آخرین اخبار ماینکرافت خبر

چگونه مادسازان ماینکرفت می‌توانند الهام بخش موجانگ باشند؟

در طول سال‌ها، استودیوی موجانگ ویژگی‌های جدیدی را برای بازی ماینکرفت (Minecraft) منتشر کرده است. آن‌ها از زمان انتشار بازی در سال ۲۰۱۱ به طور مداوم ماینکرفت را بروز می‌کنند. علاوه بر این، طرفداران پر تعداد بازی ویژگی‌های جدای بیشماری را در قالب ماد برای بازی ارائه کرده‌اند که بسیار جذاب هستند. با دانلود کردن این ویژگی‌ها توسط میلیون‌ها بازیکن، مادسازان هم بسیار معروف شدند. از آنجایی که برخی از مادها چیزهایی را ارائه می‌دهند که طرفداران سال‌ها از موجانگ آن‌ها را درخواست داشتند٫ سازندگان رسمی می‌توانستند از مادها الهام بگیرند و ویژگی‌های خاصی را به طور رسمی به ماینکرفت اضافه کنند. در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا بدانید ماجرا از چه قرار است.

ویژگی‌های جذابی که به مادهای ماینکرفت تبدیل شدند

ویژگی‌هایی که بازیکنان می‌خواستند به بازی ماینکرفت اضافه شود٫ باعث ظهور مادها شد.

ویژگی‌هایی که بازیکنان می‌خواستند به بازی ماینکرفت اضافه شود٫ باعث ظهور مادها شد.

از زمانی که بازی در سال ۲۰۱۰ شروع به توسعه کرد، به طور عمومی در اختیار میلیون ها گیمر قرار گرفت و این راهی برای دریافت بازخوردهای زیادی و بهبود بازی برای انتشار رسمی آن بود. از آنجایی که ایده‌ها و بازخوردهای بی‌شماری سر راه موجانگ قرار گرفت، آن‌ها نتوانستند همه چیز را در بازی رسمی پیاده‌ سازی کنند. دقیقا این زمانی بود که مادهای بازی متولد شدند و بازیکنانی که دانش برنامه نویسی کافی داشتند٫ شروع به ایجاد ویژگی‌های سفارشی برای ماینکرفت کردند.

این مادها یا نیازها و ایده‌های خود مادساز را برآورده می‌کردند یا ویژگی‌هایی را ارائه می‌کردند که چندین نفر از طرفداران بازی آن را درخواست کرده بودند. از این رو، مادها به یک افزونه محبوب تبدیل شدند تا در زمان اجرای بازی طرفداران از آن لذت ببرند. جامعه طرفداران بازی بسیار بزرگ است و بیش از ۳۰۰ میلیون گیمر ماینکرفت را خریداری و بازی می‌کنند. از این رو، استودیوی موجانگ قادر به پاسخگویی به همه نیازها نبود. با این حال، هنگامی که آن‌ها متوجه شدند که برخی از ویژگی‌های مشترک توسط کل بازیکنان درخواست شده است، شروع به عمل بر اساس آن‌ها کردند.

چگونه موجانگ می‌توانست برای ایجاد ویژگی‌های خاص در بازی از مادسازان الهام بگیرد؟

چندین ویژگی می‌تواند از مادهای ماینکرفت الهام گرفته شده باشد.

چندین ویژگی می‌تواند از مادهای ماینکرفت الهام گرفته شده باشد.

هنگامی که استودیو موجامگ متوجه شد که برخی از ویژگی‌ها در بازی پایه بسیار محبوب و مورد علاقه هستند، پیچیدگی خاص خود را به این ویژگی‌ها داد و در بروزرسانی‌های بعدی آن‌ها را اضافه کرد. در زیر چند ویژگی اصلی در بازی ذکر شده که می‌تواند از مادها الهام گرفته شده باشد:

Spyglass

Spyglass ابزاری است که به بازیکنان کمک می‌کند به مکان‌های دوردست بازی نگاه کنند. می‌توان آن را با شمش مس و خرده‌های آمتیست ساخت. قبل از این ویژگی، یک ماد به نام OptiFine به طور گسترده توسط میلیون ها نفر استفاده می‌شد که دارای ویژگی زوم اختصاصی بود. این ماد به بازیکنان این امکان را می‌داد که یک دکمه را فشار دهند تا فوراً از قابلیت زوم آن استفاده کنند.

Recovery Compass

Recovery Compass ابزاری است که به بازیکنان کمک می‌کند آخرین مکان مرگ خود را پیدا کنند. می‌توان آن را با استفاده از قطعات اکو (echo) و قطب نما ساخت. قبل از اینکه این ویژگی در بازی قرار بگیرد، بازیکنان از مادهای محبوبی مانند Gravestone، Death Finder و موارد دیگر استفاده می‌کردند که به آن‌ها کمک می‌کرد تا محل مرگ خود را پیدا کنند.

یکی از بازیکنان ماینکرفت شش ماه را صرف بازسازی یک شهر ایتالیایی کرده است

انواع گرگ و آرمور

هر دو نوع وولف آرمور (wolf armor) و وولف (wolf) به تازگی در سال ۲۰۲۴ با آپدیت Minecraft 1.20.6 منتشر شده‌اند. گرگ‌هایی با تکسچرهای مختلف را می‌توان در بیوم‌های خاص یافت، در حالی که زره‌های گرگ را می‌توان با استفاده از اسکیوت آرمادیلو ساخت.

آموزش نحوه بدست آوردن بلیز پودر در بازی ماینکرفت

این ویژگی‌ها برای چندین سال مورد علاقه جامعه طرفداران بازی ماینکرفت بود٫ زیرا گرگ‌ها برخی از بهترین حیوانات خانگی در ماینکرفت بودند. از این رو، مادهایی مانند Wolf Armor and Storage، RevampedWolf و Wolves With Armor بسیار معروف شدند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها