آخرین اخبار ماینکرافت خبر

خانه یکی از بازیکنان در ماینکرفت بصورت کامل سوخت!

تا در دنیای ماینکرفت اسپاون می‌شوید، باید به دنبال وسایل و بلوک‌های موردنیاز برای ساخت خانه برویم تا بتوانیم در یک مکان مشخصی هم آیتم‌ها را ذخیره کنیم و هم با قرار دادن تخت، شب را به سلامت صبح کنیم. معمولا پس از گذشت زمان کافی بازیکنان به سراغ ساخت خانه‌های شیک و مجلل می‌روند و حتی بعضا طرح خانه را از پلتفرم‌هایی نظیر یوتیول و یا ردیت الهام می‌گیرند. کریپرها را که در ماینکرفت می‌شناسید؟ آیا تا به حال آن‌ها خانه شما را منفجر کرده‌اند؟ تجربه اینکه دسترنج شما درست در مقابل چشم‌هایتان منفجر شود و بسوزد، قطعا حس خوبی نیست و می‌تواند حتی باعث شود کاربر آن دنیا را راها کند. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به یکی از این تجربه‌ها داشته باشیم.

آتشی ویران‌کننده در ماینکرفت

امیدواریم این کاربر خانه‌اش در ماینکرفت را بازسازی کند

امیدواریم این کاربر خانه‌اش در ماینکرفت را بازسازی کند

یکی از کاربران در پلتفرم ردیت تصویری به اشتراک گذاشت که می‌تواند قلب هر بازیکن ماینکرفت را به درد بیاورد: من به محض اینکه کار خانه‌ام تمام شد و مشغول تزئین آن بودم، سعی کردم که شمعی روشن کنم و متاسفانه خانه‌ام آتش گرفت و حالا چیزی از آن باقی نمانده‌است. این کاربر که Sketch-Brooke نام دارد، واقعا خانه زیبایی داشته و حیف شد که دیگر این بنا وجود ندارد.

از دست رفتن چیزی که برایش زحمت کشیده باشید در هر ابعاد و ارزشی می‌تواند واقعا دردناک باشد. تماشای اینکه چیزی که برایش اینقدر زحمت کشیده بودید، به یک‌باره از بین برود و نابود شود واقعا ناراحت‌کننده است به خصوص اینکه هنوز از زحماتش فارغ نشده باشید. این خانه زیبا و قشنگ که با تم رنگی صورتی‌اش توسط شکوفه‌های گیلاس احاطه شده، هر کسی را به یاد شرق آسیا و ژاپن می‌اندازد که جنگل‌هایی پوشیده از شکوفه‌های صورتی دارد. گویی این بار ژاپن ماینکرفت مورد حمله قرار گرفته و هیروشیما و ناکازاکی در تاریکی فرو رفتند.

بسیاری از کاربران سعی کردند تا به نوعی با Sketch-Brooke هم‌دردی کنند. تنی چند از یوزرهای ردیت به نام ReverseBee، Monke_Roblox، StavrosAndres هر کدام در پیامی جداگانه در بخش کامنت‌ها کلمه RIP (Rest in Peace، جمله‌ای که برای همدردی در از دست دادن عزیزی استفاده می‌کنند) را نوشتند و سعی کردند تا به نوعی از سازنده این خانه در ماینکرفت حمایت کنند و او را دلداری بدهند. امیدواریم حداقل حیوانات خانگی او از این حادثه جان سالم بدر برده باشند.

۲۴ ترفند جالب ماینکرافت که نمی‌دانستید

همانطور که در تصویر هم مشخص است این خانه در آنش می‌سوزد و صاحبش چون از بلوک‌های اشتعال‌زا استفاده کرده مجبور است بنشیند و سوختن سازه‌اش را تماشا کند. بهتر است پیش از آنکه اقدام به ساخت خانه خود کنید، به موضوع حریق توجه کنید و برای احتیاط از بلوک‌هایی استفاده کنید که امکان آتش‌سوزی پایینی دارند. نظر شما در این باره چیست؟ اگر شما به جای Sketch-Brooke بودید چه می‌کردید؟ آیا مجددا این بنا را می‌ساختید؟ یا اینکه به سراغ بنا، دنیا و یا حتی بازی دیگری می‌رفتید؟

منبع: Reddit


چرا و چطوری از فیفا شکست خورد؟ PES

چرا سری PES شکست خورد؟ | مرگ شبیه‌ساز فوتبال کونامی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها