رابرت داونی جونیور دکتر دووم
اخبار سینما و انیمیشن خبر

واکنش بازیگران مارول به بازگشت رابرت داونی جونیور در نقش دکتر دووم

شرکت مارول در رویداد کمیک کان ۲۰۲۴ در اقدامی هیجان‌انگیز بازگشت رابرت داونی جونیور (بازیگر نقش آیرون من) به دنیای سینمایی مارول را تایید کرد. پس از پخش شدن این خبر مهم سایر بازیگران و ستاره‌های MCU به این موضوع نشان دادند و هیجان خود را با مردم به اشتراک گذاشتند.

همان‌طور که خودتان اطلاع دارید دنیای سینمایی مارول چند سالی است که از دوران اوج خود فاصله گرفته. پس از حاشیه‌هایی که برای جاناتان میجرز به عنوان بازیگر ویلن اصلی در Multiverse Saga به وجود آمد این مشکلات برای مارول افزایش پیدا کرد. در چنین شرایطی همه ما انتظار داشتیم که کوین فایگی و سایر سران MCU هرچه سریع‌تر فکری کنند و فرنچایز میلیارد دلاری خود را احیا کنند. آن‌ها برای این مسیر نقشه فوق‌العاده هیجان‌انگیزی طراحی کردند و قرار است رابرت داونی جونیور را به دنیای سینمایی خود بازگردانند؛ بازیگر مشهوری که ما طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی او را برای ایفای نقش شخصیت مرد آهنی می‌شناسیم.

۱۰ تا از بهترین دوره‌های اونجرز (انتقام‌جویان)

آقای داونی جونیور که اسکار بهترین نقش مکمل مرد را برای ایفای نقش در فیلم اپنهایمر دریافت کرد، قرار است به MCU بازگردد. منتها این دفعه به جای آیرون من او قرار است نقش دکتر دووم را بازی کند و به ویلن اصلی دو فیلم Avengers: Doomsday و Avengers: Secret Wars تبدیل شود.علاوه بر این برادران روسو که سابقه کارگردان Endgame و Infinity War را در کارنامه دارند برای کارگردانی انتقام جویان‌های جدید بازخواهند گشت.

اما علاوه بر ما طرفداران خود بازیگران مارولی نیز به این موضوع واکنش نشان دادند و احساسات خود را به اشتراک گذاشتند. گوئینت پالترو که بازیگر شخصیت پپر پاتس محسوب می‌شود و در چند سال اخیر نقش معشوقه تونی استارک را بازی کرده در حساب رسمی توییتر خود چنین گفت:«من نفهمیدم. الان تو یک شخصیت منفی هستی؟» شخصیت پپر پاتز احتمالا پس از اینکه ببیند همسرش از یک ابرقهرمان به یک ابرشرور تبدیل شود احتمالا واکنش جالب‌تری هم خواهد داشت.

رابرت داونی جونیور دکتر دووم

پپر بعد از اینکه تونی را در نقش یک ابرشرور ببیند احتمالا حسابی غافلگیر خواهد شد

علاوه بر پالترو بازیگر نقش هالک که مارک روفالو باشد هم به این موضوع واکنش نشان داد. مارک روفالو همیشه به شوخ طبعی خود معروف است و در واکنش به نقش جدید رابرت داونی جونیور هم این موضوع را پنهان نکرد. او خطاب به دوست قدیمی خود گفت:«هی بِرَت، رنگ سبز بهت میاد.» اگر عکس‌های جدید داونی جونیور را دیده باشید متوجه شده‌اید که دکتر دووم قرار است با لباس سبزش در فیلم‌های بعدی حاضر شود. هالک هم که خودش سبز رنگ است و سال‌ها در کنار تونی استارک مبارزه کرده، احتمالا از این موضوع جدید غافلگیر خواهد شد.

جو و آنتونی روسو که در ابتدای مطلب نیز به اسم‌شان اشاره کردیم از قافله واکنش نشان دادن به نقش جدید بازیگر آیرون من عقب نماندند. آن‌ها خطاب به ویلن جدید فیلم‌های خود گفتند:«ما همیشه گفته‌ایم که سبز رنگ خودت است.» علاوه بر اسم‌های ذکر شده سلبریتی‌های مشهور دیگری نظیر فلورنس پیو، دیوید هاربر، سباستین استن و زوئی سالدانا هم حس هیجان خود را به اشتراک گذاشتند و از نقش جدید بازیگر سابق آیرون من استقبال کردند.

رسمی: بازگشت باشکوه رابرت داونی جونیور در فیلم انتقام جویان جدید

رابرت داونی جونیور قرار است با ایفای نقش دکتر ون دووم به آنتاگونیست اصلی دنیای سینمایی مارول تبدیل شود و جان تازه‌ای به فیلم‌های ابرقهرمانی مارول دهد. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: People


خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها