آخرین اخبار ماینکرافت خبر

۷ جنبه از بازی ماینکرفت که نیاز به بهبود پیدا کردن در آپدیت ۱.۲۲ دارند

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هر بروزرسانی بزرگ عنوان ماینکرفت (Minecraft) این است که ببینید موجانگ (Mojang) دقیقاً روی چه بخش‌هایی از بازی تصمیم می‌گیرد تمرکز کند. به عنوان مثال، آخرین بروزرسانی بزرگ یعنی Tricky Trials، بر چالش‌برانگیزتر کردن عنوان با افزودن تریال چمبرز و اجزای پیشرفته رداستون تمرکز داشت. بطور کلی در بازی ماینکرفت هیچ کمبودی وجود ندارد که موجانگ بتواند در آینده آن‌ها را بروز کند. اما در ادامه به ۷ جنبه از بازی ماینکرفت اشاره شده که سازنده باید در آپدیت ۱.۲۲ آن‌ها را بررسی و آپدیت کند.

۱) دنیای End

دنیای End بازی ماینکرفت نیاز اساسی به بروز رسانی دارد.

دنیای End بازی ماینکرفت نیاز اساسی به بروز رسانی دارد.

بعد End ماینکرفت برای بازی بسیار مهم است. با این حال، همچنان کاملاً بی آب و علف باقی مانده و عبور از آن خسته کننده و برای کاوش کسل کننده است. در حالی که این ممکن است تا حدی منطقی باشد، حداقل از منظر موضوعی، زیرا قرار است این دنیا به معنای واقعی کلمه پایان واقعیت باشد، اما هر چه باشد٫ به ضرر گیم پلی تبدیل می‌شود. پس موجانگ باید بعد End را به نوعی بروز کند. افزودن ساختارهای جدید، بیوم‌ها یا ماب‌ها می‌تواند به بازیکنان دلایلی برای بازگشت به این دنیا بدهد.

۲) جزایر قارچ (Mushroom islands)

جزایر قارچ وانیلی فوق العاده بی خطر هستند.

جزایر قارچ وانیلی فوق العاده بی خطر هستند.

جزایر قارچ در بازی ماینکرفت شبیه به بعد End هستند، زیرا آن‌ها نیز بسیار نادیده گرفته شده‌اند. با این حال، آن‌ها در واقع در وضعیت بدتری نسبت به End به سر می‌برند. جزایر قارچ، به دلیل عدم وجود ماب‌های دشمن برای سکونت داشتن مفید هستند، اما این باعث شده تا بسیار خسته کننده هم باشند. تا آنجایی که چشم کار می‌کند چیزی جز موش‌ها، قارچ‌های غول پیکر و بلوک‌های میسلیوم وجود ندارد. با توجه به جالب بودن قارچ‌های غول‌پیکر موجود در Nether، هیچ بهانه‌ای برای بیوم قارچ‌های جهان وجود ندارد که تا این حد بی‌مزه و بدور از جذابیت باشند.

۳) گولم‌ها

گولم‌های جدید می‌توانند یک ویژگی عالی در آپدیت 1.22 ماینکرفت داشته باشند.

گولم‌های جدید می‌توانند یک ویژگی عالی در آپدیت ۱.۲۲ ماینکرفت داشته باشند.

بازی وانیلی نیاز مبرمی به نوعی گولم جدید دارد تا در کنار آیرون گولم‌ها و اسنو گولم‌ها قرار بگیرد. موجانگ در طول سال‌ها بسیاری از گولم‌های مختلف را مفهوم‌سازی کرده و از آن‌ها در بازی‌های اسپین‌آف یا رای‌ گیری‌های ماب استفاده کرده است. پس سازندگان باید حداقل تعدادی از این گولم‌ها را به نسخه وانیلی بیاورد تا متحدانی را که بازیکنان دارند را کمی تنوع ببخشد.

۴) ماین کارت‌ها

راه آهن در گذشته وسیله حمل و نقل بسیار باارزشی در بازی ماینکرفت بود.

راه آهن در گذشته وسیله حمل و نقل بسیار باارزشی در بازی ماینکرفت بود.

ریل‌ها به شدت به یک محافظ سرعت حرکت نیاز دارند. آن‌ها قبلاً وسیله حمل و نقل مناسبی در مناطق مهم جهان بازی بودند، اما مدت‌ها است که به لطف مسیرهای یخی قایق و الیترا دیگر چندان استفاده نمی‌شوند. ماین کارت‌ها هم فقط در فارم‌های ماینکرفت استفاده می‌شوند، که مایه تاسف است٫ زیرا ریل‌ها زمانی برای ساخت و سواری رضایت‌بخش بودند.

