سریال Halo
اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

روند ساخت و پخش سریال Halo متوقف شد

با استناد به تازه‌ترین اخبار تلویزیون، سریال Halo فصل سومی نخواهد داشت، زیرا شبکه Paramount+ تصمیم به لغو این اثر گرفته است.

هیلو یکی از مشهور‌ترین مجموعه‌های تاریخ ویدیو گیم و نماد پلتفرم ایکس باکس است که از حدود دو سال پیش سریال اقتباسی آن شروع شده. پس از نمایش فصل دوم سریال Halo در اوایل سال جاری، تیم سازنده نسبت به بازگشت و پخش فصل سوم سکوت کردند. به این واسطه مخاطبان نسبت به بازگشت این اثر دچار شک و تردید بودند. بالاخره سرنوشت سریال هیلو مشخص و اعلام شد که این اثر در دو فصل به پایان رسیده است.

بازی‌های داستانی که می‌توانید به صورت Co-op با دوستان خود تجربه کنید

در بیانیه منتشر شده از سوی Paramount+، این شبکه به صورت رسمی لغو سریال Halo را تایید کرده است. دلیل خاصی برای این تصمیم اعلام نشده، اما توقف سریال مذکور در زمانی رخ داده که پارامونت پلاس در حال کاهش هزینه‌ها است. شبکه مذکور در بیانیه خود صرفا از بازیگران، تهیه‌کنندگان و سایر اعضای تیم تولید به دلیل کار روی سریال Halo تشکر و در عین حال برای آن‌ها بهترین‌ها را آرزو کرده است.

شبکه Paramount+ در بیانیه خود چنین نوشته است: «ما به این سریال جاه‌طلبانه افتخار کرده و می‌خواهیم که از شرکای خود در ایکس باکس، ۳۴۳ Industries و Amblin Television، شورانر و تهیه‌کننده اجرایی دیوید وینر، به همراه سایر تهیه‌کنندگان، کل تیم بازیگری به رهبری پابلو شرایبر در نقش مستر چیف و سایر اعضای تیم تولید تشکر کنیم. ما برای تمامی آن‌ها بهترین‌ها را در آینده آرزو می‌کنیم.»

سریال هیلو

سریال Halo به دلایلی از جمله انحراف از منبع با انتقاد مواجه شده است

استودیو ۳۴۳ اینداستریز، سازنده سری بازی‌های هیلو، در رابطه با لغو سریال Halo چنین بیان کرده است: «ما از میلیون‌ها طرفداری که باعث شدند سریال هیلو به یک موفقیت جهانی تبدیل شود، قدر‌دانی کرده و همچنان نسبت به گسترش جهان Halo به روش‌های مختلف در آینده متعهد هستیم. ما از Amblin و Paramount به دلیل همکاری برای نمایش دنیای علمی تخیلی گسترده‌مان به بینندگان سراسر جهان سپاسگزاریم.»

معرفی گرافیکی‌ترین بازی‌هایی که باید تجربه کنید

در حالی که سریال Halo دیگر از شبکه Paramount+ پخش نمی‌شود، گزارش شده که ایکس باکس، Amblin Television و ۳۴۳ Industries به دنبال حفظ این اثر هستند. به همین دلیل آن‌ها در تلاش هستند تا شبکه دیگری را برای پخش فصل سوم پیدا کنند. ظاهرا پارامونت از این اقدام استقبال کرده و آماده است که حق پخش سریال هیلو را به شبکه دیگری واگذار کند. بر این اساس اگر از طرفداران اثر مذکور بوده، می‌توانید نسبت به بازگشت آن امیدوار باشید.

نظر شما در مورد تصمیم شبکه Paramount+ برای عدم ادامه سریال Halo چیست؟ آیا این اثر توانسته نظر شما را جلب کند یا از توقف آن خوشحال هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


چرا سری PES شکست خورد؟ | مرگ شبیه‌ساز فوتبال کونامی

چرا سری PES شکست خورد؟ | مرگ شبیه‌ساز فوتبال کونامی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها