آخرین اخبار ماینکرافت خبر

چه اتفاقی برای ریبالانس ویلجیر تریدها در ماینکرفت افتاده است؟

بالانس شدن مجدد ویلیجر ترید ماینکرفت (Minecraft) در اوایل سال ۲۰۲۴ معرفی شد، اما مدتی است که به عنوان تغییری در قالب ویژگی‌های تجربی باقی مانده است. بسیاری از طرفداران انتظار داشتند که ریبالانس در آپدیت ۱.۲۱ اجرا شود. با این حال، به‌روزرسانی آمده، اما خبری از ریبالانس ترید نیست! چرا اینطور است و چه شد؟ ممکن است عوامل متعددی دخیل باشند که چرا ریبالانس ویلیجر ترید در ماینکرفت به طور کامل در بازی اجرا نشده است. موجانگ هم هنوز هیچ دلیل خاصی را تأیید نکرده است. در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا سرنخ‌هایی در رابطه با این قضیه را با یکدیگر مرور کنیم.

دلایل بالقوه برای این که بالانس ویلیجر ترید در ماینکرفت بصورت ویژگی تجربی باقی می‌ماند

ریبالانس experimental trade ماینکرفت به‌ویژه تجارت librarian را به شدت تغییر داد.

ریبالانس experimental trade ماینکرفت به‌ویژه تجارت librarian را به شدت تغییر داد.

ریبالانس experimental trade ماینکرفت مجموعه‌ای از تغییرات را ایجاد می‌کند، در درجه اول این تغییر متوجه ویلیجرهای کتابدار (librarian) و تریدر می‌شود. ویلیجر ترید کتابدار بر اساس بیوم محل زندگی ویلیجرها متنوع است و این بازیکنان را از خرید و فروش کتاب‌های قدرتمند جادویی در یک روستا باز می‌دارد. با این حال، بازیکنان علاقه خاصی به این تغییر نداشته‌اند.

به زبان ساده، بسیاری از طرفداران بر این باورند که از شما خواسته می‌شود چندین ویلیجر را در بیوم‌های مختلف (از جمله جنگل‌ها، جایی که روستاها به طور طبیعی اسپاون نمی‌کنند) پرورش دهید و این صرفاً برای بدست آوردن کتاب‌های انچنت کننده بسیار زیاد است. سیستم بازخورد یا همان فیدبک موجانگ اخیراً مملو از بازیکنانی شده که نسبت به وضعیت ریبالانس ترید اظهار تاسف می‌کنند، گاهی اوقات پیشنهادهایی برای بهبود می‌دهند، اما گاهی اوقات درخواست حذف شدن آن را دارند.

با توجه به بازخوردهای دور از تایید، و از آنجایی که ریبالانس شدن ترید همچنان در حال وقوع تغییرات و ترفندها در اسنپ شات‌های نسخه جاوا ماینکرفت  و پیش نمایش‌های بدراک است، ممکن است موجانگ انتقادات را جدی بگیرد. برای این منظور، سازنده بازی ممکن است به اصلاح ویژگی ادامه دهد تا زمانی که قبل از اجرای کامل بالانس یا همان تعادل در ترید، در نسخه بتا شاهد اتفافات بهتری باشیم.

علاوه بر این، در حالی که ریبالانس شدن ترید ویلیجرهای کتابدار و ترید تیبل تریدر را در درجه اول هدف قرار داده است، بسیاری از مشاغل دیگر ویلیجرها نیز شاهد تغییراتی بوده‌اند. نسخه‌های بتا آینده ممکن است تغییراتی در جدول معاملات حرفه‌های ویلیجرهای بیشتری ایجاد کنند تا از معاملات قابل بهره‌برداری جلوگیری کنند که به آسانی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا مقادیر عظیمی از منابع قدرتمند را زودتر جمع‌آوری کنند.

ریبالانس شدن ترید ویلیجرها به ویژه به سالن‌های تجارت ویلیجرهای برخی از بازیکنان ضربه سختی زده است.

ریبالانس شدن ترید ویلیجرها به ویژه به سالن‌های تجارت ویلیجرهای برخی از بازیکنان ضربه سختی زده است.

قابل درک است، این می‌تواند عملکرد سالن‌های تجارت روستا (villager trading halls) بازیکنان را مختل کند که ممکن است یکی دیگر از انتقادات طرفداران باشد که موجانگ ممکن است قبل از اجرای کامل بالانس به آن توجه کند. شاید کار ریبالانس شدن ویلیجر تریدها در حالی که حصول اطمینان از اینکه طرفداران به طور گسترده این ویژگی معاملاتی را رها نمی‌کنند، دلیل اصلی عدم معرفی ریبالانس در بروزرسانی Tricky Trials همانطور که بسیاری انتظار داشتند، باشد. احتمالاً موجانگ نمی‌خواهد باعث واکنش شدید طرفداران شود، بنابراین ممکن است این گنجاندن این ویژگی خاص را آهسته پیش ببرد.

یکی از بازیکنان ماینکرفت شش ماه را صرف بازسازی یک شهر ایتالیایی کرده است

در حالی که موجانگ نمی‌تواند هر بازیکنی را راضی کند، اما می‌تواند تمام تلاش خود را برای تحقق دیدگاه خود در مورد نحوه استفاده از معاملات روستایی و در عین حال نگه داشتن طرفداران در بازی انجام دهد. حداقل می‌توان گفت این کار دشواری است، اما این چالش ممکن است دقیقاً به همین دلیل باشد که سازنده بازی در ریبالانس ویلیجر ترید عجله نکرده است. انجام این کار می‌تواند مشکلی بسیار بزرگتر از صرف وقت استودیو با آن باشد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها