آخرین اخبار کالاف دیوتی موبایل خبر

یک مپ کلاسیک به زودی به کالاف دیوتی موبایل اضافه می‌شود

کالاف دیوتی موبایل خیلی آهسته اما به صورت مداوم تغییرات گسترده‌ای در بازی ایجاد می‌کند و از ۲۰۱۹ تا حالا شاهد این رشد آهسته و پیوسته هستیم. حالا توسعه‌دهندگان تایید کرده‌اند که یک نقشه کلاسیک دیگر به زودی به Call of Duty Mobile اضافه می‌شود. تا پیش از این نسخه موبایلی صرفا بخشی از محتوای کالاف دیوتی PC و کنسول‌های بازی را در خود داشت اما حالا کم کم این المان‌ها به نسخه موبایل هم اضافه می‌شوند.

حدس و گمان‌ها در مورد مپ کلاسیک COD Mobile

مپ جدید کالاف دیوتی موبایل
مپ کلاسیک به زودی در کالاف دیوتی موبایل

توسعه‌دهندگان کالاف موبایل در کامیونیتی بزرگ این بازی در ردیت حضور فعال دارند و خبرهای جدید معمولا در این کامیونیتی منتشر می‌شوند و کاربران هم نظرات خودشان را اعلام می‌کنند. یکی از توسعه‌دهنده‌ها اخیرا اعلام کرده که یک نقشه دیگر به زودی به COD Mobile اضافه می‌شود. نقشه‌ای از نسخه‌های قدیمی کالاف روی کنسول‌های خانگی.

به نظر می‌رسد این نقشه کلاسیک به COD Mobile Shipment اضافه خواهد شد و طبق گفته خود توسعه‌دهنده، این نقشه از یک گیم که شاید بیشتر از ۱۰ سال عمر دارد گرفته شده است و در آینده نزدیک وارد کالاف دیوتی موبایل می‌شود. قبلا یک نظرسنجی برگزار شده بود و اضافه شدن Verdansk به کالاف موبایل به رای گذاشته شده بود اما به این معنا نیست که این نقشه کلاسیک، وردانسک است. ممکن است یک نقشه کاملا غافلگیرکننده باشد.

ورژن اصلی این بازی مشابهت‌های زیادی با کالاف کلاسیک دارد و در طول این سال‌ها اسلحه‌های کلاسیک محبوب کاربران از دوره‌های قبل هم به آن اضافه شده است. اینکه توسعه‌دهندگان اعلام کرده‌اند که مپ کلاسیک بیشتر از ۱۰ سال عمر دارد احتمالا مربوط به Call of Duty: Ghosts یا نسخه‌های قبل از آن باشد.

کالاف نسخه موبایل روز به روز تغییر می‌کند اما این مسئله برای کالاف PC و کنسول مبهم است و طرفداران این بازی منتظر یک نسخه جدید این بازی برای کنسول‌های خانگی هستند. برخی منابع و گیمرها هم اعتقاد دارند Modern Warfare 2 چندان چنگی به دل نخواهد زد. هر چند باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی خواهد افتاد. نقد و بررسی کالاف دیوتی موبایل را هم از دست ندهید. اگر نظر یا حدسی هم در مورد مپ کلاسیک کالاف دیوتی موبایل دارید حتما در قسمت‌ کامنت‌ها بنویسید.

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ابول
پاسخ

مپ کلاسیک کجاست؟؟