آخرین اخبار ماینکرافت خبر

هر آن چیزی که باید درباره رویداد MCC ماینکرفت بدانید

به مناسبت ۱۵ سالگی ماینکرفت که در طی این سال‌ها بیش از هزاران میلیارد بلوک در اختیار ما گذاشته، استودیوی موجانگ تصمیم گرفته تا به همراه MCC رویداد خاص را برگزار کند که کاملا فضایی متفاوت از رویدادهای قبلی خواهد داشت. در این ترنومنت بیش از ۴۰ محتواساز مشهور حضور دارند که در ۱۰ تیم با هم رقابت خواهند کرد، تک به تک به مصاف هم می‌روند. طرفداران ماینکرفت هم می‌توانند به عنوان تماشاچی نظاره‌گر بازی استریمر محبوبشان باشند و هم خود در این رویداد عمومی شرکت کنند. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به جزئیات این مراسم داشته باشیم.

تمام جزئیات رویداد ماینکرفت و MCC

موجانگ با اکانت ماینکرفت در پلتفرم X، اعلام کرد که این رویداد در جولای برگزار خواهد شد

موجانگ با اکانت ماینکرفت در پلتفرم X، اعلام کرد که این رویداد در جولای برگزار خواهد شد

در ۲۲ جولای ۲۰۲۴، موجانگ همکاری خود با MCC را به مناسبت ۱۵ سالگی ماینکرفت آغاز خواهد کرد. این همکاری قرار است تا در غالب یک سرور دو هفته‌ای و با چالش‌های مختلف و متعدد این مناسبت را جشن بگیرد. این سرور یک ویلیج خواهد داشت که در آن علاوه بر جشن و پایکوبی، ۴ مینی‌گیم مختلف خواهد بود که جایزه، چالش‌های پنهان، فروشگاه و حتی آیتم‌های جمع‌ کردنی خاص خود را خواهد داشت. شما می‌توانید آیتم ویرایش شخصیت را در نسخه ماینکرفت Bedrock با تمام کردن این چالش‌ها بدست آورید.

این رویداد چه زمانی شروع و تمام می‌شود؟

این رویداد ماینکرفت قرار است تا در طی چندین روز برگزار شود

این رویداد ماینکرفت قرار است تا در طی چندین روز برگزار شود

بنابر گفته‌های استودیو موجانگ، رویداد MCC قرار است تا در ۲۲ جولای ۲۰۲۴ (۱ مرداد) آغاز شود و تا ۴ آگوست (۱۴ مرداد) هم ادامه خواهد داشت. این رویداد برای حداقل دو هفته برنامه‌ریزی شده که در آن MCC و موجانگ میزبان The Ender Cup ماینکرفت هستند.

برای قهرمانی باید چه مینی‌گیم‌هایی را تجربه کنید

همانطور که گفته شد مینی‌گیم‌های متعدد در این سرور ماینکرفت وجود دارد

همانطور که گفته شد مینی‌گیم‌های متعدد در این سرور ماینکرفت وجود دارد

همانطور که پیشتر هم اشاره شد، این مهمانی ماینکرفت شامل مینی‌گیم‌های مختلف و متعددی می‌شود که بر اساس مادهای MCC طراحی شده اند. از جمله این مینی‌گیم‌ها می‌توان به Ace Race، Grid Runners، Sands of Time و Meltdown اشاره کرد. با کمک رویدادهای پیشین MCC بازیکنان حالا به مهارت‌های مختلفی دست پیدا کرده اند و حالا این فرصت را دارند که در این مینی‌گیم‌ها آن را به چالش بکشند. با تکمیل کردن این چالش‌ها، سکه بدست می‌آورید که می‌توانید در فروشگاه از آن استفاده کنید.

جایزه‌های رویداد

برای بدست آوردن شنل جدید ماینکرفت نیاز است تا15 چالش را بگذرانید

برای بدست آوردن شنل جدید ماینکرفت نیاز است تا۱۵ چالش را بگذرانید

یکی از اصلی‌ترین جایزه‌های این رویداد، شنل مخصصو قهرمانی MC است. این شنل قرمز و طلایی، با شماره ۱۵ در پشت هم مزین شدهو همچنین یک تاج طلایی در قسمت بالایی‌اش قرار دارد که هم اشاره‌ای به ۱۵ سالگی ماینکرفت و هم اشاره‌ای به MCC و تاریخچه‌اش دارد. برای بدست آوردن این شنل شما باید هر ۱۵ چالش این سرور را با موفقیت پشت سر بگذارید که البته یک چالش ناشناخته هم هست که هر هفت روز یکبار برگزار می‌شود. در این چالش عجیب، موجانگ تصاویر مرموزی در اختیار شما خواهد گذاشت که طرفداران باید معماهایش را در این هفت روز حل کنند. جدای از شنل، بازیکنان می‌توانند آیتم‌های مختلفی برای ویرایش شخصیت بدست بیاورند.

چگونه وارد این رقابت‌ها شویم؟

این رویداد بر روی جدیدترین نسخه ماینکرفت Bedrock برگزار خواهد شد

این رویداد بر روی جدیدترین نسخه ماینکرفت Bedrock برگزار خواهد شد

برای ورود به رویداد MCC، باید دکمه جدیدی که به صفحه اصلی ماینکرفت Bedrock اضافه شده را بزنید. فراموش نکنید که برای ورود به این رقابت‌ها باید به اینترنت خوب و پر سرعتی متصل باشید. البته این نکته از قلم نیفتد که اغلب این جوایز و هدایای موجانگ تنها برای نسخه بدراک عرضه خواهند شد. خبر دیگری در مورد شنل این رویداد منتشر نشده و ما باید منتظر برگزاری آن باشیم.

بازار کرفت | ۱۰ نفر برتر تورنمنت اختصاصی ماینکرفت مشخص شدند

منبع: sportskeeda


چرا و چطوری از فیفا شکست خورد؟ PES

چرا سری PES شکست خورد؟ | مرگ شبیه‌ساز فوتبال کونامیم

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها