آخرین اخبار ماینکرافت خبر

بازیکن ماینکرفت در حال ساخت دستگاه رگبار تیر آتشین است

بازیکنان ماینکرفت (Minecraft) از خلاق ترین گیمرها هستند. اغلب اوقات، می‌بینید که آن‌ها ایده‌های ساخت عالی دارند. این شامل ساخت رایانه‌های فعال و بازی‌های ساخته شده درون ماینکرفت تا ساخت سازه‌های مکانیکی بزرگ مانند هواپیما و قطار می‌شود که روی کاغذ غیرممکن به نظر می‌رسند. در حالی که بازی یک گزینه برای تجربه گیم پلی بصورت صلح آمیز را ارائه می‌دهد، دارای برخی از گزینه‌های سلاح قدرتمند مانند فلش است. اما به نظر می‌رسد که کسی راهی برای قوی‌تر و مرگبارتر نشان دادن فلش‌ها کشف کرده است.

جدیدا یکی از بازیکنان ماینکرفت و کاربر ردیت به نام Professional-Set8163 ویدیوی کوتاهی را در ساب ردیت بازی به اشتراک گذاشت که سلاح جالبی را که ساخته بوده٫ نشان می‌داد. در عنوان ویدیو ذکر شده بود در حالی که به نظر جالب می‌رسد، اسلحه آسیب بسیار کمی می‌تواند وارد کند. این ویدئو سازه‌ای بزرگ و پیچیده را همراه با بلوک لاوا یا همان گدازه نشان می‌دهد. در ادامه بازیکن بل فشردن یک دکمه، رگبار تیرهای آتشین را به سوی روستای مجاور را رقم زد.

رگبار فلش‌های رها شده در بازی ماینکرفت

رگبار فلش‌های رها شده در بازی ماینکرفت

با تمام اتفاقاتی که در ویدیو می‌افتد، بسیاری از کاربران در مورد ماشین ساخته شده سردرگم شدند. کاربر Dragonbarry22 از سازنده اصلی پرسید که دقیقاً در ویدیو چه اتفاقی می‌افتد و آیا این یک توپ تیری است یا خیر. کاربر دیگری به نام Vectorial1024 پاسخ داد که این یک رگبار فلش آتشین است. در واقع، این به خوبی با ساخت قلعه ساخته شده با معماری گوتیک در ماینکرفت که چند روز پیش در ساب ردیت به اشتراک گذاشته شد، مطابقت دارد.

&

;

سایر کاربران کاملاً تحت تأثیر این ساخت قرار گرفتند. کاربر ManMagic1 اظهار داشت که برای او اهمیتی ندارد که دیگران چه فکر می‌کنند، زیرا او آن را فوق العاده عالی می‌داند. کاربری به نام Inderstein آن را کمی جلوتر برد و گفت با قرار دادن ۵۰ عدد از این رگبارهای فلش در مجاورت، ماشین ساخته شده جذاب‌تر خواهد شد. کاربر دیگری به نام amaathrowawayLOSTPW این اسلحه را یک انقلاب در بازی نامید، زیرا این سیستم دفاعی نهایی قلعه خواهد بود.

آیا ابتدا باید ماینکرفت اصلی را تجربه کرد یا مستقیماً با مادها وارد بازی شد؟

کاربری به نام Burinal فقط یک نظر نوشت و گفت: «پس ما در سایه می‌جنگیم!» این یک نقل قول معروف از فیلم ۳۰۰ است که در آن ارتش در زیر رگبار تیرهایی که از آسمان می‌افتد می‌جنگند، درست شبیه به آنچه در کلیپ ویدیویی اتفاق می‌افتد. یکی دیگر از کاربران، ImmaZoni، همان نقل قول را اما با کمی تغییر کامنت گذاشت و گفت که به جای سایه در اینجا از نور استفاده کرده‌اند، زیرا فلش‌های اینجا می‌سوزند.

ساخته‌های عالی در بازی ماینکرفت

شهر شیگانشینا که اخیرا در بازی ماینکرفت ساخته شده بود.

شهر شیگانشینا که اخیرا در بازی ماینکرفت ساخته شده بود.

به نظر می‌رسد که بازیکنان ماینکرفت در ساختن سازه‌های بزرگ و قرون وسطایی که اغلب از فرهنگ پاپ الهام گرفته شده‌اند، مهارت دارند. اخیراً یک بازیکن منطقه Shiganshina را از سری انیمیشن محبوب Attack on Titan ساخته بود. این منطقه با دیوار بزرگی احاطه شده است. سیستم رگبار فلش‌ها هم قطعاً در آن مکان ساخته شده، به عنوان سیستم دفاعی می‌تواند خوب عمل کند. جدای از آن، بازیکنان مینی گیم‌های کاملاً کارآمد را در داخل بازی ساخته‌اند که چیزی کم از شگفت انگیزی ندارد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

۵ ویژگی منحصر به فرد ماینکرفت بدراک که در نسخه جاوا وجود ندارد

منبع: sportskeeda


خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Kkk
پاسخ

منم در هال ساخت درو مدنه موب ها از زمین هستم