معرفی یکی از آیتم‌های ماینکرفت که حتما باید در حالت هاردکور داشته باشید

۵) بحث inventory در بازی ماینکرفت

افزایش اندازه stack ها ذخیره سازی انبوه آیتم‌ها را در inventory بسیار آسان‌تر می‌کند.

افزایش اندازه stack ها ذخیره سازی انبوه آیتم‌ها را در inventory بسیار آسان‌تر می‌کند.

بسیار بدیهی است که ماینکرفت به بهبود inventory نیاز دارد. موجانگ بالاخره در حال اضافه کردن باندل به بازی است که به این موضوع کمک خواهد کرد، اما تعداد بلوک‌ها و آیتم‌های مختلفی که بازیکنان باید با خود حمل کنند از تعداد فضاهای inventory موجود گذشته است. یک راه بالقوه عالی برای موجانگ برای حل این مشکل، گسترش اندازه stack بلوک‌های ساختمانی رایج است. این کار حمل مقادیر زیادی از آيتم‌ها را آسان‌تر کرده و به طور همزمان اسلات‌هایی را برای موارد مفیدتر برای بقا داشتن آزاد می‌کند.

۶) مدیریت Container

یک دکمه برای مرتب سازی در containers بسیار مفید خواهد بود

یک دکمه برای مرتب سازی در containers بسیار مفید خواهد بود

موجودی container ها نیز به نوعی اصلاحات اساسی نیاز دارد. به دلیل وجود مقادیر زیاد بلوک و انواع آیتم، تلاش برای مرتب نگه داشتن چست‌ها بسیار خسته کننده است. بازی‌های بقای مشابه، مانند Terraria، این مشکل را با دادن توانایی بازیکنان برای اضافه کردن خودکار inventorie های خود به stack های چست نزدیک، حل می‌کنند. یک دکمه مشابه باعث می‌شود که نگهداری سیستم‌های ذخیره سازی بزرگ به صورت دستی بسیار کمتر از آنچه در حال حاضر است آزار دهنده باشد.

۷) بهینه سازی

آپدیت‌های مربوط به بهینه‌سازی باعث می‌شود که بازی ماینکرفت با فاصله‌های رندر بالاتر بهتر اجرا شود.

آپدیت‌های مربوط به بهینه‌سازی باعث می‌شود که بازی ماینکرفت با فاصله‌های رندر بالاتر بهتر اجرا شود.

بهینه سازی یکی دیگر از مواردی است که نیاز مبرمی به اصلاحات دارد. بهینه‌سازی نسخه جاوا بسیار وحشتناک است اما می‌توان آن را با استفاده از مادهای ماینکرفت مانند سدیم، کلمپس و لیتیوم برطرف کرد. عملکرد نسخه بدراک به طور قابل توجهی بهتر است، که در فاصله رندر پیش فرض بسیار بالاتر عملکرد آن منعکس می‌شود.

یکی از بازیکنان ماینکرفت شهری پر از آسمان‌خراش در بازی ساخته است

با این حال، حتی نسخه بدراک هنوز هم مشکلاتی دارد که در جهان‌های بزرگ و پر از ماشین‌های رداستون اجرا می‌شوند. از آنجایی که هر دو نسخه از بازی ممکن است در اجرای خوب با مشکل مواجه شوند، آپدیت ۱.۲۲ فرصتی عالی برای بهبود FPS و بهینه سازی بازی است. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad MUTE
پاسخ

به نظر من ماین کرافت به همچین تغییراتی نیاز داره

ابوالفضل
پاسخ

به نظر من توی دنیا اند باید یه خونه ی کوچیکی باشه که از اند یه ذره دوره ولی همونجاست که توش اندرمایت باشن و کلی لوت خفن

Mamad
پاسخ

اگه تغیر نکنه بهتره همینی که هست دوست دارم نمیخواد خیلی شلوغ شه

Kane
پاسخ

ا

Kane
پاسخ

سلام گولما رو😂😂😂😂

Miner
پاسخ

به قول یوتیوبرا: موجانگ ما واسه آپدیت جدید هیچ چیزی نمی‌خوایم فقط لطفاً این ماین کارت رو سریع تر کن!

ERFAN_12
پاسخ

واقعا اگه این تغییرات روی ماینکرافت اعمال بشه عالی میشه