انیمه سینمایی Haikyu!! The Dumpster Battle
اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

اعلام تاریخ انتشار بلوری و DVD انیمه سینمایی Haikyu + ویدیو

پس از آن که انیمه سینمایی Haikyu: The Dumpster Battle در اوایل سال جاری در سینما اکران شد، هم‌اکنون زمان آن رسیده که زمینه تماشای این اثر روی تلویزیون فراهم شود. بر این اساس تاریخ انتشار بلوری و DVD انیمه سینمایی هایکیو در قالب یک تریلر اعلام شده است.

پس از آن انیمه سریالی Haikyu با چهار فصل و مجموعا ۸۵ اپیزود توانست به یکی از بهترین آثار ژانر ورزشی تبدیل شود، استودیو Production I.G تصمیم گرفت که بخش پایانی این اثر را خارج از قاب تلویزیون و در قالب دو‌گانه سینمایی به تصویر بکشد. اولین اثر از این مجموعه تحت عنوان انیمه سینمایی Haikyu!! The Dumpster Battle در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ (۱۶ فوریه ۲۰۲۴) در ژاپن و در حدود سه ماه بعد، در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ (۳۰ مه ۲۰۲۴) در آمریکا اکران شد.

ویدیو جدیدی از انیمه سینمایی Haikyu The Dumpster Battle منتشر شد

انیمه سینمایی هایکیو اکران موفقی را تجربه کرده و ۹۲ میلیون دلار درآمد داشته است. به تازگی استودیو Production I.G با انتشار یک تریلر جدید اعلام کرده که این اثر در تاریخ ۹ آبان ۱۴۰۳ (۳۰ اکتبر ۲۰۲۴) به صورت بلوری و DVD در ژاپن منتشر خواهد شد. در زمان نگارش این مطلب زمان انتشار نسخه انگلیسی این اثر اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که همانند اکران، با فاصله سه ماهه ارائه شود. تریلر معرفی نسخه نمایش خانگی انیمه سینمایی Haikyu!! The Dumpster Battle را در زیر مشاهده می‌کنید:

انیمه هایکیو با اقتباس از مانگای مشهوری با همین نام، به نویسندگی و تصویر‌گری هارویچی فوروداته، ساخته شده است. این اثر در قالب ۴۵ جلد در سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۰ منتشر شد. فروش بیش از ۶۰ میلیون نسخه از Haikyu، این مانگا را در بین پر‌فروش‌ترین آثار تاریخ قرار داده است. استودیو Production I.G هنوز مشخص نکرده که دومین انیمه سینمایی از آرک داستانی پایانی هایکیو در چه تاریخی اکران خواهد شد.

۲۰ انیمه ورزشی برتر را به صورت رایگان تماشا کنید

در انیمه سینمایی Haikyu!! The Dumpster Battle، دبیرستان کاراسونو برای اولین بار در یک مسابقه رسمی، در قالب دور سوم مسابقات کشوری، به مصاف دبیرستان نکوما می‌رود. به این واسطه شویو هیناتا و کنما کوزومه پس از چندین مسابقه تمرینی در سال گذشته، بالاخره فرصتی پیدا می‌کنند که به عنوان حریف رو در روی هم قرار بگیرند. پیروزی یا شکست در این رقابت تاثیر زیادی داشته و امکان انجام دوباره آن وجود ندارد.

نظر شما در مورد انیمه سینمایی Haikyu!! The Dumpster Battle و به طور کلی هایکیو چیست؟ آیا از طرفداران این اثر بوده و مشتاقانه منتظر انتشار انیمه اقتباسی از آرک داستانی پایانی آن هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امین رحیمی
پاسخ

انمیه خوبیه تشکر وژه من به سازنده

My Hero
پاسخ

من منتظر اینه انیمه هستم که هرچه زود تر بیینمش مندعاشق این انیمه هستم

ادوارد دست قیچی
پاسخ

کی قراره به فارسی ترجمه یشه؟؟؟

Mayki
پاسخ

خدایا زود بیادددددد