آخرین اخبار ماینکرافت خبر

پدر یکی از بازیکنان ماینکرفت توانسته یک پایگاه بزرگ و زیبا بسازد

ماینکرفت محدود به هیچ گروهی از گیمرها نیست و تقریبا هر قشر آدمی طرفدار این بازی می‌شود و سعی می‌کند که با ماین کردن بلوک‌ها داستان خود را در این دنیای وسیع پیدا کنند. ماینکرافت بدون‌شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای معرفی به والدین و افرادی‌ست که تجربه چندانی در زمینه بازی‌های ویدیویی ندارند و می‌توانند با شباهت‌هایی که به دنیای واقعی دارد و البته راهنمایی‌های خود بازی کار خود را پیش ببرند.

اخیرا یکی از کاربران ردیت و همزمان بازیکن ماینکرفت به نام GamerWee2010 تصاویری از یک بیس یزرگ و زیبا منتشر کرده که پدرش به تنهایی ساخته‌است. او در بخش توضیحات نوشته که این بیس یا همان پایگاه را پدرش به تنهایی خودش ساخته و علیرغم اینکه هنوز هم کامل نشده، اما می‌خواسته که آن را به همه نشان بدهد. بدون شک تجربه عنوانی مثل ماینکرفت می‌تواند افراد بی‌تجربه در زمینه بازی‌های ویدیویی را با قوانین نانوشته و راه‌ و روش پیشبرد بازی‌ها آشنا کند. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به این بیس زیبا بیندازیم.

پدری که توانسته در ماینکرفت بدون کمک خانه بسازد!

شما از یک تا ده به خانه پدر این کاربر در ماینکرفت چند می‌دهید؟

شما از یک تا ده به خانه پدر این کاربر در ماینکرفت چند می‌دهید؟

اگر سری به سایت‌ها و برنامه‌هایی که محتوای گیمینگ به اشتراک می‌گذارند زده باشید، احتمالا تا به حال با ویدیوهایی که افراد مسن و میانسالی که مشغول تجربه و واکنش به بازی‌ها هستند را دیده‌اید، از پیرمردهایی که روزی در جنگ جهانی با نازی‌ها مبارزه می‌کردند و حالا در پشت کنسول از طریق COD آن‌ها را از پای در می‌آورند تا کسانی که مشغول تحسین بازی‌های داستانی هستند و بعضا به خاطر تاثیرگذاری بالایش، مشغول اشک ریختن هستند. حالا پدر این کاربر به نظر مهارت خوبی در ماینکرفت کسب کرده و فکر می‌کنم بتواند حالا بدون کمک هم بازی را پیش ببرد.

کاربران اغلب با ذوق‌ و شوق در بخش کامنت‌ها از خانه پدر GamerWee2010 تعریف کرده‌اند. یکی از کاربران به نام Soundwave-NotTaken13 با ذوق فراوان نوشت: خدای من کار او واقعا خوب است! باید به چنین پدری حسابی افتخار کنی! همچنین شخص دیگری به نام BrachWurst با شوخی گفته که این سازه از تمامی بناهایی که او تا به حال ساخته بدون‌شک بهتر است. GamerWee2010 اضافه کرده که خودش برای سال‌ها است که ماینکرفت بازی می‌کند و پدر خلاقش در اولین تجربه و تلاشش در این بازی توانسته چنین شاهکاری خلق کند.

ساخت این ویلای زیبا در ماینکرفت می‌تواند زمان زیادی از شما بگیرد

ساخت این ویلای زیبا در ماینکرفت می‌تواند زمان زیادی از شما بگیرد

در ادامه یکی از کاربران به نام acetylyne نوشته که همه پدرها باید به گاراژ اهمیت بدهند و این قضیه در مورد پدر صاحب این پست هم صدق می‌کند. GamerWee2010 پاسخ داده که در واقع آن‌جا محل قرار دادن قایق‌هایش است و به نوعی همان گاراژ دنیای ماینکرفت است. یکی دیگر از کاربران به نام Tricky-Crab-8616 کامنت کرده که خانه ابتدایی او در بازی اصلا با خانه این پدر قابل مقایسه نیست! او در تجربه اولش یک خانه ۵ در ۵ ساخته و از زمین تا آسمان با این بیس فوق‌العاده تفاوت دارد.

یک پدر، دنیای ماینکرافت پسرش را حذف کرده و دلیل عصبانیت او را نمی‌داند!

یکی دیگر از کاربران به نام sckchui کنجکاو شده که این پدر خلاق شغلش چیست و آیا در کار ساخت‌وساز ساختمان است چرا که او خانه‌هایی واقع‌گرایانه ساخته و از بلوک‌هایی در ماینکرفت استفاده کرده که واقعا در ساختمان‌سازی به کار می‌روند. GamerWee2010 پاسخ داده که پدرش در واقعیت نجار است و دستی بر کارهای ساختمانی دارد. ظاهرا هر وقت که این کاربر مشغول بازی بوده پدرش او را سرزنش می‌کرده که ساختمان‌سازی این گونه نیست و موجانگ باید این خانه ساختن‌ها را واقعی کند. نٰظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: Reddit


گیم‌پلی کالاف دیوتی موبایل قسمت یک؛ دوئل جذاب با وحید رکسا

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها