آخرین اخبار ماینکرافت خبر

معرفی یکی از آیتم‌های ماینکرفت که حتما باید در حالت هاردکور داشته باشید

در عنوان ماینکرفت (Minecraft)، بازیکنان باید تا زمانی که ممکن است زنده بمانند. در حالی که حالت بقای معمولی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که بی‌نهایت بارها مجدداً بازی را لود کرده و دوباره تلاش کنند، در حالی که حالت هاردکور یک جانور کاملاً متفاوت است. در این حالت خاص، بازیکنان در صورت مرگ حتی یک بار هم مجاز به ریلود بازی نیستند. پس از مردن بازیکنان فقط می‌توانند دنیا را تماشا کرده یا برای ایجاد جهان جدید بازی فعلی را ترک کنند. با این حال، تنها یک آیتم در کل بازی وجود دارد که می‌تواند از ویژگی مرگ یکباره حالت هاردکور ماینکرفت سرپیچی کند و آن توتم (Totem of Undying) است. در ادامه به چرایی مهم بودن آیتم توتم در حالت هاردکور ماینکرفت خواهیم پرداخت. با مجله بازار همراه باشید.

آیتم توتم در حالت هاردکور ماینکرفت می‌تواند بازیکنان را احیا کند

آیتم توتم می‌تواند بازیکنان را حتی در حالت هاردکور بازی ماینکرفت زنده کند.

آیتم توتم می‌تواند بازیکنان را حتی در حالت هاردکور بازی ماینکرفت زنده کند.

به زبان ساده، آیتم توتم یک مورد فوق‌العاده کمیاب و ارزشمند در بازی ماینکرفت است که اساساً به بازیکنان شانس دیگری حتی پس از مرگ می‌دهد. آنچه مهمتر بوده٫ این است که این ویژگی در حالت هاردکور نیز اعمال می‌شود. در حالت هاردکور، Totems of Undying مسلما به مهم ترین آیتم در بازی تبدیل می‌شود. بازیکنان می‌توانند از این آیتم ارزشمند در شرایطی که در آستانه مرگ هستند٫ استفاده کنند. شایان ذکر است که بازیکنان باید توتم را نگه دارند تا بتواند کار کند. اگر به سادگی در inventory یا هات بار باقی بماند، کار نخواهد کرد. اغلب اوقات، بازیکنان توتم را در حالت خارج از دست نگه می‌دارند و از آیتم‌ها و بلوک‌های دیگر از دست اصلی استفاده می‌کنند.

۵ ویژگی منحصر به فرد ماینکرفت بدراک که در نسخه جاوا وجود ندارد

با در دست داشتن توتم، بازیکنان در صورت وارد شدن به یک موقعیت وخیم نیازی به جستجوی آیتم نخواهند داشت. توتم پس از استفاده از آن برای زنده کردن بازیکن از مرگ ناپدید می‌شود و برای استفاده دیگر در دسترس نخواهد بود.

چگونه توتم را در بازی ماینکرافت پیدا کنیم؟

Evoker ها تنها مابی هستند که آیتم توتم را دراپ می‌کنند.

Evoker ها تنها مابی هستند که آیتم توتم را دراپ می‌کنند.

از آنجایی که Totem of Undying یک آیتم بسیار قدرتمند است، یافتن آن در بازی ماینکرفت آسان نیست. این آیتم فقط از یک Evoker Illager قابل دریافت است. این‌ها ماب دشمن مرگباری هستند که با جادو حمله می‌کنند و باید شکست بخورند. بازیکنان در حملات روستایی و عمارت Woodland با این ماب‌ها مواجه می‌شوند.

آیا ابتدا باید ماینکرفت اصلی را تجربه کرد یا مستقیماً با مادها وارد بازی شد؟

Evoker ها همیشه یک آیتم توتم را هنگام مرگ دراپ می‌کنند. با این حال، مقدار توتم‌هایی که دراپ شده‌اند٫ تحت تأثیر لوت یا هر نوع طلسم دیگری قرار نمی‌گیرند. پس از مرگ، ممکن است چند امرالد نیز بدهند. از آنجایی که Totems of Undying را نمی‌توان ساخت یا از صندوق لوت کرد، تنها راه برای بدست آوردن آن‌ها مبارزه و شکست دادن Evoker ها در عمارت‌های جنگلی یا حمله به روستاها است. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Arad xzr
پاسخ

دقیقاً راست گفتی اگه نداشته باشیم راحت می‌میریم و هاردکور تمام میشود.

MNAI
پاسخ

ولی ممکنه بدست اوردن توتم به قیمت جونمون تموم بشه

Amor sobhan
پاسخ

پیدا کردنشون سخته ولی ارزشش رو داره

Amor sobhan
پاسخ

پیدا کردنشون سخته ولی ارزشش رو داره .

آریا نجفی
پاسخ

نه 👎

آریا نجفی
پاسخ

نه

Beny xr
پاسخ

رید فارم ساختم ۲۰ تا کرفتم 😎

اکانت فیک milad 148
پاسخ

من دو تا دابل چست پر از شالکر باکس پر از توتم دارم