بازی می‌شناسیم، در سال ۱۹۹۶ اکران شد. شرکت پیکسار با ساخت و عرضه چهار نسخه از این فرنچایز خاطرات زیادی را برای ما رقم زد و دوران کودکی میلیون‌ها نفر را در سرتاسر دنیا ساخت. این مجموعه که داستانش را حول محور زندگی مخفیانه اسباب بازی‌ها تعریف می‌کند، با به تصویر کشیدن شخصیت‌های محبوبی نظیر وودی و باز لایت‌یر توانست موفقیت‌های زیادی به دست آورد و قلب میلیون‌ها کودک و بزرگسال را تسخیر کند.

شرکت دیزنی از تاریخ اکران انیمیشن داستان اسباب بازی ۵ رونمایی کرد

اما با وجود تمامی این موفقیت‌ها ما هیچ وقت با یک بازی مدرن داستان اسباب بازی با ایده‌های جاه‌طلبانه روبرو نشدیم. چندین بازی کوچک و نه چندان تحسین برانگیز براساس Toy Story درست شده‌اند، اما از عرضه آن‌ها مدت زمان زیادی می‌گذرد. به همین دلیل هم یک کانال یوتیوبی با نام TeaserPlay دست به ساخت یک تریلر جذاب از بازی داستان اسباب بازی زده که از قضا به کمک موتور گرافیکی آنریل انجین ۵ ساخته شده است. شما می‌توانید در ادامه این تریلر فوق‌العاده جذاب را مشاهده کنید:

در این تریلر ما دو شخصیت وودی و باز لایت‌یر را در حالی می‌بینیم که در اتاق اندی قدم می‌زنند و در سطح آن می‌چرخند. اگر با دقت به این ویدیو نگاه کرده باشید خیلی سریع به گرافیک فنی و بصری فوق‌العاده آن پی می‌برید که به لطف Unreal Engine 5 خلق شده است. از طرفی دیگر به نظر می‌رسد که با یک بازی جهان‌باز یا به قولی Open-World روبرو هستیم که در طی آن شخصیت‌ها می‌توانند به صورت آزادانه در سطح نقشه گشت و گذار کنند.

بازی داستان اسباب بازی

گرافیک شخصیت‌ها و محیط‌ها فوق‌العاده به نظر می‌رسد

نکته جالب دیگری که می‌توانیم به آن اشاره کنیم این است که سازنده ویدیو چندین صحنه از گیم‌پلی داستان اسباب بازی را هم به ما نشان می‌دهد. برای مثال در یکی از صحنه‌ها می‌توانیم باز لایت‌یر را در حالی تماشا کنیم که انگار می‌خواهد از سلاح خود استفاده کند و اسباب بازی دشمن را از بین ببرد. در یکی از صحنه‌های دیگر هم باز لایت‌یر وودی را به آغوش گرفته و در هوا پرواز می‌کند. ظاهرا این دو نفر می‌خواهند به ماشین اندی برسند تا بتوانند درست مانند انیمیشن‌های اصلی دوستان خود را نجات دهند.

فقط باید توجه داشته باشید که ویدیو مذکور توسط طرفداران درست شده و رسما یک محتوای فن‌مید است. با علم بر این موضوع فعلا هیچگونه خبری در مورد یک بازی احتمالی با محوریت داستان اسباب بازی وجود ندارد و ظاهرا شرکت پیکسار حالا حالاها دست به انجام چنین کاری نمی‌زند. بازی‌های ویدیویی سرگرمی‌های گران قیمتی هستند که بودجه و نیروی زیادی می‌طلبند و روند توسعه آن‌ها به مراتب سخت‌تر از ساخت انیمیشن‌های سینمایی برآورد می‌شود.

یک صحنه ۲۹ ساله از انیمیشن داستان اسباب بازی حفره روایی بزرگی ایجاد کرده است

آخرین نکته قابل توجه و در عین حال خنده‌داری که در پایان ویدیو مشاهده می‌کنیم به زمانی است که زندگی مخفیانه وودی لو می‌رود. در حالی که تمام عروسک‌ها خود را به مردن زده‌اند و روی زمین خوابیده‌اند، وودی خیلی آرام و ریلکس حرکت می‌کند و اهمیتی به محیط اطراف نمی‌دهد. در همین موقعیت اندی از راه می‌رسد و در را باز می‌کند، منتها به جای اینکه وودی خودش را به مردن بزند این اندی است که از ترس بیهوش شده و روی زمین می‌افتد.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBible


بهترین بازی‌های ورزشی با محمدرضا احمدی | میزگیم فوتبالیبهترین بازی‌های ورزشی با محمدرضا احمدی | میز گیم فوتبالی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فریدون
پاسخ

آخرش بد شد

Ovus
پاسخ

ایده جالبیه

Ovus
پاسخ

ایده جالبی است