بازگشت شخصیت‌های قدیمی مورتال کامبت 1
اخبار بازی خبر

اعتراض طرفداران بازی مورتال کامبت ۱ به طراحی شخصیت‌های جدید

بسته الحاقی جدید بازی مورتال کامبت ۱ قرار است شخصیت‌های قدیمی مجموعه را در دسترس گیمرها قرار دهد. اما با وجود هیجان‌انگیز بودن این خبر، بسیاری از طرفداران از طراحی جدید این شخصیت‌ها راضی نیستند و ناامیدی خود نسبت به آن‌ها را به اشتراک گذاشته‌اند.

استودیو NetherRealm می‌خواهد با DLC جدیدش چندی از شخصیت‌های قدیمی و محبوب مورتال کامبت را به بازی Mortal Kombat 1 بازگرداند. دو تا از این شخصیت‌ها که سایرکس (Cyrax) و سکتور (Sektor) نام دارند دو تا از چهره‌های قدیمی فرنچایز محسوب می‌شوند و قاعدتا افراد زیادی با آن‌ها خاطره دارند. اما ظاهرا طراحی جدید این دو شخصیت زیاد باب میل طرفداران قرار نگرفته؛ چرا گیمرها در فضای مجازی نسبت به ظاهر و لباس‌های جدید ایشان اعتراض کردند و به بیان ناامیدی خود پرداختند.

فانکو پاپ و پوستر جدید مورتال کامبت برای بزرگداشت این مجموعه منتشر شدند

سازندگان بازی مورتال کامبت ۱ به تازگی از بسته الحاقی جدید آن با نام Khaos Reign Pack رونمایی کردند. این بسته الحاقی قرار است سه شخصیت قدیمی مجموعه با نام‌های سایرکس، سکتور و نووب سایبات را به بازی اضافه کند. علاوه بر این سه شخصیت نام و آشنا سه چهره جدید دیگر هم وجود دارند که قرار است از فرنچایزهای دیگر راه خود را به این بازی پیدا کنند. این سه شخصیت‌جدید گوست فیس از مجموعه Scream، کونان بربر از مجموعه Conan the Barbarian و‌ T-1000 از مجموعه ترمیناتور خواهند بود. بسته الحاقی Khaos Reign Pack در سپتامبر سال جاری در دسترس قرار می‌گیرد و هر ۶ کاراکتر مذکور را به MK1 اضافه می‌کند.

بازگشت شخصیت‌های قدیمی مورتال کامبت 1

تصویر بالا به سایرکس و سکتور قدیمی مربوط است و تصویر پایین به نسخه جدید آن‌ها؛ خودتان قضاوت کنید

ما در این مطلب زیاد با چهار شخصیت دیگر کار نداریم و تمرکز را روی سایرکس و سکتور می‌گذاریم. طرفداران بازی مورتال کامبت ۱ در پلتفرم ردیت دست به کار شدند و به شکایت از ظاهر جدید این دو شخصیت پرداختند. این دو شخصیت برخلاف دوران قدیم که سایبورگ‌های کامل بودند، در بازی جدید انگار فقط لباس‌های رباتیک به تن کرده‌اند و هویت اصلی خود را از دست داده‌اند. نکته زمانی جالب‌تر می‌شود که بفهمید اعضای NetherRealm جنسیت این دو شخصیت را نیز در بازی جدید عوض کرده‌اند. در حالی که سایرکس و سکتور دو شخصیت مذکر بودند، در MK1 در قالب دو چهره مونث ظاهر خواهند شد.

اما فارغ از بحث جنسیت و تغییر آن، سایرکس و سکتور دیگر آن ابهت و ظاهر ترسناک گذشته خویش را ندارند. این دو نفر از لحاظ داستانی دو سایبورگ قدرتمند و باشکوه هستند؛ نه دو انسان معمولی که لباس‌های ربات‌مانند به تن می‌کنند. این بحث در پلتفرم ردیت حسابی داغ شده و اکثر گیمرها از طراحی نامناسب این دو کاراکتر قدیمی ناراضی هستند. اما خب بعید است که استودیو NetherRealm بخواهد به این راحتی‌ها تصمیمش را تغییر دهد و ظاهر سایرکس و سکتور را به طور کامل متحول کند.

تریلر گیم‌پلی هوملندر از سریال The Boys در بازی مورتال کامبت ۱ منتشر شد

دو شخصیت Cyrax و Sektor اولین بار در بازی مورتال کامبت ۳ به مجموعه اضافه شدند. در آن زمان تمام شخصیت‌های بازی یک سری نینجا و مبارز بودند که از قابلیت‌های عجیب و غریب بهره می‌بردند. اما این دو نفر به خاطر سایبورگ بودن‌شان تنوع خاصی به لیست شخصیت‌ها دادند و به دفعات در نسخه‌های بعدی حضور پیدا کردند. آخرین حضور این این دو نفر به عنوان شخصیت قابل کنترل به بازی Mortal Kombat X و سال ۲۰۱۵ باز می‌گردد. با این حال سازندگان موفق شدند که پس از ۹ سال دو شخصیت مورد بحث را به ناامید کننده‌ترین شکل ممکن به فرنچایز بازگردانند.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GameRant


خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اریا اسدسنگابی
پاسخ

حق دارن سایرکس و سکتور خیلی بدن یاد سایرکس و سکتور قدیم بخیر واقعا همه رو نا امید کردن

Amir Alimolaie
پاسخ

واقعا چی پیش خودشون فکر کردن؟
البته سهام الان شرکتای بازی سازی روی همین موارده که فمنیست یا lgbt و حمایت از سیاه پوسته که نمونه های داخل یوبیسافت دیدی

VimDad
پاسخ

واقعا فاجعه است برای کامیونتی بزرگ مورتال کمبت

احمد
پاسخ

من از مورتال کمبات ۱ تا ۱۱ رو بازی و دنبال کرد
تمام ابهت و جذبه و قدرت سکتور و سایرکس با این ضعیفه ها از بین رفت
اصلا سکتور و سایرکس یک اسم مردونه ست وگرنه اسمشون سکتوریا و ساریکسیا بود

معین
پاسخ

تغییر جنسیت دادن🤣

متین
پاسخ

توی مورتال x واقعا شاهکار بودن مخصوصا اسموک

Tufan
پاسخ

واقن زشت و غیرقابل تحملن

امیر علی رضایی
پاسخ

مورتال کمبت کارکتر زن خوب کم نداره به عنوان مثال ملینا من واقعا نمی‌دونم که چرا اومدن دوتا کارکتر که طرفدارها همون طوری ازشون راضی بودن جنسیتشون رو تغییر دادن من با این مشکل ندارم که یک کارکتر جدید به مورتال اضافه شه و زن باشه بلاخره هم باید کارکتر زن باشه هم مرد اما این که اومدن دوتا مرد رو زن کردن واقعا افتضاحه مگه مورتال کارکتر زن خوب کم داره که اومدین این دوتا بنده خدارو زن کردین؟

Seth Rollins
پاسخ

واقعا با دیدن این تغییر تو ذوقم خورد ، نمی‌دونم چه اصراری دارن همه رو زن و سیاه کنن ، باااا حتما باس گند بزنین به خاطرات خوبمون