آخرین اخبار ماینکرافت خبر

یکی از بازیکنان ماینکرفت شش ماه را صرف بازسازی یک شهر ایتالیایی کرده است

در بازی ماینکرفت (Minecraft)، بازیکنان می‌توانند هنگام زنده ماندن در شب با ماب‌های دشمن مبارزه کنند یا فقط به صورت صلح‌آمیز سازه‌های درخشان بسازند. در طول سال‌ها، بسیاری از بازیکنان سازه‌ها و ماشین‌های قابل توجهی از جمله رایانه‌های پیچیده، قلعه‌های بزرگ و حتی شهرهای خیالی در بازی ساخته‌اند. این ساخت‌ها معمولاً به زمان و تلاش زیادی نیاز دارند، اما برخی از بازیکنان ناامید می‌مانند. جدیدا یکی از بازیکنان ماینکرفت و کاربر ردیت به نام u/ _dan27_ تصاویری را در ساب ردیت بازی به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد چگونه یک شهر ایتالیایی را در داخل بازی ساخته است. این پروژه دارای ساختمان‌ها، مسیرها، کناره‌ها و صدها خانه است که همگی توسط یک فرد ساخته شده‌اند.

کاربر اصلی همچنین در یک نظر جداگانه جزئیاتی در مورد شهر ساخته شده اضافه کرد. او گفت که بیش از ۱۰۰ ساعت در طول ۶ ماه طول کشید و در طی آن پایان نامه خود را نیز نوشته است. او همچنین افزود که این پروژه در واقع بخشی از پایان نامه او در مورد این که چگونه بازی‌های ویدیویی می‌توانند در ارتقای مکان‌های فرهنگی موثر باشند، بود. این باعث می‌شود که پروژه ساخته شده حتی چشمگیرتر شود.u/inglorious_cornflake اظهار داشت که او شهر نشان داده شده در تصویر را به عنوان فرارا، زادگاه خود می‌شناسد و از سازنده برای ساخت این شهر تشکر کرد.

کاربری به نام u/Dippysteg نیز شهر را به عنوان Ferrara تشخیص داد و از سازنده اصلی پرسید که آیا نقشه‌ای برای دانلود وجود دارد یا خیر. سازنده اصلی پاسخ داد که نقشه را می‌توان از حساب Planet Minecraft او دانلود کرد. Redditor u/_solosolow_ اشاره کرد که او در ایتالیا زندگی می‌کند و می‌تواند صحت ساخت را تایید کند. u/BANANAPRO51 نیز بسیاری از قسمت‌های ساخت را تشخیص داد.

u/mrmojoer این ساخت را تحسین کرد و مانند u/Dippysteg، لینک دانلود جهان را درخواست کرد. سازنده اصلی هم پاسخ داد که به دلیل قوانین ساب ردیت نمی‌تواند این کار را انجام دهد و تکرار کرد که لینک دانلود رایگان از حساب Planet Minecraft او قابل دسترسی است.Redditor u/_ROMAX_ پیشنهاد کرد که سازنده اصلی به پروژه BuildTheEarth در ماینکرفت بپیوندد. برای کسانی که نمی‌دانند، BuildTheEarth یک پروژه در حال انجام است که در آن بازیکنان سعی می‌کنند کل زمین را در بازی ماینکرفت در مقیاس ۱:۱ بسازند.

سازه‌های بزرگ در ماینکرفت

قلعه ساخته شده با معماری گوتیک در بازی ماینکرفت

قلعه ساخته شده با معماری گوتیک در بازی ماینکرفت

این اولین باری نیست که کسی در بازی ماینکرفت چیزی شگفت‌انگیز می‌سازد. اخیراً یک بازیکن دیگر سه سال را صرف ساختن یک قلعه غول پیکر با معماری گوتیک در داخل بازی کرده است. جالب اینجا است که این فقط یک مکان ساخته شده توخالی نبود که از بیرون خوب به نظر برسد، بلکه از داخل نیز به خوبی ساخته و تزئین شده بود. بسیاری از بازیکنان دیگر ماشین‌های پیچیده رداستون مانند رایانه‌ها، بازی‌ها و حتی یک مکعب روبیک کاملاً کارآمد را در داخل بازی ساخته‌اند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

ساخت این سازه در ماینکرفت ۳ سال طول کشیده است

منبع: sportskeeda


خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TLTINA
پاسخ

شیش ماه که چیزی نیست یه پلیر تو ۹ سال یه شهر خفن ساخته

علی حبیبی
پاسخ

عالی