شرکت دیزنی
اخبار سینما و انیمیشن خبر

شرکت دیزنی برنامه‌های خود برای سه سال آینده را مشخص کرد؛ مارول و جنگ ستارگان

شرکت دیزنی که مالک بسیاری از فرنچایزهای بزرگ هالیوود به شمار می‌رود برنامه‌های خود را برای سال ۲۰۲۷ مشخص کرد. این شرکت فقط برای سال ۲۰۲۷ به معرفی از ۱۱ پروژه جدید پرداخت که دو تا از آن‌ها فیلم‌های بزرگ مارولی خواهند بود.

شرکت دیزنی در حال خانه تکانی است و ظاهرا می‌خواهد به تقویم کاری خود یک تغییر درست و حسابی بدهد. به همین بهانه آن‌ها لیست پروژه‌های آینده خود را به روز رسانی کردند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به ۱۱ پروژه جدید و هیجان‌انگیز تا سال ۲۰۲۷ اشاره کنیم. پیش از این ما فقط از دو پروژه Disney برای این سال خبر داشتیم که یکی از آن‌ها فیلم Avengers: Secret Wars بود. پروژه دیگر هم یک فیلم بدون نام از مجموعه جنگ ستارگان محسوب می‌شد که برای اکران در دسامبر ۲۰۲۷ برنامه‌ریزی شده است.

سنگ های بی نهایت مارول: توضیح کامل درباره ۸ گوهر قدرتمند

اما در جدیدترین اخبار شرکت دیزنی علاوه بر دو فیلم مذکور پروژه‌های هیجان‌انگیز جدیدی را هم برای طرفداران در نظر گرفته است. از جمله این پروژه‌های جدید می‌توان به دو فیلم از شرکت مارول اشاره کرد که قرار است به ترتیب در ژوئیه و نوامبر سال ۲۰۲۷ اکران شوند (هیچ یک از این دو فیلم اسم مشخصی ندارند). در این میان دو انیمیشن بزرگ هم وجود دارند که یکی از آن‌ها توسط شرکت Pixar ساخته می‌شود و انیمیشن دیگر توسط شرکت Disney.

شرکت دیزنی

دنیای سینمایی مارول در این پروژه‌ها نقش پررنگی دارد

علاوه بر مواردی که در موردشان صحبت کردیم شرکت مذکور دو فیلم بدون عنوان جدید را هم به تقویم کاری سال ۲۰۲۵ خود اضافه کرد. اگر بخواهیم ادامه بحث فیلم‌های سال ۲۰۲۷ را هم ادامه دهیم باید بدانید که هفت فیلم بدون عنوان دیگر هم برای اکران در این سال برنامه‌ریزی شده‌اند که همه آن‌ها توسط استودیوهای شرکت دیزنی ساخته می‌شود. البته توجه داشته باشید که فیلم Real Pain هم یک تاریخ اکران جدید دریافت کرده و قرار است در نوامبر سال جاری میلادی روانه پرده‌های نقره‌ای سینما شود.

این پایان کار نیست و برنامه‌های هیجان‌انگیزی برای سال ۲۰۲۶ هم وجود دارد. دیزنی قصد دارد به ترتیب دو فیلم بدون عنوان را در اوت ۲۰۲۶ و سپتامبر ۲۰۲۶ راهی پرده‌های نقره‌ای کند که در آینده‌ای نزدیک خبرهای بیش‌تری در مورد آن‌ها می‌شنویم. حال اگر بخواهیم دوباره به بحث دنیای سینمایی مارول بازگردیم باید بدانید که طبق اطلاعات فیلم Fantastic Four: The First Steps قرار است در تاریخ ۳ مرداد ۱۴۰۴ (۲۵ ژوئیه ۲۰۲۵) اکران گردد. فیلم مورد انتظار Avengers: Doomsday هم که رابرت داونی جونیور در آن شرکت دارد برای اکران در ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ (۱ مه ۲۰۲۶) برنامه‌ریزی شده است.

واکنش بازیگران مارول به بازگشت رابرت داونی جونیور در نقش دکتر دووم

شرکت دیزنی در این روزها شرایط خوبی دارد و با فروش چشم‌گیر فیلم ددپول و ولورین حسابی در گیشه می‌درخشد. سران این شرکت اعتقاد دارند با تغییر برنامه‌هایی که در تقویم مارول و جنگ ستارگان به وجود آمده این موفقیت ادامه‌دار است و شرکت را به اهدافش می‌رساند. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Hollywood Reporter


خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها