آخرین اخبار ماینکرافت خبر

طرفداران ماینکرفت ایده‌های هیجان انگیزی برای اسپاونرهای جدید دارند

عنوان ماینکرفت (Minecraft) تعداد زیادی ماب دشمن درون خود دارد. برخی از آن‌ها مانند عنکبوت‌ها واقعا آزاردهنده هستند، در حالی که برخی دیگر مانند زامبی‌ها به راحتی قابل مقابله هستند مگر اینکه تعداد زیادی از آن‌ها وجود داشته باشد. با این حال، مابی که تقریباً برای هر بازیکنی تبدیل به کابوس شده کریپر است که از طریق انفجار باعث آسیب می‌شود. حال یکی از کاربران ردیت به نام mekmookbro اخیراً تصویری را در ساب ردیت رسمی ماینکرفت به اشتراک گذاشته و از طرفداران بازی پرسیده است که اگر می‌توانستند چه اسپاونر جدیدی را به نسخه وانیلی بازی اضافه می‌کردند؟

کاربری به نام DustinJames96 پاسخ داد: اسپاونر کریپر فقط برای ترساندن بازیکنان تازه کار یا به اصطلاح نوب! در حالی که کاربری به نام LittiKodo گفت که کریپر احتمالاً در هنگام انفجار اسپاونرهای خود را از بین می‌برند، کاربری به نام delta_Mico این سوال را مطرح کرد که آیا اسپاونرها در برابر انفجار مقاوم هستند یا خیر. یکی از کاربران پاسخ داد که اسپاونرها مقاومت انفجاری ۲۵ دارند، در حالی که یک کرپیر دارای قدرت انفجار ۵۶ است که به این معنی است که ممکن است اسپاونرها را منفجر کند.

در پاسخ به پست اصلی، MR_MEME_42 گفت که او یک ماهی سالمون بدون آب می‌خواهد. او افزود که می‌خواهن=د ماهی‌ها را ببینند که تا زمانی که بمیرند در اطراف بالا و پایین بپرند. به گفته کاربر JeffreyAScott، ماهی سالمون باید به اتاقی متصل شود که گربه‌ها در آن اسپاون می‌کنند. کاربر دیگری به نام ThissSpectral اظهار داشت که او اسپاونر اندرمن (Endermen) یا ماب drowned را می‌خواهد. در همین حال No_Kaleidoscope_3546 گفت که یک سیاه چال زیر آب، که زامبی های غرق شده را اسپاون می‌کند، بسیار جالب خواهد که اگر در بازی وجود داشته باشد.

همه بازیکنان حاضر در تاپیک خواهان یک ماب دشمن یکسان نبودند. کاربری به نام napstablooky2 گفت که او مایل است که در بازی یک اسپاونر خوک داشته باشند. در پاسخ، کاربری به نام frogkabobs اعلام کرد که اگر سیو خود را کمی خراب کند، می‌تواند در بازی وانیلی یک اسپاونر خوک برای خود داشته باشد.

ماب‌های جدید در بازی ماینکرفت

نمایی از مکان جدید تریال چمبرز (The trial chambers) در بازی ماینکرفت

نمایی از مکان جدید تریال چمبرز (The trial chambers) در بازی ماینکرفت

با انتشار بروزرسانی Tricky Trials برای بازی ماینکرفت ، این بازی دو ماب دشمن جدید دریافت کرد: ماب برییز که گونه‌ای از بلیزهای موجود در بعد Nether است و اسکلتون باتلاقی که یک نوع اسکلت است که با استفاده از فلش‌های سمی حمله می‌کند. این موارد اضافه‌ شده تا اینجای کار توانسته‌اند عنوان سندباکس ماینکرفت را جذاب‌تر کنند، اما بازیکنان انتظار بیشتری از استودیو موجانگ دارند. ماینکرفت یک بازی عالی است، اما برای بهتر شدن آن٫ ماینکرفت نیاز به بروزرسانی‌های اساسی دارد. شاید بروزرسانی ۱.۲۲ بتواند تغییراتی را در End Dimension یا تغییراتی در محیط بازی ایجاد کند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

آیا ابتدا باید ماینکرفت اصلی را تجربه کرد یا مستقیماً با مادها وارد بازی شد؟

منبع: sportskeeda


خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها